Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt domme onzin zeg, da's dé manier om de ruimte te zoeken (ook met de auto)




Grasmaaien :W
 
Laatst bewerkt:
Achi, ff een vraagje, waar we het vrijdag over hadden, dat onderhoud.
Waar koop/bestel jij je onderdelen? (ff nieuwsgierig)

Was gezellig hé? alleen jammer van die bocht die ze daar schenken....4 roseetjes en gelijk heel zaterdag een kater....... :N


Kater? kan beter een poes hebben :+ Zat aan het bier en helemaal geen last van gehad.
Was een topavondje!!!
Onderdelen haal ik bij Molenaar, prijzen van originele slijtageonderdelen zijn nagenoeg overal gelijk. Ga je toch zelf een beurtje doen?
 
Echt domme onzin zeg, da's dé manier om de ruimte te zoeken (ook met de auto)

Ik mag hopen dat ze alleen bedoelen dat je eraf gaat en later er weer op om een paar auto's in te halen.
Anders is het echt een domme regel ja :X
 
Ja, die manier.... :Y (eigenlijk gewoon rechts inhalen)


Zouden ze gewoon vrij moeten geven links en rechts inhalen, is ff wennen maar stroomt wel beter door met al die links rijders :Y

Alleen met dat bumper kleven kom je er voor Groningen niet van af _O-

pino haalt bijna nooit rechts in O-)
 
Laatst bewerkt:
Kater? kan beter een poes hebben :+ Zat aan het bier en helemaal geen last van gehad.
Was een topavondje!!!
Onderdelen haal ik bij Molenaar, prijzen van originele slijtageonderdelen zijn nagenoeg overal gelijk. Ga je toch zelf een beurtje doen?

poes hebben we ook.... :+ had misschien ook beter iets anders kunnen drinken, maar ja, drink geen bier.....

weet nog niet of ik zelf een beurtje aandurf, maar wil het wel eens bekijken.
Was nieuwsgierig waar jij je onderdelen haalt.
 
Zouden ze gewoon vrij moeten geven links en rechts inhalen, is ff wennen maar stroomt wel beter door met al die links rijders :Y

Alleen met dat bumper kleven kom je er voor Groningen niet van af _O-

pino haalt bijna nooit rechts in O-)

Nah ze moeten gewoon links blijven rijden veel harder straffen dan rechts inhalen.
Want dat rechts inhalen is een gevolg van al die linkerbaan klevers.
Nu word het gevolg harder (lees duurder) gestraft dan de oorzaak |(
 
Laatst bewerkt:
Ik mag hopen dat ze alleen bedoelen dat je eraf gaat en later er weer op om een paar auto's in te halen.
Anders is het echt een domme regel ja :X

het is echt uitvoegen, snel voorbij rijden en dan weer invoegen om andere auto's in te halen.

Als je de snelweg opkomt mag je zover doorrijden op de invoegstrook als je wilt, meestal is zo ver mogelijk verstandiger en veiliger.
 
Nah ze moeten gewoon links blijven rijden veel harder straffen dan rechts inhalen.
Want dat rechts inhalen is een gevolg van al die linkerbaan klevers.
Nu word het gevolg harder (lees duurder) gestraft dan de oorzaak |(


Dat wordt dus opletten B|
Vorige week nog een man of 4 over de vluchtstrook voorbij gegaan O-)
Heb je 4 banen breed en gewoon met 120 op de linkerbaan :Z
 
het is echt uitvoegen, snel voorbij rijden en dan weer invoegen om andere auto's in te halen.

Als je de snelweg opkomt mag je zover doorrijden op de invoegstrook als je wilt, meestal is zo ver mogelijk verstandiger en veiliger.
ah ok. Prima dan :Y
 
Jezus, kwam net met mn pa aan bij de bloedbank... Waren we een dag te vroeg (we konden om en om de komende 2 weken niet, dus tsja, dan ga je vandaag maar toch?) - mochten we niet doneren... Ze meenden het nog ook... Per direct mijn 'abonnement voor gulheid' opgezegd. Wat een stakkers zeg... Dat ik daar mn tijd aan heb lopen verspillen.
 
het is echt uitvoegen, snel voorbij rijden en dan weer invoegen om andere auto's in te halen.

Als je de snelweg opkomt mag je zover doorrijden op de invoegstrook als je wilt, meestal is zo ver mogelijk verstandiger en veiliger.

ja gelukkig, dan vind ik het wel een goede anti-aso regel inderdaad. Ik was al even bang voor uitvoegen... andere auto's inhalen en toch de afslag nemen en dat inhalen met invoegen *D
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt dus opletten B|
Vorige week nog een man of 4 over de vluchtstrook voorbij gegaan O-)
Heb je 4 banen breed en gewoon met 120 op de linkerbaan :Z

Ja vorige week maandag ook zo'n mercedes rijder met 110 op de linkerbaan, voor een km of 5 lang :X
Hè Dodo })
 
Jezus, kwam net met mn pa aan bij de bloedbank... Waren we een dag te vroeg (we konden om en om de komende 2 weken niet, dus tsja, dan ga je vandaag maar toch?) - mochten we niet doneren... Ze meenden het nog ook... Per direct mijn 'abonnement voor gulheid' opgezegd. Wat een stakkers zeg... Dat ik daar mn tijd aan heb lopen verspillen.

toch niet zo raar? als je voor morgen een afspraak hebt?
Die lui werken heel erg secuur, en dat is maar goed ook.
Je zal het verkeerde bloed krijgen mocht je het nodig hebben :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan