MF Gooi en Vechtstreek deel 66. Lente? *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe... hurry up... :9

Wij zo vast richting Huizen... :W
zit nog ff snel mn ontbijtje naar binnen te schuiven... wel goed kauwen, heb geen zin om te moeten herkauwen straks :X


Maar inderdaad... wat een lekker weer zeg! Krijg spontaan koppijn van die zon :? (tis ook nooit goed)
 
Neus iets verder naar buiten gestoken lopen de eenden alweer op het ijs :+
Best gevroren vanacht ligt weer helemaal dicht de plas '(

Na het voeren zakte ze er doorheen dus zo dik is het niet _O-
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W
Jullie* zijn van harte uitgenodigd voor een drankje op zaterdag 27 maart ('s avonds).
PM maar even voor het adres (en dan weet ik ongeveer hoeveel stoelen en cola :+ ik moet regelen) :)

Trouwens: hoe staat het eigenlijk met de verjaardagskalender? *O*

* MF Gooier Hooligans, dus niet alle meelezers ;)
Gezellig *D

Kort verslagje van de wedstrijd van vanmiddag...

Ik was een beetje laat omdat ik nog wat aan de remmen moest doen, maar de voorrem is nu voor mekaar! *D Achterrem laat nog de wensen over, maar dat gaat aardig! :P

Wedstrijdje begon super, stond na ut 1e rondje eerste! 2e rondje ging slecht, 3e rondje ging weer lekker en 4e rondje was weer knudde... :P
Laatste rondje was ik overigens niet de enige, want het was vrij zwaar en dan is het laatste rondje de finesse er gewoon uit. -O-

Korte uitleg trouwens: 1 rondje bestaat uit 8 nonstops. Een nonstop is een parcourtje waarin je over hindernissen moet rijden en strafpunten krijgt als je je evenwicht corrigeert, zoals: voet aan de grond, elleboog tegen een boom enz... Vallen is een komplete mislukking en krijg je 5 strafpunten.

Aant einde bleek dat ik 2e was geworden van de 4. De jongere garde achter me gehouden, want de eerste man had ik wel vaker van verloren. (en hij ook van mij) Ben er blij mee... *D

Zal zo ff uitslagen en piccies posten als ze online staan! :)
Goed man, ben benieuwd naar de foto's :Y

zit nog ff snel mn ontbijtje naar binnen te schuiven... wel goed kauwen, heb geen zin om te moeten herkauwen straks :X


Maar inderdaad... wat een lekker weer zeg! Krijg spontaan koppijn van die zon :? (tis ook nooit goed)
Nogmaals succes jullie 2 :Y
 
http://www.hartvannederland.nl/archief/2010/late-editie-van-6-maart-2010/


Dat haalt de 8 sec niet eens man :+


Was zelfs een item op het 6 uur NOS journaal *D, wel een tragisch verhaal alles bij elkaar....

Is het morgen ook dit weer? *O*
 
Jammie :9

Mogguh net ff mijn neus buiten gehad maar is wel erg koud nog :Y
ff koffie pakken en dan de soes maar ff starten als ie het nog doet :P
Beetje pekel spoelen we er wel van af van al dat tupperware *D

Ey pino :W,

Wordt een koud ritje......... de R1 staat nog bij Molenaar ivm taxatie sloten enz.....dus hier nog geen behoefte/ mogelijkheid om te rijden :/
 
Ey pino :W,

Wordt een koud ritje......... de R1 staat nog bij Molenaar ivm taxatie sloten enz.....dus hier nog geen behoefte/ mogelijkheid om te rijden :/


Zonde anders hadden we je ff opgepikt, tis dat mijn buurman gaat anders inderdaad brrrrrrrr *D

Hij staat buiten dus we gaan ervoor, ff dijkie pakken denk koffie in amerongen :9
 
Rij voorzichtig mensen :Y
















@ Achi, droog, maar ze gooien er bewolking bij :/
 
Zo, ff bijgelezen :Y Al die paniek over pekel is trouwens helemaal nie nodig nie :N Ik heb gister gereden (alleen mieg mn koppie thee gemist) en totaal geen probleem, ook al was het hier en daar redelijk wit :?

:( Update: Geen dubbele maar drievoudige scheenbeenbreuk -O-
Wow, da's niet mis zeg, sterkte voor je voetbalmaatje -O-

Voorveertjes van 75 naar 105 kilo + servicen. Was ernstig nodig. Olie was vreselijk zuur geworden met dikke zwarte drap onderin de vork... :X

Achter schokker geserviced, gereshimd, zwaardere veer d'r op (100 kilo) en 2 nieuwe knoppen voor ingaande demping met groter stelbereik.

Zal vergeleken met die kauwgomballen vering die er onder zat wel een toefie strakker gaan sturen... *O*

Pakkie een paar keer ingedragen en zit prima. Alleen bij de onderarmpies wat strakkies.
goeie berichten Toos :W

Ik ben ook weer present :W

Net terug van het "Wilhelmina Dok" restaurant. Erg lekker.
ik had als voor: gerookte carpaccio met rucola en basilicum
en als hoofd: zacht gegaarde piepkuiken met zoete aardappel en gegrilde venkel.

De porties hadden wel iets groter mogen zijn maar het was wel erg lekker.
Gisteravond uit eten geweest in de haven van Huizen, was ook erg lekker :9

Goed gedaan. Piccies zijn altijd leuk! :)
:^

Leuk WB, zal kijken of ik de 27e kan *O*


Heeft iemand de laatste versie van deze lijst?
:Y Jij miste jezelf? ;)
Alleen de laatste moet er nog bij O-)

* Januari
05 Alex (alexed9)
17 Wilco (Xtra)
28 Patrick (PatjeZXR)

* Februari
02 Tanya (Turbo Tanya)
15 René (Phoentje)

* Maart
03 Peter (L3MMING)
15 Ray (Ruff Ryder)
23 Tommy (Thacutiboy)
27 Ernst (E®nst)
28 Maike (WestBest)

* April
09 Robert (Prepress035)
10 Henrike (GirlR1100S)
11 Stanley (Poikie)
17 René (MZN)
18 Will (Plexat)

* Mei
18 Claudia (Coonie)
23 Manuela (Diddle)
29 Remco (Little_Bear)

* Juni
16 Chris (Deadeye)
25 Jeroen (JeGo)

* Juli
05 Jacqueline (Jackyp)
05 Poncio (yamapino)
11 Dennis (Dark_Falcon)
12 Jan (Jantah)
19 Jordy (spookz0r)

* Augustus
01 Manuel (Maan84)
09 Wendy (MotoGirl)
04 Bart (Nocer)
26 Ilja (Lankho09)

* September
19 Fred (V FRed S)
23 Edmond (Kato)
24 Bart (Bartje_twee-en-halfje)

* Oktober
15 Ton (Donanthonio)
18 Michiel (Michiel85)

* November
05 Robin (Utrechtterror)
12 Michel (Laaf)
14 Renee (Eener)
17 Noor (Noorus)
20 Stephan (Svijf)

* December
03 Stefan (Stefan--)
03 Chris ( Achilleos)
14 Teun (mteun-03)



Edit: Spookz0r er ook bij gezet! ;)
 
Laatst bewerkt:

Ik zie het me al voor me. In de dolomieten hebben X en Achi beiden ver tot over hun grenzen gereden om enigszins bij Toos in de buurt te blijven. Angstzweet en ongeloof waren die dagen meer dan gemiddeld aanwezig. En dan hier op het forum: "Ah.. hoeven we ons niet meer in te houden" _O-
 
Gisteravond uit eten geweest in de haven van Huizen, was ook erg lekker :9

Daar heb ik ook een keer gegeten zeker lekker ja.

Mogguh iedereen :W
Gister een feestje gehad hier in de buurt met mooie dames. Was lekker laat thuis doe ik eigenlijk nooit maar voel me weer top deze ochtend.
Zo maar is even gaan strijken B|
 
full
 
Mogguh.

F*ck. M'n koffie koud laten worden terwijl ik aan schuren was. Anyway, prachtige dag vandaag. Zo even de topkuip opschuren, en polijsten dan zijn alle kappen op het kontje na klaar, maar dan gebruik ik nog wel even het orig. kontje, vanmiddag misschien nog even een paar kilometers maken. *D *D
 
Jego, you've got PM. Bedankt voor het aanbieden.

Michiel, bedankt voor de foto's en gastvrijheid.

De rest lees ik later wel bij, maar dat kan maar beter over motoren gaan anders ga ik weg, lekker puh. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan