MF Gooi en Vechtstreek deel 66. Lente? *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoww... en weer terug van 10km hardlopen door de bossen bij de Trappenberg (in Huizen). Wat was het koud zeg de eerste paar ronden (rondes van 2km)... mn handen waren pas na 6km redelijk ontdooid :P Uiteindelijk een prima tijd gelopen van 46:30 (ongeveer)

Noor en een vriendin van haar waren er ook *O* Die liepen de 8km... *D Was weer gezellig!


Nu maar ff ontspannen in bad liggen met een dvdtje erbij :+
Goed bezig man :}
 
Even kijken of ik het goed begrepen heb...

1x in de week snel (afstand 4.5km?)
1x in de week ver (afstand 10km+?)
1x in de week interval (zoals jij beschreven hebt)

Grootste afstand die ik tot nu toe gelopen heb is zelf 11km en dan nu 2x 10km in wedstrijd vorm. De 7.4km die ik vaker loop doe ik nu in 35/36 min.
ja zo iets dat is ongeveer hetzelfde aantal km's wat je voor heen liep ongeveer.
of je nu 20km wandelt of hardloopt je verbruikt het zelfde aantal cal.
dus je valt evenveel af of zelfs meer omdat je weer je lichaam anders prikkelt.
en doordat je 2x in de week nu diep gaat met dit schema ga je harder lopen in het algemeen.
het is de moeite waard van het proberen.
en die andere tips over het ontspannen had je meegekregen toch?
en als je wat harder gaat lopen ga je ook ander gedeelte van je spieren gebruiken dat ga je in het begin merken met spierpijn weer.
dat is het verschil tussen joggen en hardlopen ;)
 
Laatst bewerkt:
ja zo iets dat is ongeveer hetzelfde aantal km's wat je voor heen liep ongeveer.
of je nu 20km wandelt of hardloopt je verbruikt het zelfde aantal cal.
dus je valt evenveel af of zelfs meer omdat je weer je lichaam anders prikkelt.
en doordat je 2x in de week nu diep gaat met dit schema ga je harder lopen in het algemeen.
het is de moeite waard van het proberen.
en die andere tips over het ontspannen had je meegekregen toch?
en als je wat harder gaat lopen ga je ook ander gedeelte van je spieren gebruiken dat ga je in het begin merken met spierpijn weer
Ontspannen in de zin van loophouding? Ja die heb ik ook mee gekregen van jou *D

Afvallen is nou niet echt mij doel :X Al merk ik wel dat ik moeite moet doen om enig sinds op mn huidige gewicht te blijven. Hoeveel dat is... geen idee :P Maar merk dat aan mn kleding en vooral mn broeken.

Ik wil over 3 weken op Zandvoort echt een zeer nette tijd gaan neerzetten. Is een zwaar parcours; 12km (5km circuit, stuk duinen en strand en dan terug over de boulevard en stukje centrum). Met mijn huidige tempo zal ik het rond de 55min gaan lopen en dan reken ik het zware parcours niet mee... Onder de 50min zou echt TOP zijn... en alles iets daarboven richt ik mij op :Y
 
Laatst bewerkt:
Ontspannen in de zin van loophouding? Ja die heb ik ook mee gekregen van jou *D

Afvallen is nou niet echt mij doel :X Al merk ik wel dat ik moeite moet doen om enig sinds op mn huidige gewicht te blijven. Hoeveel dat is... geen idee :P Maar merk dat aan mn kleding en vooral mn broeken.

Ik wil over 3 weken op Zandvoort echt een zeer nette tijd gaan neerzetten. Is een zwaar parcours; 12km (5km circuit, stuk duinen en strand en dan terug over de boulevard en stukje centrum). Met mijn huidige tempo zal ik het rond de 55min gaan lopen en dan reken ik het zware parcours niet mee... Onder de 50min zou echt TOP zijn... en alles iets daarboven richt ik mij op :Y
duinen en zand hakken erin dat moet je niet onderschatten,schouders laten hangen en tussen je schouderbaladen ontspannen en niet in je handen knijpen tijdens het hardlopen is het belangerijkst daar win je tijd mee.
en naar boven tegen een duin aan zelfde tempo kleinere stapjes.
dan komt ie goed.
loop zelf nog maar 1 keer 1 de week 45 min en voor de rest alleen maar sportschool fitnes en bokslessen.
ik mag niet eens meer afvallen van me vrouw ze vind me te mager '(
 
Nog niet, gaat wel gebeuren. Cor laat me weten of hij er 1 kan krijgen (ligt er ook een beetje aan hoe de verkopen gaan) en anders ga ik het via een dealer proberen. Misschien heeft Nocer nog tips :+

Volgend jaar komt er misschien een kleinere versie met het 848 blok. Minder dure goodies, minder vermogen, minder electronica en minder duur. Dat klinkt veelbelovend :Y

Nog een tussenmodel of is het model van jou al achterhaald? Ben er stiekem wel heel nieuwschierig naar. Hopen dat Cor wat kan regelen......
 
Zoww... en weer terug van 10km hardlopen door de bossen bij de Trappenberg (in Huizen). Wat was het koud zeg de eerste paar ronden (rondes van 2km)... mn handen waren pas na 6km redelijk ontdooid :P Uiteindelijk een prima tijd gelopen van 46:30 (ongeveer)

Noor en een vriendin van haar waren er ook *O* Die liepen de 8km... *D Was weer gezellig!


Nu maar ff ontspannen in bad liggen met een dvdtje erbij :+

Strakke tijd hoor. Lijkt inderdaad niet de ideale temperatuur om te lopen. Om te badderen wel :Y Sportief dagje :}
 
pfff... indrukwekkend Michiel! (Jij natuurlijk ook Noor! ;) ) Wordt er al moe van als ik het hoor... :')
Wordt tijd dat ik weer ga lopen... :P

"De jonge garde" _O- :P

Gefeliciteerd!
Wàt... :? B|

Zit je nou mijn excuus om zeep te helpen?? :( :+

15-16 jarigen zeg ik jongere garde tegen! ;) O-)

Anyhoe, hier ff een foto van de uitslagen. Ik sta tweede bij de klasse A! *D

PICT0032.JPG
 
Nog een tussenmodel of is het model van jou al achterhaald? Ben er stiekem wel heel nieuwschierig naar. Hopen dat Cor wat kan regelen......
Die van mij is achterhaald ja :P

Als ze de nieuwe lijn gaan uitbreiden dan kan dat eigenlijk alleen naar onderen en dan ligt het best wel voor de hand om het 848 blok te gaan gebruiken.
 
Zo lekker stukje gereden. Weer aardig wat andere motorrijders tegen gekomen :) Lag nog wel zat pekel. Straks motor maar ff afspoelen en meteen wassen. oordopjes ook meteen getest werken goed, scheelt een hoop geluid :D
 
De R1 is iets mystieks, daar moet je mee omgaan alsof het suiker is.. kom zeg.. het is geen honda.:Y

O ja het was tupperware volgens één van de yamaha rijders hier. _O-

@ Jaapie -O- balen

Het is heerlijk ff gereden, wel met winterhandschoentjes.
@ Een ieder die hard loopt :} , Ik kan het niet.
 
Laatst bewerkt:
Zoooo...
Weer een heerlijk stukje gereden..van 14.00 tot 16.30 +- 150 km door het gooi.
Veel Motorrijders die met mij de kou trotseerden en die #$%! pekel, zo ff wassen en dan aankomende week nog even snel op wintersport.

Rij ik net bij mij om de hoek, staat er een zwarte ducati monster in de middenberm, aardig gehavend.
Denk uit de bocht gevlogen, het is die rot bocht bij Groot Goylant..Oosterengweg.
Trouwens toen ik vrijdag bij Cor was, is er iemand ook daar uit de bocht gevlogen...die liet hem maar even checken door Cor.. hij had hem echt net ervoor opgehaald :X
 
Laatst bewerkt:
Zag er ook eentje staan daar ja :( Kon het niet zo snel zien wat voor een motor het was. Iig aardig kapot.
 
Erg klote ja...
Spookz0r, volgens mij heb ik jou gespot rond 3en dacht ik, waar de brandweerkazerne voorheen heeft gezeten.. op een witte cbr? en volgens mij geen motorjas..
 
En ikke ook weer terug......

Ff naar Zandvoort geweest, bere druk daar zeg, gelukkig was ik met de motor :+ Heerlijk in het zonnetje gezeten en daarna wat kibbeling geknaagt :9

Op de terugweg een heel stuk Amsteldijk gepakt :] :] dus al met al een lekker ritje. Motor rijdt keurig 1 op 20 *O*

Helaas niet in Baarn geweest, maar het is inmiddels tijd voor een borrel :Y
 
Laatst bewerkt:
En ikke ook weer terug......

Ff naar Zandvoort geweest, bere druk daar zeg, gelukkig was ik met de motor :+ Heerlijk in het zonnetje gezeten en daarna wat kibbeling geknaagt :9

Op de terugweg een heel stuk Amsteldijk gepakt :] :] dus al met al een lekker ritje. Motor rijdt keurig 1 op 20 *O*

Helaas niet in Baarn geweest, maar het is inmiddels tijd voor een borrel :Y


Klinkt goed plex :)
 
Middag! :W

@ Bartje, goed bezig joh! :Y

@ Michiel, was zeker weer gezellig en goed gelopen joh! Tijden staan nu ook op i-net he... Mijn eindtijd was 46:29 (op de 8 km) en die van jou 46:26 (op de 10 km). Trots op je!!!

@ Teun, zou dat intervallen voor mij ook helpen!?! :)
 
Omdat brikkie er geen zin in had vandaag bij een vriend achterop gezeten en stukkie gedaan. Wat was het heerlijk genieten en wat kan hij rijden... :9~

Kreeg het pas een beetje fris nadat we op een terrasje in de zon uit de wind een tijdje vertoeft hadden en dan weer opstappen.

Droom stiekem van een andere motortje, heb een mooie gezien en heeeeeeel misschien aan het eind van de week ff dagje proefrijden :]
 
Laatst bewerkt:
Ernst; wat super!! Hoeveel fases komen er nog en wat moet je dan allemaal doen?

Michiel; was erg gezellig! Volgende keer nemen we Louise's slaapspulletjes mee :+ Dan kan ze echt blijven...
Nog 3 fases en een medische keuring. Volgende fase is volgende week woensdag al :)

Iedereen bedankt voor de felicitaties :j
 
Omdat brikkie er geen zin in had vandaag bij een vriend achterop gezeten en stukkie gedaan. Wat was het heerlijk genieten en wat kan hij rijden... :9~

Kreeg het pas een beetje fris nadat we op een terrasje in de zon uit de wind een tijdje vertoeft hadden en dan weer opstappen.

Droom stiekem van een andere motortje, heb een mooie gezien en heeeeeeel misschien aan het eind van de week ff dagje proefrijden :]

Ooeeh spannend, wat voor een motor heb je gezien!? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan