MF Gooi en Vechtstreek deel * 78 * ORANJE BOVEN!

Te warm om te rijden?

  • Pfff, dit is echt te warm om te rijden

    Stemmen: 20 60,6%
  • nee hoor, niets te warm

    Stemmen: 12 36,4%
  • zo veel bier op, ik voel niets mee (poikie)

    Stemmen: 1 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook koffie met een bammetje :Y


:W

Oeh, weer 'n toppie! Speciaal voor Patje dan :Y


1185909257.jpg
 
Laatst bewerkt:
:Z Mogguh :Z

Wat een benauwd weertje al :/

Achi ook pleitte? :$ Fijne vakantie ook *D En de rest wie ik allemaal gemist heb ook :Y
 
:Z

Tis dat ik nog redelijk wat wil doen vandaag... anders was ik mooi blijven liggen :Y



- Alle vakantie gangers; Heel veel plz!! :] *D
- Zusterr; Succes met wakker blijven, schilderen etc... enne feli!! *O*


:W
 
Waar blijft die regen?!? Expess mn tuintje geen water gegeven gisteren (en te lui eergisteren), heeft nu toch echt wel wat water nodig :Y
 
Zo das een aardig buitje!!! :o

Nou ik zeg, lama komme! :Y

@ Jantah, succes met laarzen vandaag!

@ WB, fijne rit!

@ Mieg, succes met alles! ;)

@ Patje, succes met spuiten! ;)

@ Zuster, gefeli! *O*
 
@Michiel: m'n externe harderschijf moest even geleden geformateerd worden :? Ik kom binnenkort even een keertje langs om de filmpjes van het Eifel weekend terug te kopieëren naar mijn schijf ok? :o
 
Zowww.... wat een heerlijk weertje buiten zeg... alles even lekker tegen elkaar open gezet.

Straks boodschappies doen en mss nog wel een stukkie rijden... als die regenwolk van hierboven wat snel over gaat. Voelt nu echt wel lekker aan buiten.

Zusterr, gefeliciteerd met je huissie... veel plezier met klussen dan straks he.

Koffie :) lekker hoor.
 
Zowww.... wat een heerlijk weertje buiten zeg... alles even lekker tegen elkaar open gezet.

Straks boodschappies doen en mss nog wel een stukkie rijden... als die regenwolk van hierboven wat snel over gaat. Voelt nu echt wel lekker aan buiten.

Zusterr, gefeliciteerd met je huissie... veel plezier met klussen dan straks he.

Koffie :) lekker hoor.

Moet je wel snel zijn... gaat denk ik over paar uurtjes regenen!
 
Based around the budget Intel Celeron processor, the Asus X58C ships with the 1.2GHz Celeron D 220. With only 1024MB of memory and installed with Windows Vista, this is a slow-loading machine, especially if you have more than one window running, but a memory upgrade will easily solve this problem.
Bron: klik

Hangt er dus ook vanaf wat je sneller wilt hebben, processor zit aan zijn limiet. Aantal geopende programma's hangt van de totale geheugen af. Mijn laptop is wel lekker snel met alles laden, maar voor de vele programma's heb ik af en toe te weinig geheugen. Ik open af en toe iets te veel :') (private test server van een spel eet geheugen :+ )
Meer ram = sneller als in meer programma's open en tijdelijke bestanden ook goed kunnen laden. Processor bepaalt dus echt hoe snel hij alles aan elkaar flanst. Dit hangt ook vaak samen met de videokaart, met de nieuwe generaties die komen hangt het daar ook veel van af. DirectX11 werkt ook samen met de videokaart processor om sneller dingen te kunnen opbouwen (als in games/video/photo bewerking/spelen :P)

editje
In mijn oude desktop zit een 3ghz processor en 1gb ram die word gezien als 2gb. Die kan een beperkt aantal webpagina's zonder problemen openen en daarna stort ie in. Heb geen ram upgrade geprobeerd dus kan het niet uit ervaring vertellen helaas.
Die pc word ooit nog totaal vervangen :') Heb voor nu me laptop :)


Goed verhaal, thanks! :)


Ik doelde niet op het bedrag. ;) Ben gewoon echt geen Celeron fan (het maakt me ook gewoon biased, dat is een zwakte.. weet ik ;)). Wou je laptop niet afkraken, maar wou wel eerlijk blijven.

Maar het zal zeker beter gaan werken. Maar ik zou sowieso van Vista afstappen. Veel succes!! *O*


Ahh ik heb hem gekocht voor basic dingen, internet, word en email.
Maakt mij echt niet uit dat jij geen Celeron fan bent hoor ;)


sow, overtollig vet raak ik wel kwijt met dit weer en de hele dienst een vest om.........niet te harden die hitte :(


Avond Gooi :W

Ik hoop toch echt dat je vocht bedoelt ipv van vet. B|
Als jij nog meer 'vet' verliest, val je om ;)
 
Laatst bewerkt:
:Z

Tis dat ik nog redelijk wat wil doen vandaag... anders was ik mooi blijven liggen :Y



- Alle vakantie gangers; Heel veel plz!! :] *D
- Zusterr; Succes met wakker blijven, schilderen etc... enne feli!! *O*


:W


Dat was ik ook van plan, maar ik werd om 8.30 m'n bed uit gebeld. Was even vergeten dat er iemand m'n keuken af kwam kitten B|
 

*O*

[me="Nocer"]houdt van de natuur na een fike regen bui.[/me]
Alles leeft echt.. en de geuren.. de atmosphere. :9

Ik ga zo richting Utrecht op de trapfiets.. even langs de mediamarkt en de Mycom.... daarna even langs Bever voor een slaapzak/matje/lakenzak.

Puur informatief rondje, kopen doe ik volgende week pas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan