MF Gooi en Vechtstreek deel *103* Zomer *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen met tijd te veel die willen lachen om de kredietcrisis :X


Ben zelf nu bezig met de onderwerpen die hier prachtig op de hak worden genomen _O-
 
Middag leute!! :W

*O* Ook weer present in het nieuwe deeltje! *O*

Even flink druk geweest, maar nu twee weken vakantie!! *O*

Lekker in huis aan het klussen! Wilde altijd al een nieuwe vloer, en zeker met dit weer, is deze periode daar geschikt voor :)
Tapijt eruit aan het rossen en van de week laminaat leggen :+
 
full

nonieovernie.
 
JeGo, welkom terug van stage. Mooi dat het bevallen is. :Y

Coonie, dat is een hele leuke foto voor in de OP. :Y

Loesje succes met klussen, vergeet niet te genieten van de vakantie. :)

IOM TT build up heb ik binnen. Van de week vast kijken. Dan de rest later downloaden. Kan het wel hier proberen, maar dan is het nog steeds onwaarschijnlijk dat ik het deze week nog binnen heb. :')

Oh, en Plex beterschap. :Y
 
Laatst bewerkt:
Pleks (en iedereen die het nodig heeft):
full

JeGo: wb :)
Coonie: nice pikkie *D
Bartje: klinkt heerlijk 8-)
Poik: :Z

voor sommigen herkenbaar:
 
Het is hier flink aan het knetteren, nog maar even wachten met boodschappen doen. :/

Net nog even wezen rijden met de Kawasaki, Dit keer ging het gelukkig beter, slechts één keer afgestapt, maar dat was omdat ik wat enthousiast over een boomstam ging. En ik kom ondertussen zelfs een beetje normaal een bocht door. :]

De Bieduinen hier in de buurt zijn wat dat betreft leuk oefenterrein. Allemaal wel verboden toegang eigenlijk, maar groot genoeg om een uurtje random links of rechts te gaan en dan geen flauw idee meer te hebben waar je bent. :)
 
:W


Hier nét thuis met de motor voor 't slechte weer los gaat barsten. Lekker vroeg klaar vandaag *D
 
Ben even op en neer naar het Schwarzwald en weer een nieuw topic :')

Top weekend gehad! Mooie omgeving, prima organisatie en locatie. Wel een wereldrecord spetterpoepen gevestigd (iets met komkommers........of wat het de drank :P )

Wegen zijn op sommige plekken trouwens stuk minder dan in de Eifel. Op de terugweg bij Luik zeiknat geregend en natuurlijk zat het regenpak onderin de tas, dus flink uitgelachen door alle textiel rijdende GS'ers

Het lek bij de SD is gevonden....nu nog dichten. Eind juni naar het circuit *O*

Ciao

Sander
 
Zo terug van sollicitatie. Als het meezit heb ik morgen een baan :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan