MF Gooi en Vechtstreek deel * 105 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z Is t al 4 uur? Dagen duren lang als je werk saai is... Gelukkig net even mee geweest met de bezorgdienst. :-)

Fijne dag allemaal, tis mooi weer enzo! Hardloopse, virusze, vakantievierse, etc etc!
 
Middag allemaal! :W

@Michel: sterkte met je vader!

@X: thnx! :')

@GAK: klinkt als een leuke vakantie! Ik hoop dat ik de 16e ook op pad kan.. :/

@Achi: nice, ain't?! :Y
Ik zat ook al te kijken naar de GSA, die dan (weer) in het rood leverbaar is :9
 
Laatst bewerkt:
Middag :W


@ Toets, vanmiddag gemaakt, wist op 1 vraag na alles, dus dat zit wel snor! :Y *O*
Goedzo *O*


Laat ik net mijn flitser uit mijn handen glippen B| B| B|

Doet het nog wel, maar behuizing op een kier, kop kan niet meer draaien en ik hoor iets los liggen binnenin.

;(
-O-

*O*Oh niks te klagen dus....niet werken en wel motorrijden... *D
Zal ondertussen wel over zijn maar sterkte ;):}
Die heeft een stuk portugese vriendelijkheid meegekregen dus *DGefeliciteerd *D*O*:o wat gebeurd er allemaal als ik op vakantie ben _O-:^ Nog gefeliciteerd Jeroen *D:')

[me="Michel"]zet telefoon uit O-)[/me]wow....die is gaaf! 8-)Hmm balen :/:Y
Ow 26 juni... :+Nou ik heb nog een post of 2000 te gaan :+
:X:/ schuurspons? :X:} voor het gaan vissen en :} voor Xie *D:^
Bijna 2 weken in de snikhitte....maar met een zwembadje en strand erbij geen straf *DHmm denk dat dat wel even gaat lukken hier :YGoed bezig Erwin :Y :}Ow dan ben je dus al weg? Fijne vakantie Erwin *O*Lekker, ook jij(jullie?) fijne vakantie *O*Hmm dat maakt jou dan ook wel meteen serieus oud :P-O- Blijft maar aanmodderen he zo :/
Hopen dat je toch weer goed gaat "draaien" straks :Ybalen zeg -O-shit ben ik net verloofd -O-
Anouk = :9Cabrio: *O* *O* *O*
En fijne vakantie jullie *O* :WVakantieeeee *O*:^
_O-Die lui doen inderdaad wonderen 8-) :}8-) :}Mooie foto's phoenie *DAutorijles *O*
En je dempers (ben er nog niet met lezen maar weet al dat je ze hebt, dus gefeliciteerd!) *O*Nice! Gefeliciteerd *D:Y

Binsearch -- Usenet search engine niet 8-)_O-
Dat helpt dus niks :N ;)8-)
Gefeliciteerd nu voor het echie O-) ;)Jij ook gefeliciteerd....mooie *DKijk eens aan...goed bezig (jullie) zeg! :}Nee, aan het terugvliegen toen :+
04:00 thuis :+ _O-Dat is fijn thuiskomen zo *DWelkom terug :W
Ben je soms ook nog wel thuis? :PSpeciaal thx, ook voor het boeketje :j

@ALL: thx voor de felicitaties *D :$
@Pino: van harte kerel 8-)

Zo en nu ga ik nooit meer op vakantie....wat een werk zeg "ff teruglezen" :X :')
Superkwoot
:} voor het bijlezen.

Hier trouwens ook weer even wat minder nieuws....
Paps heeft de operatie goed doorstaan, en stuk dikke darm verwijderd.
Ze hebben toen ook wat lymfe stukken weggehaald ter controle.
De kankercellen waren de darmwand niet door en het leek dus allemaal goed.
Maar in 2 van de 11 klieren die ze verwijderd hebben zijn wel kankercellen gevonden dus hij gaat nu op voor chemo (hoe sterk en in wat voor vorm hoort hij volgende week vrijdag)
Aan de ene kant heel erg balen, maar aan de andere kant beter totaal bestrijding nu dan 11 schone lymfen en dat het stiekem wel in nummer 12 en 13 had gezeten die ze niet weggehaald hebben en hij dus "schoon" dacht te zijn...
Dus we (hij vooral) gaan weer even keihard vechten voor zijn verdere herstel!!! :Y
Mmhdat is niet leuk om te horen :/ , maar goed dat ze er nu nog ''op tijd'' bij zijn.
Sterkte


:^

En thanx allemaal voor de felicitaties *O*
[me="Diddle"]is helemaal heppie de peppie *D [/me]

Nu op naar bed want ik ga morgen weer aan het werk bij mijn oude werkgever :Y Nieuwe werk was echt verschrikkelijk dus daar heb ik opgezegd in de proeftijd en ik mag lekker terugkomen op mijn oude vertrouwde nestje (maar wel op een andere afdeling) *O*
Mooi dat je weer terug kan. *O*


:W Op naar CPZ , foto's maken. Oscar heb een ZAC race
Weet niet of je het daar nog leest, maar veel plezier. ;)



276k...dat is een respectabele stand. :Y

Net in de shelter mee mogen kijken met het launchen van de kist. Dat is kicken. Nu toch al 3 jaar bezig en nog niet eerder zo dicht bij een draaiend vliegtuig gestaan. Even met je hand door de uitlaatstroom. Wat een kracht. Heel gaaf. :Y
Gaaf man. *D


Oh, en misschien is het hier in de regio dan wel armoe qua leuke bochtjes (het is hier net Flevoland) maar we hebben net even over de rondweg gereden om de basis heen. Euh...binnenkort de CBR eens mee, want er zitten een paar heerlijke bochten tussen en dan hoef ik niet eens de basis af! _O-
Haha, Gilze heeft ook zo'n leuk circuit.
Denk alleen niet dat ze het kunnen waarderen als je gaat rondracen. :P



Net ook weer stukje hardgelopen.
Ben kapot. :P
 
Hier ook regen :(


Wacht net zo lang tot het droog is voor ik naar huis ga :X
 
Hier ook regen :(


Wacht net zo lang tot het droog is voor ik naar huis ga :X

Dat is gunstig....hoelaat moet ik met de auto in de straat parkeren dan met een fototoestel? *D
 
Laatst bewerkt:
Dat is gunstig....hoelaat moet ik met de auto in de straat parkeren dan met een fototoestel? *D
Whehe, zal er niet zo best uitzien denk ik.
Was vanmorgen lekker weer, dus ik ben nog in leer ook :')


Blij als ik morgen weer op de GSA zit.
Nog niets gehoord, goed teken :P
 
_O-
Wie komt er even op 2 kinderen passen dan tussen 17:30 en 18:30 O-)
 
Middag! :W

@ Mies & family, sterkte!!! :j

@ Soap, :') *O*

@ Maan, *O*

@ Heel-veel-vieren, *O*

@ Weet het al niet meer.... Moe :Z
 
Whehe, zal er niet zo best uitzien denk ik.
Was vanmorgen lekker weer, dus ik ben nog in leer ook :')


Blij als ik morgen weer op de GSA zit.
Nog niets gehoord, goed teken :P


Inmiddels hier wel een belletje gehad van de garage...

:( moet rekenen op zo'n 1500 tot 1700 pleuri :(

En dat voor een auto die als hij niet kaduuk zou zijn pakweg 3000/3500 op zou brengen bij inruil.

Keuzes, keuzes..... naja, laat maar maken en hopelijk kan ik er nog een jaar of 2 mee door dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan