Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw achterbandje GPZ500 geplaatst en nieuw lager bij kettingwielachter(zat geen stofring op? ) remmerij zuiver gemaakt en nieuwe olie hopelijk kan hij hier weer mee vooruit voor de winter.
Vertex schreef:voor + achterwiel lagers ingevet, deze stonden letterlijk droog, maar ik dacht dat het altijd dichte lagers waren?
 
Zou mijn voorband laten vervangen, maar met een lege accu kom je niet ver. Dus vandaag lekker de acculader aangesloten. Gelukkig startte hij later wel en kon ik er weer een rondje op rijden.

en ik heb 'em geaaid en gezegd dat het een braaf motortje is *D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem maar eens heerlijk verwend door hem te poetsen. Was ook wel nodig na de laatste 2 weken.

full
 
Ik heb aan mn motor gedacht vandaag. Terwijl ik in de auto zat. Als dat ding een maand geleden gejat zou zijn, zou het me nu nog niet zijn opgevallen :z koud kloteweer. Over een maandje mag ie ff naar binnen.
 
Helemaal gewassen, gecleant en in de was gezet, morgen de blanke delen en de ketting nog ff invetten en dan in z'n hol voor de winterslaap tot 1 maart gok ik zo.
 
............ Ik had hem eigenlijk eens goed moeten poetsen............

In plaats daarvan lekker 2 uurtjes door het Limburgse heuvelland getourd.
16 graadjes, zonnetje, heerlijk.

Dan volgende week maar poetsen. :-)
 
veel, ook al is het nauwelijks te zien, passen passen aanpassen weer passen, maar goed mijn bike heeft een nieuw kontje
full

full
 
Tuinslang erover en gepoetst ihkv winterstop......3032km gereden van het jaar en klaar ermee.... :+

full
 
remklauwen er af gehaald, rechtsvoor lekte. Beide krijgen verse rubbers en blokkies )
 
(Gisteren) mijn kapotte spiegel vervangen :Y

[img=2448,3264]http://tweakers.net/ext/f/jTRbg5i9zHaKFlGKQPzNGFzp/full.jpg[/img]

Binnenkort moet die andere ook nog, want ze zijn niet echt gelijk -O-
 
Een rekje carburatuers schoongemaakt en weer gemonteerd. Tevens nieuwe bougies ingedraaid.
Effe getest en hij loop weer op 4 cylinders zoals het hoort.

Van de pekelfiets de ketting gesmeerd en olie bijgevuld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan