Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

Kleine teller waar je je eigen kabel op kan monteren, dan het lampje eruit halen en die vervangen voor een 6v versie?

Of deze een stuk laten zakken? Dat scheelt ook al een hoop denk ik.
 
Uhm laten zakken :?
De koplamp zit ietsje in de weg en propvol spaghetti dus hem erin laten zakken is ook geen optie.
Saien op het forum heeft de teller aan de remklauw bevestigd. Daar heb ik ook nog naar gekeken maar tot nov toe vond ik dat niet helemaal super. ..

koplamp verder naar voren en teller erachter is ook geen pan :X

vandaar dat hij hier nog zit.....
 
Uhm laten zakken :?
De koplamp zit ietsje in de weg en propvol spaghetti dus hem erin laten zakken is ook geen optie.
Saien op het forum heeft de teller aan de remklauw bevestigd. Daar heb ik ook nog naar gekeken maar tot nov toe vond ik dat niet helemaal super. ..

koplamp verder naar voren en teller erachter is ook geen pan :X

vandaar dat hij hier nog zit.....
Ik zat ook met dat probleem en heb een flinke hap achter uit de koplamp gehaald.De tellerkabel loopt nu feitelijk door de achterkant van de koplamp.
full


Als de koplamp vol met draadjes zit,kun je dat inkorten en fatsoenlijk onder de tank kwijt?
 
Daar krijg ik het volgens mij nooit zo mooi weg gewerkt. ...
nog maar eens even puzzelen. Moet ik ook een andere beugel fiksen. Gaat erom dat de teller naar beneden gaat, lamp omhoog gaat niet hetzelfde effect opleveren ben ik bang.
 
@Ronald, nou ik zal een poging wagen dan. Het broertje van de jouwe, een SP370. Geen idee wat het wordt maar het zal een soort klassieke supermotard worden oid.. Helaas geen recent plaatje dus dan deze maar. Inmiddels zit het blok er weer in en staat'ie op z'n pootjes.

2qjkpd1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan