Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Geweldig mooi ding Anand :9~ :} Staat ook nog een reserve blokkie op de achtergrond zie ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Komen brembo's op.
Er is nog wel een obstakel over t frame.....heel verhaal.
Voor de verkoopbaarheid zeg maar.
 
Leuk dat er een speciaal frame op zit en starlane-electronica, maar kun je ook vervangingsonderdelen krijgen daarvoor? Zijn de crashparts wel te krijgen?
 
Je gaat toch niet zo'n bij elkaar geraapte schadepartner zooi kopen???
Grapje
Mooi spul alleen deel ik wel de mening over enige vervangingsdelen die niet te krijgen zijn.
Had zelf een oude wk fiets uit de supersport, geen onderdeel te krijgen, alles custom gebouwd, was met vallen geen pretje, helaas een keer gevallen en toen nog net genoeg reservedelen om weer op te bouwen ...
Het blokje van een fabrieksracer is toch heel anders? Dit lijkt een normale configuratie of wordt ik verblind door dat Chrome frame
 
Gerd en monster Ed.
Kunnen jullie eens een Foto sturen hoe die Arrows vastzitten, met name die beugel om dempers, hoe dat aan de binnenkant zit aan die beugel naar boven, ik kom er niet uit met monteren, heb zelf die beugel gemaakt.....
Alvast bedankt
Mark
 
Gerd en monster Ed.
Kunnen jullie eens een Foto sturen hoe die Arrows vastzitten, met name die beugel om dempers, hoe dat aan de binnenkant zit aan die beugel naar boven, ik kom er niet uit met monteren, heb zelf die beugel gemaakt.....
Alvast bedankt
Mark
Bij mij zit er tussen de klem en de steun een bus van een cm of 4. Zal vanmiddag even een foto maken.
 
Hier de foto
full
 
iemand interesse in een vj23 V-model of een fully kitted race of een race naar mijn hand gemaakt met zeeltronic cdi?

Gewoon een vraagje want iedereen is aan hun winterslaap bezig blijkbaar
 
iemand interesse in een vj23 V-model of een fully kitted race of een race naar mijn hand gemaakt met zeeltronic cdi?

Gewoon een vraagje want iedereen is aan hun winterslaap bezig blijkbaar

VJ23 is prachtig. Maar wat vraag je ervoor?
 
Nou hier is dan mn nieuwe aanwinst.
ik hoor nu officieel bij de rs250 groep.
20151220_021041_zps48gobe9c.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan