Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Lekker gereden dus ;)

Ik hoop een beetje goed weer te hebben komend weekend.

De ntv is vooral met strakke bochten wel heel erg goed mag ik zeggen.
Lekker afschuinen en de lange bochten contrasturen echt heerlijk rijden.

Heerlijk gereden.
De verbouwing van 110 naar 120 band heeft zijn voordeel bewezen afgelopen weekeind.
De NTV stuurt nu nog makkelijker en is zeker in de
bochten nog lekkerder ( Triumph tiger het nakijken geven in een bochten combinatie :o ).
De schaamrand voor is ongeveer en 10mm, achter is die niet te vinden.
 
Heerlijk gereden.
De verbouwing van 110 naar 120 band heeft zijn voordeel bewezen afgelopen weekeind.
De NTV stuurt nu nog makkelijker en is zeker in de
bochten nog lekkerder ( Triumph tiger het nakijken geven in een bochten combinatie :o ).
De schaamrand voor is ongeveer en 10mm, achter is die niet te vinden.

Je bent van 110 naar 120 gegaan ?
En zoveel beter ja ?
Welke volledige maat heb je nu ?
 
Heb wat foto's gemaakt, zijn hier te vinden. :)

Achterband is een Michelin Pilot Road 2, voorband Pilot Aktiv uit 2009.
Wie o wie wil verder met deze motor. :)
 
Laatst bewerkt:
Leuke onderdelen. Het is zeker allemaal in 1 koop?
Het liefst wel, dubbele onderdelen kunnen eventueel wel apart verkocht worden. En dat zijn er ook wel wat gezien mijn broer 2 NTV's had gekocht, ééntje met lage kilometerstand die al een tijd stil stond (die dus nu te koop staat) en hij nog nog een goed gebruikte gekocht voor extra onderdelen (die ik naar huis mocht rijden, was geen pretje met lekke schokdempers etc :9).

Maar als je wat nodig bent wil ik wel even kijken, alle onderdelen staan niet op de foto omdat anders de hele tuin bezaaid zou zijn met onderdelen. :+
 
Laatst bewerkt:
Het liefst wel, dubbele onderdelen kunnen eventueel wel apart verkocht worden. En dat zijn er ook wel wat gezien mijn broer 2 NTV's had gekocht, ééntje met lage kilometerstand die al een tijd stil stond (die dus nu te koop staat) en hij nog nog een goed gebruikte gekocht voor extra onderdelen (die ik naar huis mocht rijden, was geen pretje met lekke schokdempers etc :9).

Maar als je wat nodig bent wil ik wel even kijken, alle onderdelen staan niet op de foto omdat anders de hele tuin bezaaid zou zijn met onderdelen. :+

Nouja, ik heb dus een rode NTV, en ik heb een aantal onderdelen die niet meer in zo'n goede staat zijn. Bijvoorbeeld de tank, en wat kappen die scheurtjes vertonen.

Mijn tankje is hier- en daar wat gedeukt en de lak is beschadigd op een lullige manier.

Waar woon je? Misschien kan ik eens komen kijken op een vrije middag of avond.
 
schopje

HMG: hawk meet & greet, 12 juni, de piramde in Austerlitz, 12.00u
- defiduc
- tankard
- roybatty
- washi
- savagepielk o.v.
- roblc o.v.
- motor_lover o.v. (of anders de gelukkige koper misschien)
...
 
Laatst bewerkt:
Nouja, ik heb dus een rode NTV, en ik heb een aantal onderdelen die niet meer in zo'n goede staat zijn. Bijvoorbeeld de tank, en wat kappen die scheurtjes vertonen.

Mijn tankje is hier- en daar wat gedeukt en de lak is beschadigd op een lullige manier.

Waar woon je? Misschien kan ik eens komen kijken op een vrije middag of avond.
Woon in zuid Drenthe (pb voor meer info), kapjes zijn nog wel in goede staat. De tanks hebben allebei wel wat kleine deukjes erin zitten.
 
Waar precies? Ik moet morgen naar Wilp bij deventer. Als het in de buurt is kan ik het wel meenemen.
 
Ik kom hier maar even opscheppen over mijn zojuist aangeschafte ntv 650 uit 1994. Er staat maar 28000 km op de teller en hij ziet er nog heel goed uit. Mooi toch?
Er is maar 1 nadeel; ik heb nog geen rijbewijs, 21 juni mag ik de 1e poging doen.
full

full

Toch het schermpje er maar afgehaald. Dat geklapper rond je helm vind ik maar niks en de wind ben ik nu gewend(welke wind?) }) .
 
Laatst bewerkt:
En de motor is verkocht, SavagePielk is de nieuwe eigenaar. :)

Man man...dan had ik hem gisteren nog wel kunnen ophalen. Ik reed pas om 17.00 uur uit Loenen weg.

Aan de andere kant....er stond ook al een Cagiva Gran Canyon in de bus.
 
Ik kom hier maar even opscheppen over mijn zojuist aangeschafte ntv 650 uit 1994. Er staat maar 28000 km op de teller en hij ziet er nog heel goed uit. Mooi toch?
Er is maar 1 nadeel; ik heb nog geen rijbewijs, 21 juni mag ik de 1e poging doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Fraai exemplaar hoor. Dat ze nog steeds te vinden zijn?
Succes de 21e. Hopelijk kun je daarna snel opstappen en lekker :]
 
Nette NTV, succes de 21e .
Is helaas wel een beetje te laat voor de NTV/Hawk meeting volgende week.
De locatie staat vast in de Garmin, kunnen we via de bochtige wegen richting Austerlitz volgende week.
 
Nette NTV, succes de 21e .
Is helaas wel een beetje te laat voor de NTV/Hawk meeting volgende week.
De locatie staat vast in de Garmin, kunnen we via de bochtige wegen richting Austerlitz volgende week.

Ik heb nog geen reacties over meerijden vanuit noord holland. Ik ga dus op eigen gelegenheid.
 
Nette NTV, succes de 21e .
Is helaas wel een beetje te laat voor de NTV/Hawk meeting volgende week.
De locatie staat vast in de Garmin, kunnen we via de bochtige wegen richting Austerlitz volgende week.

Ja dat is wel jammer ja. Jullie veel plezier in ieder geval.
 
Fraai exemplaar hoor. Dat ze nog steeds te vinden zijn?
Succes de 21e. Hopelijk kun je daarna snel opstappen en lekker :]

Er staan er gemiddeld zo'n 5 op marktplaats. Elke week gaat er 1 af en komt er 1 bij. Maar dit was wel een erg fraai exemplaar met maar 28000 km op de teller. Die wilde ik niet laten staan. Ja en nu wel nog even slagen en dan zeker veel rijden! :]
 
Man man...dan had ik hem gisteren nog wel kunnen ophalen. Ik reed pas om 17.00 uur uit Loenen weg.

Aan de andere kant....er stond ook al een Cagiva Gran Canyon in de bus.
En heb je al niet genoeg motoren (gezien je advertentie)? :9
 
Er staan er gemiddeld zo'n 5 op marktplaats. Elke week gaat er 1 af en komt er 1 bij. Maar dit was wel een erg fraai exemplaar met maar 28000 km op de teller. Die wilde ik niet laten staan. Ja en nu wel nog even slagen en dan zeker veel rijden! :]


Nou daar ga je geen spijt van krijgen.
Ik heb hem nu een weekje of 4 en ben er nu het hele weekend mee in de eifel.
Wat een gooi en smijt fiets zeg.
Heerlijk koppel en prima vermogen wat genoeg weerstand geeft aan de 100 pk collega's .

Hier leer je wel rijden zeg.

De dunlop streetsmart voorband heeft zijn kunnen wel bewezen.
Heeft geen krimp gegeven en het ging er soms erg hard aan toe.

Topsnelheid weet ik ook ondertussen.
Die blijft steken op 176 gps.
En dat is echt hard zat hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan