Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die man rijdt een 1;40 op Assen ,kan je vertellen dat dit heeeeeel rap is ;) Dat weet jij ook met al je opgedane ervaring uit de Spaanse woestijn :P
O dat zal vast heel rap zijn :) Heb zelf niets met racen, ook geen circuit-ambities. jij zei dat 'ie de 300 niet haalde, maar dat doet 'ie dus wel. Dat wilde ik graag even aangeven, zodat Xtine kan blijven volhouden ook na jouw filmpje. Dat houdt de discussie leuker :)

In Spanje wilde ik gewoon eens kijken hoe hard die CBR ging. Nou, zo hard dus ongeveer. Verder ben ik niet zo'n snelheidsduivel. Het ding is alleen dat op die FJR verbleekt het hele snelheidsgevoel, maakt eigenlijk niet uit hoe hard je rijdt, daarom moet je af en toe even je arm met open handpalm plotseling uitsteken, dan voel je het weer :)
 
O dat zal vast heel rap zijn :) Heb zelf niets met racen, ook geen circuit-ambities. jij zei dat 'ie de 300 niet haalde, maar dat doet 'ie dus wel.

Niet !
lc8ty8su14mn.jpg


Dat wilde ik graag even aangeven, zodat Xtine kan blijven volhouden ook na jouw filmpje. Dat houdt de discussie leuker :)

Rossi GP rijder die gaat op Assen rond in 1,33 dus deze man is echt snel met 1:40.

Ik meen dat Christine er een 2:27 reed en ging even later de grindbak in })
 
Ik heb vanmiddag een AVD intest, lekker de weg op dus.
Ben benieuwd hoe veel er bijgeschaafd moet worden en hoe veel lessen dat gaat kosten.
 
Gefeliciteerd en succes donderdag.
Vergeet niet dat je voor iedere oefening een herkansing mag doen en tevens 2 fouten mag hebben zo lang ze maar niet in hetzelfde cluster zitten.
Dus als de rest wel goed komt kan je alleen maar slagen :t
 
Er viel niet zo veel op te lossen trouwens wat mij betrof hoor :) Ik dacht alleen dat 'ie iets gemist had in het filmpje (maar zei tegelijkertijd dat je mij sowieso alles wijs kunt maken qua racen) en hij heeft uitgelegd wat ik niet snapte :)
 
Hallo allemaal,

Ben 22 maart begonnen met lessen, elke week een uurtje. We rijden vanuit onze instructeur een km of 7 richting het industrieterrein waar we oefenen, en aan het eind van de les weer terug. Altijd een leuke route over 60 wegen en dijken.

Vorige week theorie gehaald met 2 fouten. Vriendin helaas gezakt met 1 fout teveel. Zij gaat woensdagmiddag nog een poging wagen.

AVB heb ik een goed gevoel over, examendatum is 26-06 en alle oefeningen gaan soepeltjes. Moet wel rustig de koppeling vast blijven houden bij het wegrijden uit het parkeervak, wil 'm nog wel eens te vroeg los laten.

AVD volgt waarschijnlijk pas begin september.. Huilen! Wij hebben nog een vakantie tussendoor en de instructeur ook. Hij geeft aan dat het weinig zin heeft om voor de vakantie nog te oefenen dus we krijgen nog een les of 3 na de vakantie en gaan dan op voor het examen. Echt jammer dat het zo lang duurt, heb al een Honda CB-1 in de schuur klaar staan. Kan niet wachten!
 
Intest AVD gehad, moet nog wel het een en ander bijschaven.
Eerst volgende week even mn theorie halen en dan een dag les (5 uurtjes) gevolgd door examen AVD inplannen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ben 22 maart begonnen met lessen, elke week een uurtje. We rijden vanuit onze instructeur een km of 7 richting het industrieterrein waar we oefenen, en aan het eind van de les weer terug. Altijd een leuke route over 60 wegen en dijken.

Vorige week theorie gehaald met 2 fouten. Vriendin helaas gezakt met 1 fout teveel. Zij gaat woensdagmiddag nog een poging wagen.

AVB heb ik een goed gevoel over, examendatum is 26-06 en alle oefeningen gaan soepeltjes. Moet wel rustig de koppeling vast blijven houden bij het wegrijden uit het parkeervak, wil 'm nog wel eens te vroeg los laten.

AVD volgt waarschijnlijk pas begin september.. Huilen! Wij hebben nog een vakantie tussendoor en de instructeur ook. Hij geeft aan dat het weinig zin heeft om voor de vakantie nog te oefenen dus we krijgen nog een les of 3 na de vakantie en gaan dan op voor het examen. Echt jammer dat het zo lang duurt, heb al een Honda CB-1 in de schuur klaar staan. Kan niet wachten!

Welkom RR Vliet...en gefeliciteerd met het behalen van je theorie!

Beetje zuur voor je vriendin dat ze gezakt is he ;)
Ik heb mijn theorie en AVB begin mei behaald en moet ook wachten tot de 26ste om af te rijden voor me AVD. Woensdag gaan we nog enkele dagen rijden om te oefenen voor het examen....

Ik kan ook niet wachten, heb een magna in de schuur klaar staan !
 
Welkom RR Vliet...en gefeliciteerd met het behalen van je theorie!

Beetje zuur voor je vriendin dat ze gezakt is he ;)
Ik heb mijn theorie en AVB begin mei behaald en moet ook wachten tot de 26ste om af te rijden voor me AVD. Woensdag gaan we nog enkele dagen rijden om te oefenen voor het examen....

Ik kan ook niet wachten, heb een magna in de schuur klaar staan !

Bedankt! Duimen dat ze het overmorgen haalt. Duurt lang hé als je al een motor hebt staan! Ik ken het gevoel. Veel succes en plezier eind deze maand, we doen iig tegelijk examen ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan