Mugello 2018

Als ik Domenicali was...

  • Dovi/Lorenzo en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 1 3,3%
  • Dovi/Petrucci en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 20 66,7%
  • Dovi/Mir en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovi/Miller en Petrucci/Bagnaia

    Stemmen: 9 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Echt apart hoe moeilijk de Honda's het daar hebben zeg.

Ben wel een paar keer weggedut tijdens de race :$
 
Marquez was wel weer met de botte bijl.. opzich vind ik de actie acceptabel (op t randje), alleen dat t weer Marquez is jeukt..

Verder deed Petrucci mij aan de oude tech van Edwards denken. Die 9 leek op afstand net de 5 en dan die kleuren.
 
Laatst bewerkt:
En weer rijdt marques iemand van de baan.

Ik heb er dan ook echt van genoten toen hij ging liggen.
:^ en weer geen penalty. Zo moedig je dit alleen maar aan.

Jorge mooi gereden, weer bewezen dat ie bizar consistent kan rijden als alle sterren perfect staan.
Je zag Dovi balen, die denkt wss fuck blijft die chagrijn nog langer in mn team.
 
Marquez was wel weer met de botte bijl.. opzich vind ik de actie acceptabel (op t randje), alleen dat t weer Marquez is jeukt..

Verder deed Petrucci mij aan de oude tech van Edwards denken. Die 9 leek op afstand net de 5 en dan die kleuren.
Zo dacht ik er ook over, als een andere rijder dit eens een keer doet kan het wel een keer. Maar Marquez blijft maar aan de gang |( .
 
:^ en weer geen penalty. Zo moedig je dit alleen maar aan.

Jorge mooi gereden, weer bewezen dat ie bizar consistent kan rijden als alle sterren perfect staan.
Je zag Dovi balen, die denkt wss fuck blijft die chagrijn nog langer in mn team.

Ja helemaal met je eens. Dit was een mooie kans voor de wedstrijd leiding geweest om hem meteen te straffen. Gelijk een drive thru. Maar nee de mogelijkheid wordt ze op een presenteer blaadje aangereikt en ze zitten gewoon te slapen..... :N
 
Wat een zuur gezeik weer -O-
Het was in het begin van de wedstrijd,dan is het altijd hectisch,mensen zijn voor posities aan het strijden,de race moet nog settelen.
Dan kan zoiets gebeuren :)

Ja hij heeft dit jaar wat drieste inhaalacties gedaan,maar die van vandaag was daar geen typisch voorbeeld van :N
 
Wat een zuur gezeik weer -O-
Het was in het begin van de wedstrijd,dan is het altijd hectisch,mensen zijn voor posities aan het strijden,de race moet nog settelen.
Dan kan zoiets gebeuren :)

Ja hij heeft dit jaar wat drieste inhaalacties gedaan,maar die van vandaag was daar geen typisch voorbeeld van :N


Als je zo pro markees blijft gaat onze rossie lunch niet door :P :+
 
Laatst bewerkt:
:^ en weer geen penalty. Zo moedig je dit alleen maar aan.

Jorge mooi gereden, weer bewezen dat ie bizar consistent kan rijden als alle sterren perfect staan.
Je zag Dovi balen, die denkt wss fuck blijft die chagrijn nog langer in mn team.

Weer geen penalty? Kom op zeg, je kijkt naar de motogp. Gas op dat ding, alsjeblieft niet teveel ingrijpen door de wedatrijdleiding.
 
Weer geen penalty? Kom op zeg, je kijkt naar de motogp. Gas op dat ding, alsjeblieft niet teveel ingrijpen door de wedatrijdleiding.


Dat hoefde deze keer niet. Karma is a bitch. Toch siert het Marquez dat hij de boel opraapte en verder reed.
 
Laatst bewerkt:
Precies dat gebeurt en was geen reden voor penalty, als ze dat hadden gedaan kan je beter naar dammen gaan kijken.

Zo is het, anders gaan we echt de Formule1 krijgen.

Mooi voor Lorenzo, eindelijk de winst, ben benieuwd of hij dit nu kan vasthouden en er weer meer overwinningen gaan volgen voor hem.

Enig minpuntje het boegeroep van de Italianen tijdens de huldiging.
 
Dat hoefde deze keer niet. Karma is a bitch. Toch siert het Marquez dat hij de boel opraapte een verder reed.

Er kan met Marquez dan wel een hoop mis zijn, een gebrek aan inzet heb ik bij hem nog niet kunnen ontdekken...

De fabrieksyamaha's met die afgeschreven Italiaan staan weer netjes 2 en 3 in het kampioenschap, de prestaties zijn niet heel overtuigend, maar ze staan er toch maar weer.
 
Laatst bewerkt:
Zo is het, anders gaan we echt de Formule1 krijgen.

Mooi voor Lorenzo, eindelijk de winst, ben benieuwd of hij dit nu kan vasthouden en er weer meer overwinningen gaan volgen voor hem.

Enig minpuntje het boegeroep van de Italianen tijdens de huldiging.


Dat heeft hij een paar jaar geleden over zichzelf afgeroepen door Simoncelli en later Rossi een beetje laatdunkend te behandelen.
 
Er kan met Marquez dan wel een hoop mis zijn, een gebrek aan inzet heb ik bij hem nog niet kunnen ontdekken...

De fabrieksyamaha's met die afgeschreven Italiaan staan weer netjes 2 en 3 in het kampioenschap, de prestaties zijn niet heel overtuigend, maar ze staan er toch maar weer.


Ga je handen wassen en je mond met chloor spoelen.. :+
 
Toch was MM te laat met inzetten van zn inhaalactie bij Petrucci. Zonde, die moest ook teveel van zn banden vergen om terug te komen. Kampioenschap toch weer mooie draai gekregen :)
 
Precies dat gebeurt en was geen reden voor penalty, als ze dat hadden gedaan kan je beter naar dammen gaan kijken.


Niks aan toe te voegen vond dat deze actie geen waad was en makkelijk kon. Het is natuurlijk wel racen op het scherps van de snede. Als dit niet kan dan kunnen ze beter een stukje gaan toeren.
 
Lees de bijdrage van 'Kingjona' (zondag 17.34), dan weet je wat ik bedoel.

Ah. Ik las te snel, dacht dat het over Marquez ging.

Lorenzo uitjoelen vind ik kinderachtig. Dat je 'm niet mag moet je lekker zelf weten, maar joelen als hij wint is wel heel respectloos. Ach ja, de sport is een stuk populairder geworden de laatste jaren, dan kan het haast niet anders dan dat je ook tuig aantrekt.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan