Mugello 2018

Als ik Domenicali was...

  • Dovi/Lorenzo en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 1 3,3%
  • Dovi/Petrucci en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 20 66,7%
  • Dovi/Mir en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovi/Miller en Petrucci/Bagnaia

    Stemmen: 9 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Ah. Ik las te snel, dacht dat het over Marquez ging.

Lorenzo uitjoelen vind ik kinderachtig. Dat je 'm niet mag moet je lekker zelf weten, maar joelen als hij wint is wel heel respectloos. Ach ja, de sport is een stuk populairder geworden de laatste jaren, dan kan het haast niet anders dan dat je ook tuig aantrekt.

Moet je eens wat over Max Crashstappen zeggen, wordt je meteen gevierendeeld. _O-
Objectiviteit is ver te zoeken als het populair wordt.
 
Knap gereden van Lorenzo, hij was er dan ook echt blij mee! Chapeau!
Marquez was weer te enthausiast, en idd, Petrucci was heel snel daarna, maar dat koste hem zijn voorband. Kut Marquez.
Maar goed, dit brengt de spanning weer een beetje terug.

Je zal maar Rossi heten en je staat daar op het podium met 40000 gek geworden italianen die je aanbidden...wat een cool gevoel moet dat zijn. Maar ook wel moeilijk om gewoon te blijven lijkt me.

Moto2 was schitterend! De mooiste van de dag. KTM roels! Ook in de Moto3 wat snelheid betreft. Jammer dat Bezzechi niet nog even die prototype irritante spanjaard Martin te pakken nam. Eng mannetje. Maar goed, hij kan wel rijden,
 
Ah. Ik las te snel, dacht dat het over Marquez ging.

Lorenzo uitjoelen vind ik kinderachtig. Dat je 'm niet mag moet je lekker zelf weten, maar joelen als hij wint is wel heel respectloos. Ach ja, de sport is een stuk populairder geworden de laatste jaren, dan kan het haast niet anders dan dat je ook tuig aantrekt.
:^
Als je dat ooit ziet bij het darten, dat gaat helemaal nergens meer over. Je kan het ergens niet mee eens zijn maar gaan uitjoelen om iemand uit zijn concentratie te halen kan echt niet.
 
DeyQPOEX0AEoGza
 
Onder welke steen woon jij.....😁😂
Of neem na die 20 bier nog ff een bacootje of 6
Ik drink zelden bier.
Ik weet dat het gebeurt maar dat wil toch niet zeggen dat dat goed is ?
Ik vind het erg respectloos maar respect is tegenwoordig toch al ver te zoeken.
Of bedoel je iets anders? Erg duidelijk ben je niet.
 
Toprace van Lorenzo of tie het vast kan houden :? we gaan het zien.

Barcelona ligt hem wel,Assen helemaal niet :N
 
Knap gedaan van Lorenzo :Y Ben benieuwd of dit een enkele opleving was (op een baan waar de Ducati's momenteel steeds beter lijken te werken) of dat het aanpassen van de ergonomie van o.a. de tank echt zoveel verschil maakt voor JLO.
 
Hoor hier niemand over dit incident: Petrucci haalt uit naar Marquez voor incident in openingsronde GP Italië - MotoGP nieuws

Ik ben ook van het niet lullen maar poetsen, maar als dat is afgesproken is het toch opmerkelijk dat er niets aan werd gedaan?

Marquez wilde in de eerste halve ronde wel ten koste van iedereen plaatsen goedmaken, toch apart terwijl die eerst zij dat ie niet voor de overwinning ging vechten maar voor punten.
Och, dat overkomt de besten zullen we maar zeggen:

;)
 
:^ en weer geen penalty. Zo moedig je dit alleen maar aan.

Jorge mooi gereden, weer bewezen dat ie bizar consistent kan rijden als alle sterren perfect staan.
Je zag Dovi balen, die denkt wss fuck blijft die chagrijn nog langer in mn team.

Die heeft aangegeven dat tie niet blijft...
 
Knap gereden van Lorenzo, hij was er dan ook echt blij mee! Chapeau!
Marquez was weer te enthausiast, en idd, Petrucci was heel snel daarna, maar dat koste hem zijn voorband. Kut Marquez.
Maar goed, dit brengt de spanning weer een beetje terug.

Je zal maar Rossi heten en je staat daar op het podium met 40000 gek geworden italianen die je aanbidden...wat een cool gevoel moet dat zijn. Maar ook wel moeilijk om gewoon te blijven lijkt me.

Moto2 was schitterend! De mooiste van de dag. KTM roels! Ook in de Moto3 wat snelheid betreft. Jammer dat Bezzechi niet nog even die prototype irritante spanjaard Martin te pakken nam. Eng mannetje. Maar goed, hij kan wel rijden,

Waar baseer je dat op?
Ik vind hem altijd netjes en beschaafd overkomen?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan