Motor in de woonkamer

Ah daar issie *O*

full
 
Woehoe, ja ik kan eindelijk mee doen *O*

[afbeelding]

Ja, t bord klopt niet maar toen ik die kocht was ik jong en tja het blijft toch de eerste motorliefde. Verder word er in mijn huis geleefd dus lekker niet opgeruimd voor de foto!


*:)

Ziet er gezellig uit :Y in een huis mag geleefd worden anders kan je net zo goed in een schuur gaan wonen ;)


16:30~[/message]:~[/b]
Ja, altijd dat gezeur he. Kom je rustig je pui binnen zetten met 30km/h want in woongebied, gewoon van rechts, gaat je wijf eronder liggen en dan nog klagen ook.~[/quote]

Zijkwijven _O- Ik kan er ook niks mee })

mis ik nu de rest van de motor?

Hij heeft zijn motor uit elkaar getrokken })
 
Laatst bewerkt:
Ziet er gezellig uit :Y in een huis mag geleefd worden anders kan je net zo goed in een schuur gaan wonen ;)


16:30\[/message]:\[/b]
Ja, altijd dat gezeur he. Kom je rustig je pui binnen zetten met 30km/h want in woongebied, gewoon van rechts, gaat je wijf eronder liggen en dan nog klagen ook.\

Zijkwijven _O- Ik kan er ook niks mee })Hij heeft zijn motor uit elkaar getrokken })[/quote]
klopt. maar de rest van de motor ligt ernaast _O- ik heb hem geholpen met het uit elkaar halen. :Y
 
_O- fantastisch! Het is kerst motor tijd. Ben benieuwd hoeveel hier nog meer aan de kerstmotor meedoen. (Heb nu intussen wel m'n avd gehaald maar nog steeds geen motor :+ )
 
Van harte en ik moet nog even n goede feestelijke foto maken van mijn motor behangen met lichtjes _O-

*:)

Dank je, ik ben benieuwd wat je met je motor gaat doen. :) Ik zie dat je een GSR hebt, ben zelf op het moment aan't rond kijken voor een motor en die staat ook in m'n lijstje om een testrit mee te maken. Is het wat om mee te beginnen :?
 
Laatst bewerkt:
Dank je, ik ben benieuwd wat je met je motor gaat doen. :) Ik zie dat je een GSR hebt, ben zelf op het moment aan't rond kijken voor een motor en die staat ook in m'n lijstje om een testrit mee te maken. Is het wat om mee te beginnen :?

Owh jeej, ik zal vanavond die foto eens proberen te maken dan! :P

En de GSR als beginners motor, ja doen, hij daagt mij nog elke keer uit, makke fiets als je rustig wilt cruizen maar kan ook lekker fel rijden!
Voor elke motor geldt, proefrijden erop ;)
Maar de GSR is, door het vele aanbod, veel waarde voor weinig centen.
Lex1986 in "Suzuki GSR 600, de 13e editie." Neem ook n kijkje in ons topic voor meer vragen eventueel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan