Motor in de woonkamer

full


:+
 
Ik heb een mooie verwarmde garage waar mijn motor lekker mag staan. De minibike mag op de kast in de kamer ;)

full
 
Ik heb zo geen digipiccie van m'n dame in de woonkamer, dus zie avatar. Berghok gaat niet lukken, iets met "stoep van een meter breed, dan tree van 20 cm hoog, en dan nog een drempel van weer 20 cm hoog." Buiten is geen optie, want dan wordt ze ofwel gejat, of gestolen. En die stank, daar moet ze maar aan wennen :P
Ze ruikt alleen naar benzine als ik net thuis ben van een ritje, maar dat wordt dan weer gecamoufleerd door de lucht van kettingzooi *O*
 
heeej

wij hebben zelf een oude mv agusta 125cc in de huiskamer staan.
Hij staat er nu bijna 6 jaar en hij is niet meer weg te denken.

:W
 
Voor mensen die 3 hoog in een oud huis met steile en smalle trappen wonen is het niet echt een haalbare kaart dit. Kan me nog herinneren dat ik de wasmachine naar boven heb staan vloeken. De motor staat even te logeren bij een vriend in z'n berging.

Je kunt de R6 wellicht iets huiselijker maken door bijvoorbeeld goudvissen in de koplampunit te houden?

Nooit een probleem geweest hoor voor mij en me maat om de crossers met de lift naar 6 hoog te brengen. Daarna over de galerij heen om ze bij hem in de overgebleven slaapkamer te plaatsen. Prachtig die gezichten als de deuren opengingen en ze ineens een crosser zagen staan op het achterwiel zodat hij net erin paste.
 
ik heb sinds twee weken een VT500 Shadow die ik de komende maanden uit elkaar wil gaan halen, poetsen, reviseren, polijsten blablabla, wilde ik ook in de huiskamer zetten want daar is het een stuk warmer dan in de schuur, maar m'n kindjes vonden dat geen goed plan.... '(
 
denk niet dat me mam het op prijs zou stellen.
ze vond het ook niet leuk toen ik me scooter inde huis kamer in elkaar ging zetten toen de kappen net gespoten waren.
 
Waarom mogen jullie motor binnen bewaren en ik nie of moet ik de touw strak trekken?? :Y :Y
 
Ha,
Gezellig hoor die motoren in de huiskamer.
Omdat onze schuur in het vorige huis altijd volliep met water hadden we er altijd 2 in de woonkamer staan. Hier een piccie van mijn oude bike.
Nu hebben we een huis met garage, maar nu die alweer aardig vol begint te raken denken we er over om er weer een in de woonkamer te zetten.

Het leukste is altijd dat ze tegen mijn man zeggen: mag dat van je vrouw? waarop hij antwoord de motor is van mijn vrouw *O*
full
 
Kan de mijne ook niet ontbreken. Opa staat hier op de negende etage lekker warm 8-) . Het is een MZ RT125/3 uit '59 met een 150 cc blok. Met verse benzine en een opgeladen accu istie rijklaar en word zo'n 2 a 3 keer per jaar uitgelaten.
Mijn vriendin wilde hem zelf in de kamer hebben,daarvoor stond tie ook bij mij in de huiskamer(na de scheiding O-) ),mzzzls,Rob.
afbeelding0038wc.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan