Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Langs het Zuiderpark in Den Haag een lange asfaltweg zonder zijstraten. Ga ik ff wat harder hier? Toch maar niet, ADO Den Haag was net klaar met spelen dus er stonden allemaal auto's geparkeerd. Plotseling en vanuit parkeerstand werd er vanaf de rechterzijde straatje gekeerd, even snel voor een...
Allemaal bedankt voor de reacties. Origineel was de planning dit jaar half juni. We aan volgend jaar denk ik en dan meer eind juni. Meer zekerheid dat we er over kunnen. De bochten zijn prima voor een 1900 Midnight Star ;) Beetje werken kan geen kwaad. De andere genoemde passen ga ik na aar ze...
Ik denk er over om met de motor naar Italië te gaan in 2014. De Stelvio pas mag dan niet ontbreken. Volgens mij gaat die begin juni open, maar hoe zit het dan met sneeuw? Zijn de wegen sneeuwvrij?
Ton
De naam Stratoliner is de naam die in Amerika gevoerd wordt voor het model Midnight Star. Overigens zijn er in uitvoering wel wat verschillen, de Midnight Star wordt met veel mat zwart aan het blok geleverd Ik heb er zelf 1. De Raider wordt helaas niet door Yamaha in Europa verkocht.
Tijdens...
Vorig jaar april heb ik mijn Drag Star 1100 classic met 123.000 km ingeruild voor een XV1900 Midnight Star. Vorig jaar even een weekendje met de YCCNL club naar de internationale rally in Zweden geweest en later in 2 weken even naar Portugal heen en weer. Wat een gemak op deze bike. Met zo'n...
Nou, het houdt de gemoederen wel bezig. Goed om alle reacties te lezen.
Feiten zijn zoals ik ze schreef. Ook mijn reisgenoot met een Dragstar 1100 gaf aan zichtbaar meer km te kunnen afleggen ondanks de acceleratie iedere keer en de hogere snelheid dan die we eerder die dag deden.
In...
gedurende mijn trip naar Portugal op mijn XV1900 ontdekte ik dat E98 zuiniger rijdt.
Op E95 heb ik continue rond de 110 op de teller gereden en na 240 km ging de reservelamp aan. Op de terugweg heb ik twee tanks E98 gedaan op een 2-baansweg. Continue snel accelereren om vrachtwagens in te...
De Pyreneeen (binnendoor wegen) waren prima te doen met mijn 1100 classic, frame aan de grond in de bochten. Wel werken,je moest hem omgooien. Maar daar gaat het toch om?
See ya,
Ton
Ik heb meer dan 100.00 km op mijn DragStar 1100 classic gereden. Ik rij in de stad op zo'n chinees retro (snor)scootertje en ging door een remfout :( (Ik schaam mij rot) onderuit met nog geen 30 km per uur. Spijkerbroek en spijkerjas aan, maar wel een lelijke schaafwond aan de elleboog, lies...
Is dit wat?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-V-Star-1100-Classic-1999-08-Xenon-H4-Light-Bulbs-/320522777528?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4aa0a573b8
Ton
Ik heb een Dragstar 1100 Classic. Nu heb ik een Xenon H4 lamp gekregen met de volgende specs 12v 100/90 w. Bij het plaatsen van de lamp zag ik in de koplamp staan 12v 60/55w. Hij geeft mooi helder wit licht, dat wel. Ik heb de lamp nog niet langdurig aangehad.
Wat kan er gezien het verschil...