Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
gister een leuke gehad, moest gelijk denken aan dit topic!

Collega vroeg (bloedserieus!!) of ''dat'' mijn auto was, waar mijn helm en handschoenen op lagen :/.....

Weliswaar niet gevraagd door een koekblikker maar goed..

Wellicht bedoelde hij daarmee te zeggen dat hij het niet netjes vind dat je je zooi op andermans auto legt...

Neem aan dat jij het ook niet prettig vind als ze jouw motor als bijzettafel gebruiken?

(excuus, was een redelijk oud bericht waar ik op reageerde.)
 
Laatst bewerkt:
Niet echt een vraag..
Laatst riep iemand nog naar me vanuit het raam van een vrachtwagen, toen ik met iemand buiten stond te praten; "Mooie brommer hoor, staat je goed!"
(En ik was niet eens met de cb1 :+ )

En 2 weken terug ongeveer: "Is die van jou?!" :o
Nee, ik upload random foto's van een motor van iemand anders :9 :')
En: "Is dat niet teveel voor je?"
En die snap ik nog steeds niet :+
 
Wellicht bedoelde hij daarmee te zeggen dat hij het niet netjes vind dat je je zooi op andermans auto legt...

Neem aan dat jij het ook niet prettig vind als ze jouw motor als bijzettafel gebruiken?

(excuus, was een redelijk oud bericht waar ik op reageerde.)


nee dat zou ik idd niet fijn vinden, maar dit was op het prive parkeerterrein van t werk waar er altijd tegen autos aan geleund wordt etc. ook tegen die van mij.

maar hij dacht dat het mijn nieuwe auto was :P
 
Op school aankomen in je motorpak met helm nog op en dan 3x de vraag krijgen

"Ben jij met de motor"? .. nee ik ben met de fiets ^^

Verder ook een leuke, "Heb jij je motorrijbewijs al? ben je niet wat jong?" (19 jaar)
Heb jij je autorijbewijs al wel? (ja.. die heb ik gehaald toen ik 18 was)... Oh.. (en dan is het stil)
snap hem niet :/
 
Mensen vinden het raar dat je op je 19e al een autorijbewijs + motorrijbewijs hebt..
Altijd krijg je standaard die vraag.. "Heb jij je autorijbewijs dan al"? net of het een vereiste is om motor te gaan rijden. xD
 
omdat ze zelf meestal heel graag een A'tje willen/wilden, zijn ze dan dubbeljaloers dat jij A+B in tha pocket al hebt op 19 jaar...


[me=had] ik dat ook maar gedaan.... [/me] :/ :/


:Y
 
Laatst bewerkt:
Laatst vroeg iemand of je niet eerst je autorijbewijs moest halen voordat je je motorrijbewijs moest halen.

Hij bleef maar volhouden :+

Pas toen ik vertelde dat een kennis van mij alleen een motorrijbewijs heeft en geen autorijbewijs begreep hij het :+
 
ik denk dat de meeste (niet motor rijders) niet begrijpen dat liever eerder op de motor zit dan in zo'n hok.

met een auto ga je een stuk makkelijker op vakantie en is handiger bij/met verhuizen, boodschappen (=kratje bier)
 
Laatst bewerkt:
Laatst vroeg iemand of je niet eerst je autorijbewijs moest halen voordat je je motorrijbewijs moest halen.

Hij bleef maar volhouden :+

Pas toen ik vertelde dat een kennis van mij alleen een motorrijbewijs heeft en geen autorijbewijs begreep hij het :+

Krijg ik ook 9 van de 10 keer als opmerking hoor ;) Ik heb ook nog steeds alleen mijn motorrijbewijs en geen autorijbewijs :P
 
Ze zouden eigenlijk moeten regelen dat je met je motorrijbewijs alleen een Theorie examen + een cursus moet volgen voor je B :), het kijken doe je al beter dan de gemiddelde automobilist.
 
Geen vraag, meer een opmerking:

Stoepmeneer: "Je blok staat op het punt vast te lopen, je motor deed *klak-klak* toen je vaart minderde en stopte"

ik: "Terugschakelen?" -O-
 
Ze zouden eigenlijk moeten regelen dat je met je motorrijbewijs alleen een Theorie examen + een cursus moet volgen voor je B :), het kijken doe je al beter dan de gemiddelde automobilist.

Tja, als ze nou eens goede ideeën gingen toepassen...

35108282.jpg
 
Laatst bewerkt:
gouwe ouwe bij de albert heijn in centrum hoofddorp, ding zit onder de grond en grenst aan de parkeergarage.
ik kom volledig in pak met mijn helm onder mijn arm bij de kassa.
drie boodschappen afrekenen.
cassiere: flessenbon?
ik: nee.
C. airmiles?
I. nee.
C. voetbalplaatjes?
I. neee..
C. uitrijkaart?
I. ..... mmmm, denk jij dat ik mijn motor hier in de parkeergarage zet?
C.kan toch?!
I. okeeh.., ja! uitrijkaart heb ik! ( jokkerdejok..)
kreeg ik 50 cent korting!
 
Langs het Zuiderpark in Den Haag een lange asfaltweg zonder zijstraten. Ga ik ff wat harder hier? Toch maar niet, ADO Den Haag was net klaar met spelen dus er stonden allemaal auto's geparkeerd. Plotseling en vanuit parkeerstand werd er vanaf de rechterzijde straatje gekeerd, even snel voor een tegemoetkomende koekblik. Het werd niet in één keer gered, de auto stond stil dwars op de weg en ik moest vol in de remmen. blokkerend achterwiel, vloekend, continue remkracht veranderend en door mijn hoofd flitste het: ga ik recht het zijportier in en zie ik over de auto heen te springen of zal ik slippend tegen de auto aangaan (Gek wat er in fracties van seconden door je hoofd kan gaan). Ik redde het net op tijd om stil te staan. Gaat het raampje open; "Wat nou? Je hebt toch remmen op dat ding!"

Voordat ik de motor in zijn vrij en de jiffy uit had gezet trok die als een speer er vandoor. Ik had graag nog even een woordje gewisseld met hem. :(

Ton
 
gouwe ouwe bij de albert heijn in centrum hoofddorp, ding zit onder de grond en grenst aan de parkeergarage.
ik kom volledig in pak met mijn helm onder mijn arm bij de kassa.
drie boodschappen afrekenen.
cassiere: flessenbon?
ik: nee.
C. airmiles?
I. nee.
C. voetbalplaatjes?
I. neee..
C. uitrijkaart?
I. ..... mmmm, denk jij dat ik mijn motor hier in de parkeergarage zet?
C.kan toch?!
I. okeeh.., ja! uitrijkaart heb ik! ( jokkerdejok..)
kreeg ik 50 cent korting!

Dan kan jij je nu wel het mannetje voelen maar ze had toch echt gelijk. Anders krijgt ze de volgende motorrrijder die hem wel in de garage zet weer gezeik.

Zeg eens eerlijk was het niet minder vermoeiend voor IEDEREEN geweest als je daar gewoon normaal antwoord op had gegeven?
 
Dan kan jij je nu wel het mannetje voelen maar ze had toch echt gelijk. Anders krijgt ze de volgende motorrrijder die hem wel in de garage zet weer gezeik.

Zeg eens eerlijk was het niet minder vermoeiend voor IEDEREEN geweest als je daar gewoon normaal antwoord op had gegeven?
Jij bent vast cassiere, of niet? _O-


Zelfde als bij de macdrek, sta je bij de balie; hier opeten?
Nee, aan een tafeltje als 't mag


Lekker boeiend :') _O- haalt mensen uit hun dagelijkse sleur en routine door ook eens te moeten nadenken bij wat ze zeggen.
 
Jij bent vast cassiere, of niet? _O-


Zelfde als bij de macdrek, sta je bij de balie; hier opeten?
Nee, aan een tafeltje als 't mag


Lekker boeiend :') _O- haalt mensen uit hun dagelijkse sleur en routine door ook eens te moeten nadenken bij wat ze zeggen.

mij boeit t ook niet zoveel, maar ik vind 't vooral grappig als ik in full powerranger een mcmenu bestel en ze vragen: "meenemen of opeten?" dat sommige collega's in de lach schieten :P, ik geef wel gewoon antwoord :')
 
Jij bent vast cassiere, of niet? _O-


Zelfde als bij de macdrek, sta je bij de balie; hier opeten?
Nee, aan een tafeltje als 't mag


Lekker boeiend :') _O- haalt mensen uit hun dagelijkse sleur en routine door ook eens te moeten nadenken bij wat ze zeggen.

Lang gelden kocht ik een dik boek.
Was uit de serie van 'Dune', van Frank Herbert.

Aangekomen bij de kassa: "zal ik het inpakken meneer?"
Ik: "Nee, dank je, ik lees het hier wel uit.".
 
mij boeit t ook niet zoveel, maar ik vind 't vooral grappig als ik in full powerranger een mcmenu bestel en ze vragen: "meenemen of opeten?" dat sommige collega's in de lach schieten :P, ik geef wel gewoon antwoord :')
Gewoon een keer doen, paar cheeseburgers in je pak stoppen :+
 
Mijn zus (niet-motorrijder) vroeg me laatst waarom ik de motor op een auto-parkeerplaats had gezet en of ik daar voor moest betalen. Het kwartje was nog niet helemaal gevallen waar ik dat bonnetje dan moest laten *O*
 
mij boeit t ook niet zoveel, maar ik vind 't vooral grappig als ik in full powerranger een mcmenu bestel en ze vragen: "meenemen of opeten?" dat sommige collega's in de lach schieten :P, ik geef wel gewoon antwoord :')
Voor hetzelfde geld neem je het mee in je koffer of tanktas... zie het "rare" echt niet zo :X
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het zomaar kunnen doen (rugzak dan), want ik vind de Mac echt een gruwel om te zitten :X (om te eten ook trouwens, maar soms komt 't zo uit :X).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan