Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het dat die meidenbrommer van je vaak op de stoep staat bij Tilt!? :o

Leuk ding! Als je nou een sticker had, had ik je al tig keer gespot. :Y

Bij Tilt?
Zal wel een andere zijn dan denk ik, want de mijne heeft een sticker *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Café, binnenstad Utrecht.Hmmm, is toch geen standaard kleur dat oranje of wel?

Maar zal wel een andere zijn dan :Y

Klopt. Origineel hoort ie sowieso blauw te zijn, en dit kleurtje is heel echt afhankelijk van het licht.. in de zomer in de zon fel, sparky oranje *O* En bijvoorbeeld met wat grauw weer, word ie bruin/bronsachtig.. Of soms lijkt ie op foto's ook weer rood :')

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/395830_187041444736352_2102624856_n.jpg
Zo bijvoorbeeld :Y
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Origineel hoort ie sowieso blauw te zijn, en dit kleurtje is heel echt afhankelijk van het licht.. in de zomer in de zon fel, sparky oranje *O* En bijvoorbeeld met wat grauw weer, word ie bruin/bronsachtig.. Of soms lijkt ie op foto's ook weer rood :')

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/395830_187041444736352_2102624856_n.jpg
Zo bijvoorbeeld :Y

das met mijn motor ook zo, maar dan met oranje / rood ... in vol zonlicht oranje, in de schemer istie rood.

vind je cb sowieso wel een mooi kleurtje hebben :)
 
Klopt. Origineel hoort ie sowieso blauw te zijn, en dit kleurtje is heel echt afhankelijk van het licht.. in de zomer in de zon fel, sparky oranje *O* En bijvoorbeeld met wat grauw weer, word ie bruin/bronsachtig.. Of soms lijkt ie op foto's ook weer rood :')

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/395830_187041444736352_2102624856_n.jpg
Zo bijvoorbeeld :Y
Die foto heb ik al eens voorbij zien komen ja :Y Leuk kleurtje :9~
Ik zal de volgende keer eens goed kijken of het wel echt een cb is dan...

Heb geen on-topic verhaaltje, dus ik ga weer in lees-modus :W
 
Laatst bewerkt:
Ga je ook wel eens met de motor naar het strand?
- Nee ga me niet weg laten fikken in m'n pak en benzine betalen voor filerijden
Lekker man, met de motor naar het strand, ff zonnen en weer terug :)
- Ja en dan 2 maanden later nog een zandbak terug vinden, nee sorry. En trouwens... moet ik m'n pak meenemen het strand op, nee ik pas nog steeds.
Ach die laat je toch in ( :z ) je motor :) :)
- :o :/ Huh.... leg uit :/
Ja in je motor, weet je wel onder je zadel, dat kan toch wel.
- Gast ben al blij dat ik er een bril en schijfremslot in kwijt kan.

Hij bleef volhouden dat de meeste motoren wel een opbergvak onder hun zadel hebben voor een compleet pak :') ''Ja weetjewel, van die harleys en nakedbikes, hoewel... nakedbike is een slecht voorbeeld.'' Joh :Z
 
Okee en nu ff serieus wat ik vandaag te horen heb gekregen:

- Waarom doen alle motorrijders oordoppen in?

Om eerlijk te zijn, vroeg ik me af waarom men open dempers monteert en vervolgens oordoppen indoet.

Pas na die, wat ik dacht dat het was, scherpe opmerking, kwam naar voren dat je oorbeschadiging kan oplopen door de windruis? Kabaal maakt het wel, dus er zit wat in.
 
Ga je ook wel eens met de motor naar het strand?
- Nee ga me niet weg laten fikken in m'n pak en benzine betalen voor filerijden
Lekker man, met de motor naar het strand, ff zonnen en weer terug :)
- Ja en dan 2 maanden later nog een zandbak terug vinden, nee sorry. En trouwens... moet ik m'n pak meenemen het strand op, nee ik pas nog steeds.
Ach die laat je toch in ( :z ) je motor :) :)
- :o :/ Huh.... leg uit :/
Ja in je motor, weet je wel onder je zadel, dat kan toch wel.
- Gast ben al blij dat ik er een bril en schijfremslot in kwijt kan.

Hij bleef volhouden dat de meeste motoren wel een opbergvak onder hun zadel hebben voor een compleet pak :') ''Ja weetjewel, van die harleys en nakedbikes, hoewel... nakedbike is een slecht voorbeeld.'' Joh :Z

Ik vind het heerlijk om met de motor naar strand te rijden... en ff te zonnen.

Pak is wel lastig maarja.

Het zijn helaas maar 3 dagen waarop het lekker strandweer is in Nederland.
 
Om eerlijk te zijn, vroeg ik me af waarom men open dempers monteert en vervolgens oordoppen indoet.

Pas na die, wat ik dacht dat het was, scherpe opmerking, kwam naar voren dat je oorbeschadiging kan oplopen door de windruis? Kabaal maakt het wel, dus er zit wat in.

zelfs met oordoppen klinkt een open uitlaatje nog steeds super lekker :Y
 
Om eerlijk te zijn, vroeg ik me af waarom men open dempers monteert en vervolgens oordoppen indoet.

Pas na die, wat ik dacht dat het was, scherpe opmerking, kwam naar voren dat je oorbeschadiging kan oplopen door de windruis? Kabaal maakt het wel, dus er zit wat in.

Zodat ik mensen niet hoor roepen dat mijn motor lawaai maakt :+
 
Bestaat echt.
Toen ik het voor het eerst zag/hoorde vond ik het ook apart. die goldwings hebben het.

Maarjah die dingen hebben ook een radio :9
Oops, beetje late reactie van mij.. :')

Maar van die motor wou ik al een tijdje de naam hebben!! Die dingen zijn idd ongeloofelijk qua uitrusting..Heb er wel eens een filmpje van gezien op youtube, ook met radio's idd, maar echt een ongelooflijk dashboard wat erop zit...geweldig XD
 
Ik vind het heerlijk om met de motor naar strand te rijden... en ff te zonnen.
Pak is wel lastig maarja.
Het zijn helaas maar 3 dagen waarop het lekker strandweer is in Nederland.

zelfde hier hoor! ben geen diehard strandliefhebber dus ga eigenlijk alleen op de topdagen naar het strand. Woon in west-brabant dus ga altijd naar de kust v Walcheren. Met de motor gaan scheelt op die dagen makkelijk een uur file heen... én een uur file terug. 2 uur extra zonnen! strandspul inclusief opvouwbaar paraplutje in de rugtas, pak prop je in de rugtas ipv je strandlaken en de helm in een T-shirt zodat er geen zand in komt. Voor de rest hangt het er erg vanaf wat voor strand je naartoe gaat of je naderhand wel of geen last hebt van zand *D
 
Die ene keer toen het iets van 30 graden was bij Scheveningen waren de helft van de motorrijders met 3/4 broek, shirts en sportschoenen op de motor. Zeer begrijpelijk, maar teveel risico's en erg link om zo te rijden.. dan liever een doorwaai jas met kevlar jeans.
 
Met een korte broek op een supersport, in warm weer nog wel, worden de framebalken rond het blok zo mega warm dat je je poten erop brandt. Goed brandt, trouwens. Probeer maar es rijdend die balken niet aan te raken met je benen *O*


Ben er zelf achtergekomen toen ik na een ritje in de zomer de motor in de garage ging keren met zwembroekie aan... ouchies :$
 
Ik snap niet waarom het altijd met een korte broek "op een supersport" moet zijn.

Alsof je met een GS geen risico's loopt, en bijna iedereen met zo'n ding rijdt harder als met een SS :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan