Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga gisteren op het werk even naar buiten om te roken en loop naar 2 collega's toe die daar staan.
De een is ook motorrijder, de ander maakt de opmerking:
"Jij bent vast niet op de motor vandaag."
Mijn reactie: :? (ik kom namelijk altijd op de motor)

Waarop mijn motorrijdende collega zegt dat een jurkje op de motor heel goed kan en prima bescherming biedt. :+
Ik heb maar aangevuld dat die nylon panty echt top is en waanzinnig goed in je velletje brandt als je over het asfalt glijdt.
 
Gister, A1. Stomme hatchback wil niet opdonderen achter mij ondanks twee gebaren om meer afstand te houden. Ik zet de rem erop van 120 naar 50, drie versnellingen terug en volgas weg. Hatchback werd in no time door minstens drie auto's rechts ingehaald terwijl ik al mijlenver weg was *O* heb een gloeiende hekel aan bumperklevers, vooral degene die mijn gebaren negeren. En bij het stoplicht later vraagt ie me waarom ik dat deed.
 
Laatst bewerkt:
Gister, A1. Stomme hatchback wil niet opdonderen achter mij ondanks twee gebaren om meer afstand te houden. Ik zet de rem erop van 120 naar 50, drie versnellingen terug en volgas weg. Hatchback werd in no time door minstens drie auto's rechts ingehaald terwijl ik al mijlenver weg was *O* heb een gloeiende hekel aan bumperklevers, vooral degene die mijn gebaren negeren. En bij het stoplicht later vraagt ie me waarom ik dat deed.

Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deeltje IV

:+
 
Gister, A1. Stomme hatchback wil niet opdonderen achter mij ondanks twee gebaren om meer afstand te houden. Ik zet de rem erop van 120 naar 50, drie versnellingen terug en volgas weg. Hatchback werd in no time door minstens drie auto's rechts ingehaald terwijl ik al mijlenver weg was *O* heb een gloeiende hekel aan bumperklevers, vooral degene die mijn gebaren negeren. En bij het stoplicht later vraagt ie me waarom ik dat deed.

:N
 
Gister, A1. Stomme hatchback wil niet opdonderen achter mij ondanks twee gebaren om meer afstand te houden. Ik zet de rem erop van 120 naar 50, drie versnellingen terug en volgas weg. Hatchback werd in no time door minstens drie auto's rechts ingehaald terwijl ik al mijlenver weg was *O* heb een gloeiende hekel aan bumperklevers, vooral degene die mijn gebaren negeren. En bij het stoplicht later vraagt ie me waarom ik dat deed.

Levensgevaarlijk, je brengt niet alleen jezelf en die bumperklever in gevaar, maar ook al die mensen die daar nog achter rijden.

Heb dat ook een paar keer voor mijn neus zien gebeuren, mensen die elkaar van de weg af proberen te remmen.. Dat wil je niet mee maken als je daar als 3e of 4e achter rijd :N Zeker niet als het druk is.

En ontopic: Pas geleden een hele discussie met een klasgenootje, die nu aan het lessen is..
Hij wil een Harley kopen.. En beweerd mij en een ander klasgenootje er dan keihard uit te rijden in de bochten.. :') Terwijl ik en dat klasgenootje allebei smijtfietjes hebben *O*
Het zou misschien wel kunnen, maar ik zie het nog niet gebeuren in ieder geval :')
 
Laatst bewerkt:
En ontopic: Pas geleden een hele discussie met een klasgenootje, die nu aan het lessen is..
Hij wil een Harley kopen.. En beweerd mij en een ander klasgenootje er dan keihard uit te rijden in de bochten.. :') Terwijl ik en dat klasgenootje allebei smijtfietjes hebben *O*
Het zou misschien wel kunnen, maar ik zie het nog niet gebeuren in ieder geval :')
Gewoon negeren, zulk volk _O-
 
Levensgevaarlijk, je brengt niet alleen jezelf en die bumperklever in gevaar, maar ook al die mensen die daar nog achter rijden.

Heb dat ook een paar keer voor mijn neus zien gebeuren, mensen die elkaar van de weg af proberen te remmen.. Dat wil je niet mee maken als je daar als 3e of 4e achter rijd :N Zeker niet als het druk is.

En ontopic: Pas geleden een hele discussie met een klasgenootje, die nu aan het lessen is..
Hij wil een Harley kopen.. En beweerd mij en een ander klasgenootje er dan keihard uit te rijden in de bochten.. :') Terwijl ik en dat klasgenootje allebei smijtfietjes hebben *O*
Het zou misschien wel kunnen, maar ik zie het nog niet gebeuren in ieder geval :')

:^

Dat dus, laatst 2 van die mongolen die ruzie met elkaar hadden. Zat er op de rechterbaan diagonaal achter beginnen ze in ene knetterhard te remmen en van rijbaan te verwisselen waardoor ik zelf over de vluchtstrook moest om de klever te vermijden en de auto's achter mij tot een totale stilstand kwamen.
 
Gewoon negeren, zulk volk _O-

:Y Sowieso een apart figuur. Vind zichzelf net zo'n gangster _O-
En kan het dan helemaal niet hebben om door 2 vrouwen dwars geboomd te worden O-)

@ Freakie; Inderdaad :Y Heb dat een keer in één rit, 2x kort achter elkaar mee gemaakt, met een kwartiertje ertussen ofzo en 2 verschillende setjes ruziemakers |( , en dan gaat de snelheid er echt in 1 klap uit van 120 tot 50 |( Moest toen ook vol op de rem trappen.. Had toen het geluk dat het niet heel druk was. Hoe haal je het in je kop |(
 
Laatst bewerkt:
Levensgevaarlijk, je brengt niet alleen jezelf en die bumperklever in gevaar, maar ook al die mensen die daar nog achter rijden.

Heb dat ook een paar keer voor mijn neus zien gebeuren, mensen die elkaar van de weg af proberen te remmen.. Dat wil je niet mee maken als je daar als 3e of 4e achter rijd :N Zeker niet als het druk is.

En ontopic: Pas geleden een hele discussie met een klasgenootje, die nu aan het lessen is..
Hij wil een Harley kopen.. En beweerd mij en een ander klasgenootje er dan keihard uit te rijden in de bochten.. :') Terwijl ik en dat klasgenootje allebei smijtfietjes hebben *O*
Het zou misschien wel kunnen, maar ik zie het nog niet gebeuren in ieder geval :')

klopt! hij gaat je er zeker uitrijden in de bochten, door je vanachter aan te tikken omdat hij de bocht niet kan halen en niet fatsoenlijk kan remmen
 
Gister, A1. Stomme hatchback wil niet opdonderen achter mij ondanks twee gebaren om meer afstand te houden. Ik zet de rem erop van 120 naar 50, drie versnellingen terug en volgas weg. Hatchback werd in no time door minstens drie auto's rechts ingehaald terwijl ik al mijlenver weg was *O* heb een gloeiende hekel aan bumperklevers, vooral degene die mijn gebaren negeren. En bij het stoplicht later vraagt ie me waarom ik dat deed.


En drie auto's verder terug knallen ze op elkaar.......
Super gedaan joh! :N
 
Gister, A1. Stomme hatchback wil niet opdonderen achter mij ondanks twee gebaren om meer afstand te houden. Ik zet de rem erop van 120 naar 50, drie versnellingen terug en volgas weg. Hatchback werd in no time door minstens drie auto's rechts ingehaald terwijl ik al mijlenver weg was *O* heb een gloeiende hekel aan bumperklevers, vooral degene die mijn gebaren negeren. En bij het stoplicht later vraagt ie me waarom ik dat deed.


Of je gaat zelf even naar rechts en laat de bumperklever voorbij.
Kort samengevat: domme actie (van jou dus :Y
 
Gister, A1. Stomme hatchback wil niet opdonderen achter mij ondanks twee gebaren om meer afstand te houden. Ik zet de rem erop van 120 naar 50, drie versnellingen terug en volgas weg. Hatchback werd in no time door minstens drie auto's rechts ingehaald terwijl ik al mijlenver weg was *O* heb een gloeiende hekel aan bumperklevers, vooral degene die mijn gebaren negeren. En bij het stoplicht later vraagt ie me waarom ik dat deed.

En zo ontstaan dus spookfiles... Chapeau. Dankzij jou houden wij motorrijders de naam weer hoog
 
klopt! hij gaat je er zeker uitrijden in de bochten, door je vanachter aan te tikken omdat hij de bocht niet kan halen en niet fatsoenlijk kan remmen
Vergis je niet:

Harley-XR1200-Cup-Series-i001.jpg


Het is dan wel geen supersport, maar ook de juiste Harley kun je behoorlijk plat leggen.
 
Vergis je niet:

[afbeelding]

Het is dan wel geen supersport, maar ook de juiste Harley kun je behoorlijk plat leggen.

De juiste harleys, in combinatie met de juiste personen rij je ook niet zomaar kwijt nee :9 :] Heb ook echt niks tegen harleys :') Maar als ze zo in de verdediging schieten is het gewoon leuk om erop verder te gaan. Met de standaard grapjes als 'trilt uit elkaar' en 'oudemannen motor' enzo :')
Natuurlijk niet eens waar :') Tenminste, mag ik hopen van niet, dat zo'n ding echt uit elkaar trilt |( :+
 
Tja, een cb-1 is ook een meidenmotor :+

Zo is er voor iedere fiets wel een vooroordeel.

Ik heb nog geen enkele andere vrouw op een cb-1 gezien :+
En de mijne is niet meer smurfenblauw *O* Dus ziet ie er ook al een stuk minder vrouwelijk uit :+
Ik vind een diversion/fazer/bandit ofzo toch meer onder de categorie vrouwenmotor vallen :P
En alsnog kan ik dan zonder schaamte rondrijden, want ik ben nou eenmaal een vrouw. })

En een busa heeft altijd een verlengde achterbrug :Y :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog geen enkele andere vrouw op een cb-1 gezien :+
En de mijne is niet meer smurfenblauw *O* Dus ziet ie er ook al een stuk minder vrouwelijk uit :+

Je hoeft niet in de verdediging te schieten _O-

Ik moet alleen een beetje lachen om de stereotype manier waarop je Harley's weg zet, verder niet.
 
Je hoeft niet in de verdediging te schieten _O-

Ik moet alleen een beetje lachen om de stereotype manier waarop je Harley's weg zet, verder niet.

Altijd! :Y :j :+ Denk dat ik mn cb-1 nu maar weg doe B| Ik wil geen vrouwenmotor :/
Mooi niet dus :9 Vind 't een hartstikke leuke motor :')

Nja, meer de stereotypes die iedereen gebruikt :Y Ik vind alle motoren wel wat hebben :Y En zou zelf ook best wel eens een harley willen proberen :9 Niet om zelf te hebben dan. Maar ik heb er verder ook echt niks tegen :')
Alleen valt bij mij momenteel toch wel de smaak op een wat sportievere motor. Maar voor een hele dag lekker rustig toeren lijkt me zo'n ding best leuk :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog geen enkele andere vrouw op een cb-1 gezien :+
En de mijne is niet meer smurfenblauw *O* Dus ziet ie er ook al een stuk minder vrouwelijk uit :+
Ik vind een diversion/fazer/bandit ofzo toch meer onder de categorie vrouwenmotor vallen :P
En alsnog kan ik dan zonder schaamte rondrijden, want ik ben nou eenmaal een vrouw. })

En een busa heeft altijd een verlengde achterbrug :Y :+
Klopt het dat die meidenbrommer van je vaak op de stoep staat bij Tilt!? :o

Leuk ding! Als je nou een sticker had, had ik je al tig keer gespot. :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan