Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is zeker zo'n type dat ook denkt dat hij vet goed kan autorijden als hij net z'n roze pasje heeft opgehaald... :')

Van dat soort gastjes... die dan roepen: ja, dat ken ik wel, ik heb AL acht maanden mijn rijbewijs!

Tuurlijk jongen... ik al 23 jaar.... en ik maak nog wel eens een fout. |(
 
In de Jumbo met een maat, beide in volle leren pakken. Cassiére vraagt ''zijn jullie met de motor?'', voordat me maat ja roept zei ik op m'n beste pokerface ''nee nee nee, met de OV''. Me maat loopt snel weg van het lachen en ik hoorde nog een paar mensen die in de rij stonden ook gniffelen.

Ik zal dat arme meissie voor lul hebben gezet, maar moet kunnen toch? :)

PS. geen idee of ze een koekblikker was, want ze leek net 12 jaar, maar aan de andere kant; ik ben ook slecht in leeftijden... ;)
 
Laatst bewerkt:
Verleden week nog.

Collega: Zeker wel levensgevaarlijk zo'n snelle motorfiets.
Ik: Als jij erop gaat rijden wel.
Collega weer: Ik zou me doodrijden op een motor.
Ik: Daarom heb je ook geen motorrijbewijs.

Waarna hij op de fiets springt en zonder te kijken door rood fietst over de S111.
Ik dacht :N ; "jij zou je in je slaap nog doodrijden".
 
Laatst bewerkt:
In de Jumbo met een maat, beide in volle leren pakken. Cassiére vraagt ''zijn jullie met de motor?'', voordat me maat ja roept zei ik op m'n beste pokerface ''nee nee nee, met de OV''. Me maat loopt snel weg van het lachen en ik hoorde nog een paar mensen die in de rij stonden ook gniffelen.

Ik zal dat arme meissie voor lul hebben gezet, maar moet kunnen toch? :)

PS. geen idee of ze een koekblikker was, want ze leek net 12 jaar, maar aan de andere kant; ik ben ook slecht in leeftijden... ;)

Toch leuk dat zo iemand een beetje interesse heeft?
Ze kon het antwoord ook wel raden maar is gewoon een openingszin ;)
 
Verleden week nog.

Collega: Zeker wel levensgevaarlijk zo'n snelle motorfiets.
Ik: Als jij erop gaat rijden wel.
Collega weer: Ik zou me doodrijden op een motor.
Ik: Daarom heb je ook geen motorrijbewijs.

Waarna hij op de fiets springt en zonder te kijken door rood fietst over de S111.
Ik dacht :N ; "jij zou je in je slaap nog doodrijden".
*O* :Y _O-
 
In de Jumbo met een maat, beide in volle leren pakken. Cassiére vraagt ''zijn jullie met de motor?'', voordat me maat ja roept zei ik op m'n beste pokerface ''nee nee nee, met de OV''. Me maat loopt snel weg van het lachen en ik hoorde nog een paar mensen die in de rij stonden ook gniffelen.

Ik zal dat arme meissie voor lul hebben gezet, maar moet kunnen toch? :)

295etme.jpg
 
Mijn broertje (altijd lollig): Is het motorseizoen eigenlijk niet al afgelopen?! Ik ga de ANWB vragen of ze niet alleen een campagne willen starten om automobilisten te waarschuwen dat het motorseizoen begonnen is, maar ook een campagne dat het motorseizoen weer afgelopen is.
 
In de Jumbo met een maat, beide in volle leren pakken. Cassiére vraagt ''zijn jullie met de motor?'', voordat me maat ja roept zei ik op m'n beste pokerface ''nee nee nee, met de OV''. Me maat loopt snel weg van het lachen en ik hoorde nog een paar mensen die in de rij stonden ook gniffelen.

Ik zal dat arme meissie voor lul hebben gezet, maar moet kunnen toch? :)

PS. geen idee of ze een koekblikker was, want ze leek net 12 jaar, maar aan de andere kant; ik ben ook slecht in leeftijden... ;)
Stumper, dat ben je.
 
In de Jumbo met een maat, beide in volle leren pakken. Cassiére vraagt ''zijn jullie met de motor?'', voordat me maat ja roept zei ik op m'n beste pokerface ''nee nee nee, met de OV''. Me maat loopt snel weg van het lachen en ik hoorde nog een paar mensen die in de rij stonden ook gniffelen.

Ik zal dat arme meissie voor lul hebben gezet, maar moet kunnen toch? :)

PS. geen idee of ze een koekblikker was, want ze leek net 12 jaar, maar aan de andere kant; ik ben ook slecht in leeftijden... ;)

:/
 
Collega van me vanmorgen;

(mijn regenoverall hing aan de kapstok uit te druppen, helm en handschoenen lagen op mijn bureau. )

Collega: ben jij met de motor door de regen naar hier gekomen? :o
Dat is toch super gevaarlijk, met die nattigheid slip je meteen...

Ik: :/

Collega: mijn vriend van x jaar geleden is in de regen eens gevallen en hij gaf geeneens veel gas met zijn haja... haya... dinges

Ik: hayabusa? -O-

Collega: ja, zo één die hard op die van jouw lijkt (Intruder M1500 :') )
Ik was toen echt bang dat hij zichzelf .... ... ......

Ik: Jâaahhh, je moet in de regen ook niet het gas vol opendraaien bij het vertrekken :Y
 
Oh, is dat het criterium? :+

*serious mode ON*
Joah, één van de weinige dingen wat ik echt nog wil, de ware alleen nog niet tegengekomen.
Steeds alleen maar een maandje of 3 heb je niks aan.

Dus ik bedoel dan ook serieus als in getrouwd *D
(al heb je dan weer het probleem dat je iemand achter moet laten als je jezelf te pletter rijdt.)
*serious mode OFF*
 
*serious mode ON*
Joah, één van de weinige dingen wat ik echt nog wil, de ware alleen nog niet tegengekomen.
Steeds alleen maar een maandje of 3 heb je niks aan.

Dus ik bedoel dan ook serieus als in getrouwd *D
(al heb je dan weer het probleem dat je iemand achter moet laten als je jezelf te pletter rijdt.)
*serious mode OFF*

Hou oud ben je?
 
Heerlijk wanneer ik deze vraag krijg

Hoeveel kost zon ding nou?

Ben vaak genoeg geneigd om deze vraag dan nog wel eerlijk te beantwoorden. Aanschafprijs, verzekering, geen apk, geen parkeergeld, geen onzin als nieuwe ruitenwissers of andere bullshit kosten... Met zo'n 3000 euro heb je een scheurijzer te pakken waarmee je de file doodleuk doorkachelt, sneller bent dan menig auto, af en toe een heel degelijke circuitdag kan meepakken zonder dat alle bewegende dingen naar de schroothoop hoeft... Etc etc

De blik op het gezicht van zon vent is onbetaalbaar. Zit ie te klagen dat ie aan iedere kant leeg wordt gemolken, kom ik als zelftevreden pikkie aan en sla hem compleet het veld uit, erg leuk *O*

Meestal vergeten ze dan te vragen hoe ik dan een kratje bier meeneem dus is het beeld helemaal onbreekbaar :]
 
Heerlijk wanneer ik deze vraag krijg

Hoeveel kost zon ding nou?

Ben vaak genoeg geneigd om deze vraag dan nog wel eerlijk te beantwoorden. Aanschafprijs, verzekering, geen apk, geen parkeergeld, geen onzin als nieuwe ruitenwissers of andere bullshit kosten... Met zo'n 3000 euro heb je een scheurijzer te pakken waarmee je de file doodleuk doorkachelt, sneller bent dan menig auto, af en toe een heel degelijke circuitdag kan meepakken zonder dat alle bewegende dingen naar de schroothoop hoeft... Etc etc

De blik op het gezicht van zon vent is onbetaalbaar. Zit ie te klagen dat ie aan iedere kant leeg wordt gemolken, kom ik als zelftevreden pikkie aan en sla hem compleet het veld uit, erg leuk *O*

Meestal vergeten ze dan te vragen hoe ik dan een kratje bier meeneem dus is het beeld helemaal onbreekbaar :]

Voor dat alles heb je niet eens 3000 euro nodig hoor O-)
 
19, dus nog tijd zat :P
Maar wil niet pochen, maar ik ben wel wat volwassener dan de gemiddelde 19 jarige.

ik ben 18,
En ik niet niet volwassener dan een gemiddelde 18 jarige.

Maaruuh. wat bedoel je daarmee? dat ik wel van feesten en van meiden achternalopen houd.
Maar heeft niks mee te maken hoe ik rijd :9
 
Ben eens gevraagd geweest of een motor een achteruit heeft :-).
Waarna de reactie op het 'nee' antwoord was: dan moet je achterwandelen ofwa?

Verder de standaard zaken: hoe hard gaat die, hoeveel cc heeft die, hoeveel pk heeft die, Rij je ook als het regent, e.d.

Ik dacht wel een keertje gehoord te hebben dat die hele zware motoren (Miss tourmotoren ofzo van paar 100kg) wel een achteruitstand ofzo hadden, omdat lopen dan te zwaar zou zijn. Dan zal je waarschijnelijk max. met 5km/u achteruit kunnen.. Maar of dit echt bestaat...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan