‘Je bent gewoon jaloers!’

Keigaaf verhaal :} :} :}

Waarschijnlijk geschreven door een gozer die al 40 jaar motor rijdt ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik merk overigens wel, dat het op mijn werk iets aan het veranderen is. Meer en meer hoor ik zeggen, dat ze gewoonweg jaloers zijn, dat ik wel kan rijden, maar dat het mijn recht is. Zou het dan toch ooit... ? ...
 
hahaha, helemaal waarheidsgetrouw, maar de meeste mogen het niet van moeder de vrouw of je krijgt zo'n slap antwoord van "ik rij mezelf toch maar dood"...

wees dan maar lekker jaloers vanuit je toyota prius ;)
 
En in de winter, als het sneeuwt en vriest is het aan ons om jaloers te zijn op de koekendozen O-)

Maar zeker knap geschreven en natuurlijk grotendeels gelijk :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of motorrijders niet heel graag willen geloven dat iedereen jaloers op ze is. Persoonlijk heb ik nog nooit 1 woord van afgunst gehoord, en als een automobilist me dwars zit, kan ik daar echt niet uit afleiden dat hij jaloers zou zijn... :X
 
geweldig stukje.
Dit ga ik uitprinten en elke keer als mensen weer is gaan zeiken over het motorrijden duw ik het onder hun ogen.


En dan :?

Dan denk je dat ze ineens ophouden met zeiken :?

Stukje is geschreven door een motorrijder die zich probeert te verplaatsen in een automobilist. Maar het blijft de blik van een motorrijder.

Dit levert een leuk verhaaltje op maar meer is het ook niet
 
en wat wou die er dan tegen doen?? krijg ons maar 'ns van de weg af, zou ik knap vinden van de eerste die dat voor mekaar krijgt
 
en wat wou die er dan tegen doen?? krijg ons maar 'ns van de weg af, zou ik knap vinden van de eerste die dat voor mekaar krijgt
Ik geloof dat er genoeg motorrijders zijn die door medeweggebruikers van de weg af gekregen worden of zijn. Dat eindigt meestal met een boel pijn en schade voor de motorrijder, heb liever dat koekblikkers gewoon lekker doorrijden zonder rare capriolen uit te halen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan