“In Valencia rijden we voor jou, Marco“

Tip de winnaar

  • Aoyama

    Stemmen: 1 1,0%
  • Stoner

    Stemmen: 27 28,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 8 8,3%
  • Bautista

    Stemmen: 4 4,2%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,0%
  • Rossi

    Stemmen: 52 54,2%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,0%
  • Lorenzo/Kats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 1 1,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    96
gvd, zo'n korte clip op het einde, en toch weer kippevel en een brok in mijn keel. Marco zal gemist worden, maar nooit vergeten
 
Schitterende, machtig mooie afsluiter bij BBC2 zeg.

Vraag me af hoe Sic had kunnen schitteren onder deze omstandigheden :'(
 
niet verdiend, wel gewonnen.
sportieve reactie van spies!
ik ben echt benieuwd naar volgend jaar. ben vooral beniewd naar spies tov lorenzo. hoe gaat crutchlow het doen. en wat gaat suzuki doen.....

In ieder geval 2 fietsen. Een wat groter startveld mag wel ..
 
Maar Spies is deze race een aardige vervanger gebleken! Heb me meerdere keren afgevraagd of de Texas Balls niet te groot waren voor deze omstandigheden, maar hij wist blijkbaar tot het randje te gaan, en met succes! Een lekkere bitchslap in het gezicht van Repsol (sorry, ik hou nu eenmaal van underdogs) die op 0.015 na nog groter had kunnen zijn. Om op de discussie hierboven terug te komen. Drie ronden voor einde begon het harder te regenen en Casey kon aan niemand anders zien hoe de track erbij lag. Daarom verlies je tien seconden (ok, ook door een bocht te missen waar Spies van kan profiteren ;)). Zeer leuke race die ons gelukkig het ongeluk na de start heeft laten vergeten.

Zoals de heren van BBC2 zo mooi zeiden:

"Everyone is a winner in this race!"
 
Niet de overwinning vieren spuiten met champagne, gewoon proosten en weg zetten.
Ieder kon het zeer waarderen daarna vuurwerk.
 
Dacht het niet, niet verdient.

Heb jij wel naar hetzelfde seizoen gekeken als wij? Kom op zeg, kritiek is goed maar jouw reacties slaan echt nergens op.

Had graag Rossi weer eens mee zien strijden maar die heeft niet zijn jaar. Hopend op volgend jaar maar weer dan.
Voor de laatste keer, Simoncelli RIP ;(
 
Laatst bewerkt:
Heb jij wel naar hetzelfde seizoen gekeken als wij? Kom op zeg, kritiek is goed maar jouw reacties slaan echt nergens op.

Had graag Rossi weer eens mee zien strijden maar die heeft niet zijn jaar. Hopend op volgend jaar maar weer dan.
Voor de laatste keer, Simoncelli RIP :(

Nee niet verdient voor deze wedstrijd, daar blijf ik bij.
Stoner is echt iemand mer een verkeerde houding tegen andere. En ook hier blijf ik bij.
 
Nee niet verdient voor deze wedstrijd, daar blijf ik bij.
Stoner is echt iemand mer een verkeerde houding tegen andere. En ook hier blijf ik bij.

Pff als ik naar dit gezeur wil kijken en luisteren zet ik GTST wel op... De MGP kijk ik vanwege de ongelooflijke mooie hobby die wij met zn allen delen, iets wat ik me opnieuw realiseerde tijdens de compilatie vd BBC. Machtig mooie sport met al zn gladiatoren en helden, een waar genot om elke keer te kijken.

Denk daar gewoon aan en je geniet veel meer van de races :)
 
Om de woorden van de BBC commentator te citeren vlak na de massale crash aan het begin van de MotoGP race: ''I want this season to be over'', en godzijdank is het dat nu ook. Laatste twee weken zijn twee emotionele weken geweest, met de zondag in Sepang en vandaag als diepte- en hoogtepunt.

De drie races die verreden zijn vandaag waren allen op hun eigen manier zeer het volgen waard, en de manier waarop een ieder zijn bijdrage heeft geleverd aan het eren van ons aller Simoncelli kon mijn inziens niet beter.

Persoonlijk ben ik blij dat seizoen 2011 er op zit. We hebben ongewild een afscheid moeten nemen van een hoop. Van de 125cc, van de 800cc, van Loris Capirossi en natuurlijk Marco Simoncelli. Het was een jaar vol drama en actie, maar helaas ook verdriet om het gemis van een held.

''MotoGP is oorlog'' opende Dagblad van het Noorden haar TT-editie. Ik ben blij om te zien dat de MotoGP massaal is opgestaan en de handen inéén heeft geslagen als één familie om nu gezamenlijk naar de toekomst te kijken. 2011 heeft ons een hoop gebracht, in zoveel goeds als ook veel slechts.

Laat 2012 een jaar van overgang zijn naar nieuwe klasses, grotere startvelden en vooral: specktakel. Moge het een jaar worden waarin wij ons keer op keer realizeren waarom wij van de sport houden en waarom het onze harten heeft verovered. Laat 2012 maar beginnen.

In Valencia is voor onze Marco gereden. Op dat wij hem nooit zullen vergeten. Ciao, Marco!
 
Nee niet verdient voor deze wedstrijd, daar blijf ik bij.
Stoner is echt iemand mer een verkeerde houding tegen andere. En ook hier blijf ik bij.

Wat een onzin zeg, ik ben geen Stoner fan maar de bedoeling van een race is om als eerste over de finishlijn te komen. Dat deed Stoner en hij heeft dan ook verdiend gewonnen. Balen, dat wel, had het Spies namelijk meer gegund! Stoner heeft er al meer dan genoeg dit jaar.
 
Laatst bewerkt:
Enorm balen dat een aantal van de smaakmakers ten aarde gingen na een paar honderd meter :(

Einde was om aan te zien,helaas voor Spies en op naar een beter 2012 seizoen.
 
Blijkbaar gaan we het niet eens worden :+
Hij heeft nu op het allerlaatste moment nog geluk gehad terwijl hij het gevecht eigenlijk al had verloren.
Maar ieder ze mening ;)
Wat brengt ongenuanceerde Stoner-haat weer een bak onzin voort. Dit geluk noemen is zo'n beetje het domste wat je kunt uitbrengen. Geef nu eens toe dat Stoner de meeste skills heeft.
 
Wat een onzin zeg, ik ben geen Stoner fan maar de bedoeling van een race is om als eerste over de finishlijn te komen. Dat deed Stoner en hij heeft dan ook verdiend gewonnen. Balen, dat wel, had het Spies namelijk meer gegund! Stoner heeft er al meer dan genoeg dit jaar.
Gelukkig nog wat wijze woorden hier. Bij sommigen kan Stoner helemaal niets goeds doen. Die noemen zich nog racefans ook. Ze kunnen beter GTST kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan