“In Valencia rijden we voor jou, Marco“

Tip de winnaar

  • Aoyama

    Stemmen: 1 1,0%
  • Stoner

    Stemmen: 27 28,1%
  • Pedrosa

    Stemmen: 8 8,3%
  • Bautista

    Stemmen: 4 4,2%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,0%
  • Rossi

    Stemmen: 52 54,2%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,0%
  • Lorenzo/Kats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 1 1,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 1 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    96
Waar zijn de test van de 1000cc te zien. Is dat alleen via MotoGp.com of ook ergens anders.
 
Gelukkig nog wat wijze woorden hier. Bij sommigen kan Stoner helemaal niets goeds doen. Die noemen zich nog racefans ook. Ze kunnen beter GTST kijken

Laat ik nou Motogp en GTST kijken :)

Stoner, tja. Ontkennen dat hij een goede coureur is is natuurlijk onzin. Net zoals hij de meeste skills heeft (zoals jij beschrijft). Het is een vaststellend feit dat het een hele, goede racer is :) Thats it!
 
Laatst bewerkt:
Om de woorden van de BBC commentator te citeren vlak na de massale crash aan het begin van de MotoGP race: ''I want this season to be over'', en godzijdank is het dat nu ook. Laatste twee weken zijn twee emotionele weken geweest, met de zondag in Sepang en vandaag als diepte- en hoogtepunt.

De drie races die verreden zijn vandaag waren allen op hun eigen manier zeer het volgen waard, en de manier waarop een ieder zijn bijdrage heeft geleverd aan het eren van ons aller Simoncelli kon mijn inziens niet beter.

Persoonlijk ben ik blij dat seizoen 2011 er op zit. We hebben ongewild een afscheid moeten nemen van een hoop. Van de 125cc, van de 800cc, van Loris Capirossi en natuurlijk Marco Simoncelli. Het was een jaar vol drama en actie, maar helaas ook verdriet om het gemis van een held.

''MotoGP is oorlog'' opende Dagblad van het Noorden haar TT-editie. Ik ben blij om te zien dat de MotoGP massaal is opgestaan en de handen inéén heeft geslagen als één familie om nu gezamenlijk naar de toekomst te kijken. 2011 heeft ons een hoop gebracht, in zoveel goeds als ook veel slechts.

Laat 2012 een jaar van overgang zijn naar nieuwe klasses, grotere startvelden en vooral: specktakel. Moge het een jaar worden waarin wij ons keer op keer realizeren waarom wij van de sport houden en waarom het onze harten heeft verovered. Laat 2012 maar beginnen.

In Valencia is voor onze Marco gereden. Op dat wij hem nooit zullen vergeten. Ciao, Marco!

Amen..
 
Wat brengt ongenuanceerde Stoner-haat weer een bak onzin voort. Dit geluk noemen is zo'n beetje het domste wat je kunt uitbrengen. Geef nu eens toe dat Stoner de meeste skills heeft.

Klopt helemaal. Denk dat we van deze man nog wel wat meer wereldtitels kunnen verwachten, komende jaren. Qua persoonlijkheid kun je van hem vinden wat je wilt, maar als racer is het een hele grote, daar valt niets meer op af te dingen na een seizoen als dit.
 
Ik hoop niet dat er soort van "Doohan" tijdperk aan zit te komen,want dan haak ik af B|
 
Ik hoop niet dat er soort van "Doohan" tijdperk aan zit te komen,want dan haak ik af B|

ik ben het helemaal met je eens, maar om dan alleen doohan aan te halen.... een zekere meneer V. Rossi kon er ook wat van.

ik hoop het volgende seizoen alleen maar spectaculaire races te zien, waar niet alleen om de koppositie wordt gestreden maar ook om het middenveld. hoe vaak hebben we dit seizoen niet zitten kijken naar gevechten om een 4e plaats, okee het is niet P1 maar is het gevecht daardoor minder leuk of het minder waard. vechten voor wat je waard bent, hoop dat er volgend jaar wat waardige opvolgers van Sic opstaan, dat er maar weer eens brutaal ingehaald wordt, dan zeiken ze maar een keertje, maar het publiek zal hen in hun harten sluiten!
 
Laatst bewerkt:
Om de woorden van de BBC commentator te citeren vlak na de massale crash aan het begin van de MotoGP race: ''I want this season to be over'', en godzijdank is het dat nu ook. Laatste twee weken zijn twee emotionele weken geweest, met de zondag in Sepang en vandaag als diepte- en hoogtepunt.

De drie races die verreden zijn vandaag waren allen op hun eigen manier zeer het volgen waard, en de manier waarop een ieder zijn bijdrage heeft geleverd aan het eren van ons aller Simoncelli kon mijn inziens niet beter.

Persoonlijk ben ik blij dat seizoen 2011 er op zit. We hebben ongewild een afscheid moeten nemen van een hoop. Van de 125cc, van de 800cc, van Loris Capirossi en natuurlijk Marco Simoncelli. Het was een jaar vol drama en actie, maar helaas ook verdriet om het gemis van een held.

''MotoGP is oorlog'' opende Dagblad van het Noorden haar TT-editie. Ik ben blij om te zien dat de MotoGP massaal is opgestaan en de handen inéén heeft geslagen als één familie om nu gezamenlijk naar de toekomst te kijken. 2011 heeft ons een hoop gebracht, in zoveel goeds als ook veel slechts.

Laat 2012 een jaar van overgang zijn naar nieuwe klasses, grotere startvelden en vooral: specktakel. Moge het een jaar worden waarin wij ons keer op keer realizeren waarom wij van de sport houden en waarom het onze harten heeft verovered. Laat 2012 maar beginnen.

In Valencia is voor onze Marco gereden. Op dat wij hem nooit zullen vergeten. Ciao, Marco!


De nieuwe motogp dominee ! :9
 
Eigenlijk vond ik de 500cc spectaculairder om te zien....daar lagen de highsiders bij elke bocht op de loer.

full

Zeker weten, met jongens zoals Schwantz, Rainey, Lawson en natuurlijk Randy Mamola :} :}
Die machines met "maar" 160 pk waren bijna niet te bedwingen en de jongens die er op zaten gingen tot het uiterste. Nu haken ze af als er een scheet dwars zit.
Let op, half volgend jaar haakt Stoner weer af omdat hij "oververmoeid" is en zich ziek zwak en misselijk voelt.
Natuurlijk kan die jongen rijden, maar om nou te zeggen dat hij de beste is,...daarvoor moet je toch wel iets meer in huis hebben.
 
[afbeelding]
Zeker weten, met jongens zoals Schwantz, Rainey, Lawson en natuurlijk Randy Mamola :} :}
Die machines met "maar" 160 pk waren bijna niet te bedwingen en de jongens die er op zaten gingen tot het uiterste. Nu haken ze af als er een scheet dwars zit.
Let op, half volgend jaar haakt Stoner weer af omdat hij "oververmoeid" is en zich ziek zwak en misselijk voelt.
Natuurlijk kan die jongen rijden, maar om nou te zeggen dat hij de beste is,...daarvoor moet je toch wel iets meer in huis hebben.

:Y
 
Vanavond om 21.00 uur zal de gala ceremonie gratis worden uitgezonden op motogp.com! :)

Een leuke seizoensafsluiter. :)
 
[afbeelding]
Zeker weten, met jongens zoals Schwantz, Rainey, Lawson en natuurlijk Randy Mamola :} :}

Let op, half volgend jaar haakt Stoner weer af omdat hij "oververmoeid" is en zich ziek zwak en misselijk voelt.
Natuurlijk kan die jongen rijden, maar om nou te zeggen dat hij de beste is,...daarvoor moet je toch wel iets meer in huis hebben.
|( |(

Scheelt gelukkig dat je dit niet serieus meent...
anders had ik de moeite genomen om er nog echt op te reageren... :X

Je moet de volgende keer wel even met smileys verduidelijken dat je loopt te geiten want zo is het moeilijk te zien dat je een grap maakt.
 
Laatst bewerkt:
Let op, half volgend jaar haakt Stoner weer af omdat hij "oververmoeid" is en zich ziek zwak en misselijk voelt.
Natuurlijk kan die jongen rijden, maar om nou te zeggen dat hij de beste is,...daarvoor moet je toch wel iets meer in huis hebben.
Niet de beste, maar wel wk worden, 12 pole positions en 10 races winnen in 2011.
Je moet nog een hoop leren.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
Zeker weten, met jongens zoals Schwantz, Rainey, Lawson en natuurlijk Randy Mamola :} :}
Die machines met "maar" 160 pk waren bijna niet te bedwingen en de jongens die er op zaten gingen tot het uiterste. Nu haken ze af als er een scheet dwars zit.
Let op, half volgend jaar haakt Stoner weer af omdat hij "oververmoeid" is en zich ziek zwak en misselijk voelt.
Natuurlijk kan die jongen rijden, maar om nou te zeggen dat hij de beste is,...daarvoor moet je toch wel iets meer in huis hebben.

in de laatste paar jaar hadden de 500's 200+ pk
 
|( |(

Scheelt gelukkig dat je dit niet serieus meent...
anders had ik de moeite genomen om er nog echt op te reageren... :X

Je moet de volgende keer wel even met smileys verduidelijken dat je loopt te geiten want zo is het moeilijk te zien dat je een grap maakt.

dan moet jij ook een zak met smileys gebruiken om al je posts op dit forum nog aan te passen :Y
 
in de laatste paar jaar hadden de 500's 200+ pk
Tuurlijk, maar lang niet de hele periode van de mensen die ik noemde. toen ik voor het eerst naar de TT ging was ik een jaar of 17 en was enorm onder de indruk van het geweld van die dingen. Dat was dus ongeveer 1980 (oeps lang geleden) en toen hadden ze dus ongeveer een 160 pktjes.
In het huidige veld zijn er niet veel coureurs meer die ook de dikke 2takten onder bedwang hebben gehouden. Vale, Loris,......
 
Kan Lorenzo met de 1000cc test meedoen?
Vandaag werd hij toch wel gemist,had ongetwijfeld gewonnen :Y
Volgens mij deed hij juist hier niet mee omdat de tweede plaats in het kampioenschap al zeker was, en hij zo zijn hand niet zou ontzien voor de geplande tests aankomende week. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan