ik heb die dikkere kabel die in de km-teller gaat. Verder zie ik dunnere draadjes, maar die zijn volgens mij voor de dashboard verlichting.De kabel die de toerenteller in gaat is het.
Heeft er nog iemand een voor rempomp liggen, van een GS500 natuurlijk.
Zeker! Zit zelfs nog een stalen remleiding en een gereviseerde remklauw aan vast!over de prijs komen we wel uit
ik heb die dikkere kabel die in de km-teller gaat. Verder zie ik dunnere draadjes, maar die zijn volgens mij voor de dashboard verlichting.
Vandaag een klein toertje gereden en heb niks meer gezien, motor viel ook geen enkele keer uit.
De afgelopen tijd ben ik weer op het oefenterrein van de rijschool mijn skills een beetje aan het opfrissen. Met de noodstop was de remweg wel langer dan verwacht. Na een paar sessies begin ik er wat meer gevoel in te krijgen. Je schrikt toch altijd eventjes als het voorwiel en/of achterwiel slipt.
Heb je een rode of witte wijzer op de toerenteller?
Latere GS-jes hebben een elektrische toerenteller (en rode wijzers), dan zal je het in een een draadbreukje moeten zoeken. Hier zie je een oud model snelheidsmeter en een nieuw model toerenteller naast elkaar zitten
Op de snelweg afgelopen week paar keer flink koppelverlies gehad. Heb t idee dat de koppelingsplaten aan vervanging toe zijn. Net nieuwe platen besteld, mag ook denk ik wel met 63k km op de teller.
Meteen ook ff dynamo pakking vervangen, drupt nogal.
Fingers crossed dat 't meteen m'n terug naar neutraal probleem vanuit stilstand op lost.
Heb t idee dat de koppelingsplaten aan vervanging toe zijn
mag ook denk ik wel met 63k km op de teller.
Ik denk dat je je neutraal probleem echt moet zoeken in de variabele die is veranderd; je had toch een nieuwe kabel geplaatst en toen kwam het probleem? Als je logisch nadenkt zou ik het daar in zoeken, problemen ontstaan namelijk niet zomaar ineens.
Wat is er allemaal gedaan bij die motorrevisie? Volledig uit elkaar ofzo en nieuwe lagers oid?Ik heb, bij de motor-revisie van 106.000km, koppelingsplaten vervangen, maar dat was meer omdat ie toen toch open lag als dat de platen versleten waren....
Weet iemand overigens of het kwaad kan als de koppakking lichtjes begint te zweten?
Ik hou m'n oliepeil altijd al nauwlettend in de gaten, vul m tot net boven de 'F' zoals eerder in dit forum is langsgekomen.Opzich is dat geen ramp zolang t maar lichtjes blijft, echt netjes is t niet.
Hou we je oliepeil in de gaten, want als dat te laag is dan is dat erg slecht voor je blok.
Het vervangen is wat werk, maar niet duur (als je het zelf doet, anders veel werk= veel geld).
Het is een dingetje met tijd enzo... en ik gebruik m vaak voor woon/werk en hij doet t verder prima... Ik ben altijd bang als ik aan ditGewoon vervangen. Lekkende pakking ziet er meer slordig uit dan dat je echt veel olie verliest.
Je wilt er toch niet bij rijden als een Sjonnie?