1 maand cel en 4 jaar rijverbod!

Snelheidsduivel krijgt boete en rijontzegging 07-11-2001

\"Een motor die met gemak 180 kan - volstrekt belachelijk.\" Kantonrechter C. Kool vindt het van de zotte dat producenten voertuigen op de markt brengen die de juridische mogelijkheden op de weg ver te boven gaan. \"Het is enkel een verkoopargument. Met zo`n ruimtepak aan en helm op, krijgen bestuurders het gevoel van onaantastbaarheid. Dat is een illusie.\"...
Ik vraag me af waar die rechter onder een steen vandaan is gekropen....
Motoren die harder lopen dan 180 worden al sinds 1965 aan de lopende band gemaakt en verkocht... Sjeeeeeez wat een nitwit.
Wordt tijd dat ie met zijn neus eens uit de stoffige boeken komt en wat gaat doen in \"The REAL world\"
 
Hehe na die uitspraak stapte de rechter in z\'n Porsche en reed weg met 300km/u.

180, ELKE auto haalt de 180km/u ! Tenminste, vanaf 1600cc zeker wel. Dus deze rechter wil ook alle auto\'s boven 1.4 liter aan banden leggen.

Wat een sukkel. Maargoed, rechters zijn wel vaker rare moraalridders.
 
Met zo`n ruimtepak aan en helm op, krijgen bestuurders het gevoel van onaantastbaarheid. Dat is een illusie.\"...

HAHAHAHA!, das zo\'n mannetje die met een angstig gezicht oversteekt en als je heel hard BOEH zegt opzij springt... :}
 
Hehe na die uitspraak stapte de rechter in z\'n Porsche en reed weg met 300km/u.

180, ELKE auto haalt de 180km/u ! Tenminste, vanaf 1600cc zeker wel. Dus deze rechter wil ook alle auto\'s boven 1.4 liter aan banden leggen.

Wat een sukkel. Maargoed, rechters zijn wel vaker rare moraalridders.
Heeee :(
Ook een 1.4 tje haalt de 180 wel hoor....
Bravo-kreng van mij loopt met velgjes + sportfilter 185... :}

Op de teller, dan...

Maar goed dat mijn motor de 180 niet haalt (in de eerste 2 versnellingen :P )

Maar wel euk bedacht van die rechter... Als hij z\'n zin krijgt, loopt er geen enkele motor meer harder dan 140....
Lijkt me leuk met 150pk op je fiets.... Heeeeele korte gearing erop... Wordt dan uiteindelijk een uitspraak ter bevordering van wheelies... })
 
Heeee :(
Ook een 1.4 tje haalt de 180 wel hoor....
Bravo-kreng van mij loopt met velgjes + sportfilter 185... :}

Op de teller, dan...

Maar goed dat mijn motor de 180 niet haalt (in de eerste 2 versnellingen :P )

Maar wel euk bedacht van die rechter... Als hij z\'n zin krijgt, loopt er geen enkele motor meer harder dan 140....
Lijkt me leuk met 150pk op je fiets.... Heeeeele korte gearing erop... Wordt dan uiteindelijk een uitspraak ter bevordering van wheelies... })

tis maar goed dat er velgjes op zitten he }) :) :z
 
Inderdaad: ik rij ook overal te hard (nu met auto en vast straks met motor ook). Maar geen 200. Maar vanmiddag zag ik weer een motor met 120 op 1 meter afstand achter een auto zitten te douwen.. nou dan wil je volgens mij wel dood hoor.........
Zoals ik al zei: op een lege plek moet je zelf weten hoe hard je rijdt... ookal vind ik het dom om 200 te rijden. Maar er zijn gewoon ook veel motorrijders die WEL in woonwijken of drukke snelweg volop willen rijden en dat kan gewoon niet altijd. Of met 90 tussen stapvoetsrijdende file door en dan boos worden als een autobestuurder hen niet ziet!!!
 
Het leuke is natuurlijk de spanning en als je die met 100km/u niet meer krijgt \"moet\" je harder.

Soort drugs/drank effect.. zie sign :+

Als ik 80-90km/u zat ben op mijn motor, ga ik 110 of 120 rijden, maar dat verveeld ook snel op binnendoor wegen... damn had ik maar wat snellers.... FZR600 here I come :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan