Races in kip-city

Ivokim

MF veteraan
1 apr 2005
3.923
1
Dronten
Reed gisteren naar huis vanuit Barneveld, en zie een driehoeksbord staan met de aankondiging dat er zaterdag 16 juli op industrieterrein 'De Harselaar' bij Barneveld 'demo-races' met brikken en brik-brommers. Is ook een uitgebreide onderdelenmarkt bij.

Ze hebben ook een website www.motorracebarneveld.nl

Zijn er meer MF-brikkers die daar een kijkje gaan nemen ? Ik zowiezo, maar kom met brik, handig voor de gescoorde onderdelen.
 
Ben geen brikker, maar wel deelnemer van deze race :Y :Y :Y
Tot volgende week zaterdag. Hopelijk met goed weer! :W
 
Barneveld is wel en hele leuke ja, met zo'n markt erbij :9
Ik ga waarschijnlijk wel (met pa), dus als het mooi weer is en je ziet een XT550 (of mss ga ik wel met de NTV) en een falcone, dan zijn wij dat :) .
 
Barneveld is wel en hele leuke ja, met zo'n markt erbij :9
Ik ga waarschijnlijk wel (met pa), dus als het mooi weer is en je ziet een XT550 (of mss ga ik wel met de NTV) en een falcone, dan zijn wij dat :) .
gaaf Falcone !! er rijden altijd 2 identieke guzzi's mee ontzettend gaaf !!
 
Als je niet kan wachten, as zaterdag 9-7 zijn ze in Ameide, om daar eens even wat DB's te produceren.

Wat me opviel alhier dat je helemaal niets leest over Francorchamps afgelopen weekeinde, is daar helemaal niemand geweest?

Ik gelukkig wel, en heb genoten van heel veel Db's en de "echte" oude gp machines.

een paar piccies, de rest vind je op mn site.

PICT0063.sized.jpg


PICT0078.jpg


PICT0109.jpg


PICT0105.sized.jpg
 
Wow jaccobird, mooie pics. Is die oranje ook een MV? aan het blok te zien lijkt het me van wel :9~
 
Laatst bewerkt:
klopt die zijn het !!! stonden allebei met een bibberend voorwiel bij de start !!
is dit een origineel falcone frame ???
Mooi he :9~
Ik heb ut ff nagvraagd aan mijn vader, de geometrie is nog hetzelfde (afgezien v/d verstevigingen die je wel kan zien zitten) alleen is het buizenmateriaal anders (CrMo?). Hij zit op ong. 150 kilo (die standaard falcone frames wegen lood, en hij heeft ook het blok nog uitgevreesd. Een 'normale' falcone weegt 215). En hij loopt iets van 180 met 45 PK ipv 23 meen ik.
 
Laatst bewerkt:
ik kom iig niet, mij te veel mooie racebrikken :+ dan wil ik weer meer als dat m'n bankrekening aankan :P


[edit]
ff komma ertussen gezet
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Wat me opviel alhier dat je helemaal niets leest over Francorchamps afgelopen weekeinde, is daar helemaal niemand geweest?

Jazeker is er wel iemand geweest,haha.
Zie topic " caferacertreffen in Lochristi" .
de Road Rocket Club had zich opgesplitst in "Spa" gangers en "8terveld" gangers.

Ik ben dus vrijdag al naar Franchorchamps gereden en mooie races gezien
full
 
Wow jaccobird, mooie pics. Is die oranje ook een MV? aan het blok te zien lijkt het me van wel :9~

Nee dat is een Gilera, in de jaren ook goed voor heel veel mooie motoren.

jammer dat met toen opeens besloot dat bij een bepaalde cylinder inhoud een max aantal cylinders moest horen, dat was de doodslag voor al die hele mooie construkties.
 
Nice pics fritz.
Tof dat hier nog aardig wat classic race freaks zitten!
Mijnheer remtrommel, er staat een zeer mooie bomber op jacco's site! onder 'francorchamps'.
 
dan heb ik je vast eerder gezien, DKW in de 125cc klasse ? heb je een foto van je machine ??? :}

full


Komt 'ie dan... heb al zin in as Zaterdag!
En 't aardige is deze motor heeft vroeger in de jaren vijftig een aantal maal (5 a 6x) aan de TT heeft meegedaan. Dit is 1 van de weinige "echte" racers. Bij de HMV is schat ik 90% een replica (dus nu een oude motor kopen en ombouwen tot racer).

Deze DKW 125cc uit 1940, is dus met MEGAfoon uitlaat (tijdens het rijden voel ik weer dat ik toch echt trommelvliezen heb, ze klapperen als een gek heen en weer (maar toch weer eigenwijs en geen oordopjes indoen...))


Nog iets leuks, wat wij echt heel tof vinden. Is dat we 7 augustus in het centrum van Rotterdam gaan rijden! Zie ook m'n topic:
Formule 1 in R'dam en Racemotoren!! 7-augustus

Tot ziens allemaal. Ik heb nog een MF stickertje over, misschien plak ik die wel op m'n DKW....
:W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan