RutgerDB
MF'er
- 9 sep 2005
- 170
- 0
Heb geprobeerd om de zoekfunctie te gebruiken maar dat schoot niet echt op: Resultaten (4534) van zoekopdracht naar 'Wheelie + schakelen', pagina 1 van 114
Ben gisteravond met mijn maatje gaan oefenen op Westpoort. Motor in 2 omhoog brengen (ik rij dan +/- 80 kilometer per uur). Balanspunt opzoeken en dan daar houden, rechtervoet lichtjes op de achterrem en gassen maar. De snelheid is er dan bijna helemaal uit. Ik koppel met 1 vingertje om de motor omhoog te brengen en heb dus tijdens de wheelie dit vingertje beschikbaar om te schakelen.
Op de een of andere manier durf ik niet op te schakelen.
Na een tijdje rij ik dan +/- 170 en dan zit ik aan het einde van zijn tweede versnelling dus dan moet 't voorwiel weer naar beneden.
Wat is de juiste volgorde van handelen als je wilt opschakelen tijdens de wheelie en wat moet je vooral NIET doen?
Van 1 naar 2 durf ik wel te schakelen maar in zijn 1 is de motor zo 'snappy' dat hij heel moeilijk op 't balanspunt te houden is. Als ik dan de motor in 2 zet dan staat mijn voorwiel meteen daarna aan de grond, schiet dus ook al niet op.
Motor is 900 RR Fireblade uit 2003. Ga van de week maar eens een stuurdempertje halen ook, dat slaan van dat stuur is ook niet gezond af en toe
Ben gisteravond met mijn maatje gaan oefenen op Westpoort. Motor in 2 omhoog brengen (ik rij dan +/- 80 kilometer per uur). Balanspunt opzoeken en dan daar houden, rechtervoet lichtjes op de achterrem en gassen maar. De snelheid is er dan bijna helemaal uit. Ik koppel met 1 vingertje om de motor omhoog te brengen en heb dus tijdens de wheelie dit vingertje beschikbaar om te schakelen.
Op de een of andere manier durf ik niet op te schakelen.
Na een tijdje rij ik dan +/- 170 en dan zit ik aan het einde van zijn tweede versnelling dus dan moet 't voorwiel weer naar beneden.
Wat is de juiste volgorde van handelen als je wilt opschakelen tijdens de wheelie en wat moet je vooral NIET doen?
Van 1 naar 2 durf ik wel te schakelen maar in zijn 1 is de motor zo 'snappy' dat hij heel moeilijk op 't balanspunt te houden is. Als ik dan de motor in 2 zet dan staat mijn voorwiel meteen daarna aan de grond, schiet dus ook al niet op.
Motor is 900 RR Fireblade uit 2003. Ga van de week maar eens een stuurdempertje halen ook, dat slaan van dat stuur is ook niet gezond af en toe