Oeoeoeoe zie je het weer

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.504
189
Oss
full


Dat gaat helemaal goed komen!
 
Ja gezien ...... laat iemand van onze motorclub nou al MAANDEN geleden voor uitgerekend DIT weekend een motorweekendje georganiseerd hebben (die man moet een vooruitziende blik hebben, kan gewoon niet anders ... weken regen en regen ... en precies dit weekend alleen maar zon).

morgenochtend om 13:00 uur met een paar man verzamelen, dan met een leuke route door NH naar Den Helder. Met de boot naar Texel. Zaterdag lekker over Texel crossen en zondag via een andere route weer terug naar huis.

Heb er zin an.
 
Het slaat echt nergens meer op :X

Teletekst is gewoon van slag, snap dat dan B|
 
Yeahhhhh *O* en toevallig heb ik vrijdag t/m dinsdag vrij... Mijn Catje vond het al helemaaaaal niet leuk :N om niet meer de garage uit te mogen...
 
Met een beetje geluk morgen mn eerste motor gekocht, zou wel vet zijn met dit weer *D
 
Gefeliciteerd!!!! Maar heeft de verkoper de motor nu al in het vet gezet dan?? ;)
Geen flauw idee :P morgen bezichtiging + proefrit, wie weet. Misschien wordt het wel helemaal niks en moet ik nog ff wachten. Maaruh is vast wel ergens te lezen op mf morgen ;)
 
Enige wat klote is, is dat de zon nu zo laag hangt.. en na het weekend dus ook. Dus 's avonds een lekker stukje knallen kan wel, maar met die laagstaande zon goed uitkijken... en om 21u is het al donker :(
En nu is in het donker rijden niet erg, maar met schemer als de straatverlichting nog niet aan is, vind ik niet echt fijn rijden als je flink aan het gas wil hangen en de omgeving niet kent ;)

MAAR: we mogen niet klagen over het weer ! :]
 
Geen flauw idee :P morgen bezichtiging + proefrit, wie weet. Misschien wordt het wel helemaal niks en moet ik nog ff wachten. Maaruh is vast wel ergens te lezen op mf morgen ;)

En waar gaan we op proefrijden dan?
 
Ik krijg morgen mijn nieuwe motor, dus een beetje lekker weer is welkom. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan