Zaanstad Topic Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

minmex

MF veteraan
10 jul 2003
1.455
0
zaandam
mfz.gif



Na deel 1,2 en 3 zijn wij alweer aangekomen bij deel 4.
Veel plezier! And be carefull out there!


Voorgaand delen:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/131077//
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/147915/0
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/155486
_______________________________________________________________________
Agenda Zaanstad Topic:

Wat en Wanneer:
Circuitdag Assen, het is de bedoeling om dit jaar een dag naar het circuit te gaan.
Het gaat gebeuren op: 16 mei 2007

Extra info:
Bij de dagen Vrij Rijden (ASSEN) hebben wij drie groepen, verdeeld in "Ervaren", "Gevorderde" en "Onervaren". Op deze dagen rijdt men 5 keer, 3x 20 minuten en 2x 25 minuten. Als je weinig ervaring hebt op het circuit dan schrijf je jezelf in voor de groep onervaren, we rijden gedurende de eerste sessies altijd volledig onder begeleiding. De onervaren deelnemers krijgen tussen de praktijksessies de mogelijkheid om vragen te stellen aan de instructeurs. Circuittijd 09:00 uur en 17:50 uur. De kosten voor dit bedragen € 170,-, hieronder vindt je hoe moet betalen indien men aan het vrij rijden wilt meedoen. Op volgorde van betaling wordt men toegelaten vol=vol, de betaling moet uiterlijk 10 dagen voor datum deelname binnen zijn.

Voor eventuele belangstellende, er kan geboekt worden op: http://www.motorsportschool.nl/

Wie en welke groep:
Groep 1:
Thijzzzz, Stumoto, Nugster, Frosty_666
Groep 2:
Guzzi1100sport, Babyface
Groep 3:
..............
Aanhang:
Joelle, Ducati998FE, DirkieB
Aanhang onder voorbehoud:
Bowtje, Rizzo_196, Minmex
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

De ledenteller:
Op dit moment telt MotorForum Zaanstad 38 vaste leden.

_______________________________________________________________________

Motoren uit het zaanstad topic:

Babyface:
babyface.jpg


Bart.:
222080493.jpg


Bowtje:
Hondaforum.jpg


Davla
full


DeSeRT_104:
DeSeRT_104.jpg


DirkieB:
full


Ducati998FE:
010102380jh.jpg


Freubeltje:
dr1.jpg


Frosty_666:
full


Guzzi1100sport:
full


Hornet02:
hornet021.jpg


HrcRichard:
full


Insane:
Insane.jpg


Jeffreycbr600f:
jeffreucbr600f4.jpg


Joelle:
joelleopdesoes2ru8.png


Joker-73:
joker-732.jpg


Jorrit Baars:
192368.jpg


Klompmeister:
DSC00196.jpg


Klokmeister:
klokzx6rda1.jpg


LeeLIoyd:
2006184648903082557_rs.jpg


Minmex:
DSC01212.jpg


MRND-X:
Mrndx.jpg


MR-tin:
mr-tin.jpg


Nugster:
Foto=Y6FSE4OT


Pendragon:
rickcbr01.jpg


Rizzo_196:
rizzo_196.jpg


Shrek!:
DSC00439.jpg


Sparkless:
full


Srad77:
full


Stumota:
full


Stumoto:
full


Thijzzzz:
thijzzz.jpg


Timba:
full


Veilside:
full


Vr6piloot:
full


Wheelieking:
wp02.jpg


Wouteral:
944116.jpg


Yellow zx6r:
11-03-07motorfotos009-1.jpg




Is er iemand die zijn foto wil vervangen door een ander, laat het me weten!
Zijn er mensen "nieuw" hier en die willen ook in de openingspost, zet je foto even in het topic, dan zet ik hem er voor jou op.



Ook doen wij van MFZ aan meetings.
Hieronder vind je 2 voorbeeldjes.

21-07-2006
full

full

full

full

Foto=DIZ6W4KF"]afbeelding

Foto=OEOOFU4B"]afbeelding

Foto=LII6SPJ6"]afbeelding




12-09-2006
full

full






Nou mensen, dit moet het zijn!

Veel plezier in deel 4 van ons mooi Zaanstad!!
 
Laatst bewerkt:
zijn er meerdere waar ik de laatste tijd niks van gehoord heb..
hornet 02
pedragon
zeeslot
mr-tin

maar dat mag de pret niet drukken.. ze vinden ons vast wel weer :P
 
zijn er meerdere waar ik de laatste tijd niks van gehoord heb..
hornet 02
pedragon
zeeslot
mr-tin

maar dat mag de pret niet drukken.. ze vinden ons vast wel weer :P
zomer moet nog komen komt wel weer tegen die tijd denk ik
 
zaterdag jij ook?

ik ga ff nieuwe helm handschoenen laarsen en voorbok halen
oja ook maar ff opzoek naar een nieuw setje banden daar
zie geen profiel meer zitten :X
 
Laatst bewerkt:
ook zaterdag.. maar zo te horen ga jij niet met de motor.. ik zit te twijfelen motor/trein.. met de trein kan ik nog wel een en ander kopen enzo.. -O-
 
Deeltje 4 alweer ziet er netjes uit.


Ga trouwens zaterdag ook naar de beurs samen met Hornet 02 en R6-kid effe kijken voor een nieuwe helm misschien een leuke uitlaat en wie weet wat ik nog tegen kom, ik neem in ieder geval een dikke stapel geld mee.
 
Laatst bewerkt:
zit zelf ook nog te twijfelen. Wil het liefst met de fiets, maar moet een helm, laarzen, handschoenen en misschien nog meer zooi meenemen. Eerste 3 zoiezo, over andere dingen twijfel ik nog aangezien er binnen kort een rekening in de bus zal vallen (kut flitsers :( ) . Wordt al lastig als ik dat allemaal op de fiets mee moet gaan nemen dus.

@ Minmex: misschien dat ik het blik van me ouders pak dan zou eventueel mee kunnen rijden. Anders word het in me Corsa waar er niet meer dan 2 personen in kunnen. Laat het nog wel weten.
 
zit zelf ook nog te twijfelen. Wil het liefst met de fiets, maar moet een helm, laarzen, handschoenen en misschien nog meer zooi meenemen. Eerste 3 zoiezo, over andere dingen twijfel ik nog aangezien er binnen kort een rekening in de bus zal vallen (kut flitsers :( ) . Wordt al lastig als ik dat allemaal op de fiets mee moet gaan nemen dus.

@ Minmex: misschien dat ik het blik van me ouders pak dan zou eventueel mee kunnen rijden. Anders word het in me Corsa waar er niet meer dan 2 personen in kunnen. Laat het nog wel weten.


Ik hoor het wel.. anders pak ik de trein ;) met een pak en een helm op de motor MET duo.. is wel erg veel..
 
Ik zou vandaag naar de beurs gaan met mijn moeder, had er speciaal vrij voor gevraagd van mijn werk. Maar ik kreeg gister te horen dat het niet door ging en dat ik gewoon moest werken....ik balen. Zondag wilde ik ook heen, had afgesproken om met een grote groep vrienden heen te gaan...maar tja je raad het al...plannen ze op het werk leuk een opendag, dus Jo moet werken. Het mag denk ik niet |( |( |(

Maar goed...ik moest even bijlezen, was effe een tijdje niet geweest hier...maar leuk nieuw deeltje *O*
 
Ik zou vandaag naar de beurs gaan met mijn moeder, had er speciaal vrij voor gevraagd van mijn werk. Maar ik kreeg gister te horen dat het niet door ging en dat ik gewoon moest werken....ik balen. Zondag wilde ik ook heen, had afgesproken om met een grote groep vrienden heen te gaan...maar tja je raad het al...plannen ze op het werk leuk een opendag, dus Jo moet werken. Het mag denk ik niet |( |( |(

Maar goed...ik moest even bijlezen, was effe een tijdje niet geweest hier...maar leuk nieuw deeltje *O*

en nu..? ga je zaterdag met duc..? of..?
 
het gaat weer hard met het nieuwe topic !!!

is er eigenlijk al iemand naar de beurs geweest, en zo ja was het wat ??

Ik ga zelf a.s. zondag samen met wat vrienden van me
 
zijn er meerdere waar ik de laatste tijd niks van gehoord heb..
hornet 02
pedragon
zeeslot
mr-tin

maar dat mag de pret niet drukken.. ze vinden ons vast wel weer :P
*O*

Ben vandaag naar de beurz geweest, was behoorlijk druk voor een donderdagje.
Als je komt om fietsen te kijke heb je aan een paar uur genoeg.
Kom je, net als ik, vooral om wat kleding te scoren dan kan je een volle dag uittrekken want er is veeel aanwezig op dat gebied.
Ik ben dan ook, met enige moeite want de koopjes gingen erg hard, geslaagd voor een mooi leren pak en een nieuwe helm :)
Ik probeer morge wel wat pics te maken..
 
Ben gisteren ook even naar de beurs geweest had niet veel tijd ,moest om 3 uur werken.Was van plan vandaag weer ts gaan maar ben net klaar met werkenen en moet vanmiddag om 3 uur weer op draven,dus ga maar even wat slaap pakken en dan zaterdag of zondag noch maar even kijken in Utrecht denk ik.Was veel moois te zien op de beurs vooral de modellen van het Suzuki Corona alstare team zijnerug lekker ehh mooi O-) 8-)
 
motorbeurs was vettt...

3 uurtjes is niet echt lang, op het laatst alleen naar kledingstands geweest.
Maar wel mooie sidi's en handschoenen gescoord *D
Uiteraard bijpassend bij de cbr :]

SidiVertigoCorsaRed.jpg


was gebroken op de terugweg

Edit: MRND-X; pak niet meer aangehad. in de winter en herfst met textiel doorgereden :X
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allen in het nieuw deeltje 4 *O*

@ MR-Tin en Frosty: jullie waren gister op de beurs geweest. Heb jullie helaas niet gespot!

# LeeLloyd spraken we vorige week in de toko waar hij werkt. Hij heeft ontzettend druk met zijn werk en studie (tentamens), en heeft ons gezegd dat hij erg weinig op MF is geweest. Maar het gaat wel goedkomen, hoor. Als jullie hem graag ff gedag willen zeggen, ga dan ff bij de toko langs ;)

# Enne Pendragon, ik denk dat hij erg druk heeft met zijn werk en opleiding bij de politiebureau Zaanstreek (in Zaandijk).
Ik hoop ooit niet door hem betrapt worden door hard rijden _O-

@ MR-Tin, ben benieuwd naar je pak! Enne al nieuwe fiets gekocht :?

@ Stumoto: mooi laarzen heb je gehaald voor je bijpassende pak. Draagt die pak nog steeds lekker????

Tot zover info en ik geniet nog steeds van mijn weekend sinds woensdagmiddag al :P :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan