Beurs Utrecht reacties ?

Spoetnik

Die hard MF'er
24 jan 2003
733
0
Apeldoorn
Oke, ik ben gewoon nu al nieuwsgierig of er al mensen geweest zijn.
- Hoe was het?
- Wat zijn de dingen die je AB-SO-LUUT gezien moet hebben?
- Wat zijn de echt gave stands
- Waar zijn de super-aanbiedingen?

Gewoon om al vast goed voorbereid te zijn!
 
Als er mensen zijn die nu al wat te melden hebben, dan is het A. Niet de moeite waard of B. Hebben ze alleen gehaald wat ze moesten hebben en zijn hem gelijk weer gesmeerd.
 
Klopt. Nou heb ik gisteravond helpen opbouwen bij een stand, dus ik heb een persoonlijke voorkeur...
 
Gisteren avond onze stand opgebouwd, even rondgekeken, een hele mooie brommer gezien, naast onze stand staat de Moto guzzi club met een Ghezzi & Brian, beetje Buel, beetje van alles wat, schitterend , niet over piccies zeuren, die heb ik niet ,kom maar kijken. Kunnen de Aprilia rijders gelijk lid worden van de Aprilia Riders Association.
 
Ik ga over een half uur weg :) Ga me nu ff dik inpakken want het is koud bbrrrr

Zal vnvnd denk ik wel m'n reactie posten!
 
Op donderdag 20 februari 2003 13:06 schreef fast eddie het volgende:
ja ja jullie lekker naar de beurs en ik maar werken... :(

maar goed zondag ga ik.....

goeie tips zijn altijd welkom natuulijk....

FE
Zo heeft iedereen wat... jij hebt tenminste tijd om op je werk op internet te vertoeven, ik moet eerst naar huis fietsen in mijn lange pauze om op internet te kunnen. Dus je bent een boffert wat mij betreft ;)
Ooops, pauze is bijna om '(
 
Toch durf ik al bijna de bewering aan dat het erg leuk is: het lijkt erop dat er nog niemand terug is ;-)
 
Nou de eerste dan. Het was toch nog redelijk druk, belooft wat voor dit weekend.
Veel moois gezien, goede balans motoren assecoires. Zeker de moeite waard.
 
Shit!! Ik wilde de eerste zijn.... :)

Was inderdaad erg druk, ik denk niet dat ik zondag ga....... ;)

Mooie dingen gezien, mensen gesproken, en nog even wat zomerhandschoentjes gekocht, met kevlar voor 29 euro.....

was leuk!
 
Wat een mega grote stand van Motoport zeg. Of eigenlijk gewoon bijna een hele hal. Als je dat vergelijkt met de stand van Safe! Misschien 1/10e? Is Motoport echt zoveel groter?
 
Panrijder heeft al foto's op zijn site staan van de beurs

Vertelde hij net in een ander topic..

zijn commentaar :

De Motorrai sla ik voortaan over. Wij zijn helaas niet geslaagd voor de dingen die we wilde hebben, maar het is toch leuk om geweest te zijn.
Eerste piccies op mijn homepage.
home.hccnet.nl/j.h.apperloo
 
Als het mee zit ga ik as zondag dan kan ik gelijk gaan kijken voor mijn allereerste motorjack :]
 
Ik ga Zondag ook, heb nog een broek nodig..en een motor...maar da komt nog wel..sprak hij nietvermoedend ;) :P :]
 
Wat een mega grote stand van Motoport zeg. Of eigenlijk gewoon bijna een hele hal. Als je dat vergelijkt met de stand van Safe! Misschien 1/10e? Is Motoport echt zoveel groter?


dat was alleen maar de stand van motoport den haag :}

en verder ergens verstopt in hal 2 kwam ik een bekende MAUS tegen van het MF er schijnt op de eerste etage een mooie motor te staan met special paint van een MFer zei Maus en verder gewoon gaan maar mijn helm haal ik goedkoper bij mijn eigen motor dealer ;)
 
en verder ergens verstopt in hal 2 kwam ik een bekende MAUS tegen van het MF er schijnt op de eerste etage een mooie motor te staan met special paint van een MFer zei Maus en verder gewoon gaan maar mijn helm haal ik goedkoper bij mijn eigen motor dealer ;)

en nu nog een keer in het NL?? Hahaha, wat een zins opbouw...ik snap gewoon niet wat je nu zegt.
 
Ik ben ook terug. Leuke dag gehad, veel mooie motoren gezien. Goedkope kleding en helmen. Mij helm die ik gekocht had voor 1700 piek zag ik voor 399 euro.
Had mee stands met onderdelen gezien, maar was zeker de moeite waard.

Dit heb ik grkocht:

KIF_0881.JPG
 
Zoals Mulder71 al schreef, ik ben ook geweest.

Heel veel motorfietsen en heel veel helmen en kleding, soms tegen afbraakprijzen als de kleur je niets uitmaakt en je hond er niet van gaat blaffen.

Foto's op mijn homepage.
 
net terug.........
dacht niemand bekends gezien te hebben, maaaaaar toen ik iets las over maus in hal 2 dacht ik.........ooooooooooooooowwwwwwwwwww jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaa tuuuuuurlijk,,,,, helemaal vergeten iets te zeggen.

maus solly. nexttime. ik had een lolly im me mond toen je me een krantje wilde geven. (ik dahct nog ff in een schicht......maar ja ik had je nog niet irl gezien)

kan ook zijn dat da maus nie was hoor. :+

Veel mooie V-maxen gezien (vooral die met die blauwe fles koelvloeistof eraanvast 8-) van ene Ntrmx) Maar ook andere heeele mooie. bijv. de rechtse van de 2 bij de v-maxclub. die linkse met mv augusta kontje. Je kunt het o gek niet verzinnen of die dragracechoppers bouwen het erop.

ook nog een mooie Senna gezien (zilver) was al verkocht. 916 met 0km op de teller (heeft ie toch erg lang op een baasje moeten wachten)

veel hallen, had nog wel wa meer spulletjes verwacht, moest eigelijk een petje, niew mondkapje, dbkiller en kettingspray hebben. En alleen voor de kettingspray geslaagd duuhh.

mooie rossi rep bij de ingang.

motoguzzi voor het eerst gezien (die nieuwe dan he...voor de wiseguys hier)

trial demo was wel gaaf. (alex v/d B)

Ben altijd een beetje huiverig voor die bruine kerels met die lerenjassen (replica's etc.) volgens mij is da leer nie echt te vertrouwen? en de beveiliging erin laat ook te wensen over.

als ik echt geld over had en niet net een koe gekocht had, dan had ik die fel gele koe gekocht die her en der boven een kledingstand hing en normaal gedragen wordt door een of andere rossi........beetje geel :)

voor degene die nog gaan:

-met de motor (tenzij je iets groots nodig hebt)
-veel plezier
 
Iemand had het in een van de eerdere reacties over druk. Nou het was idd al behoorlijk druk! Beloofd wat voor het weekend. Maar was wel erg :9~

FF goed rondsneupen kan je toch aardig wat voordeel opleveren (maar ja op welke beurs geld dat niet :? )

Trial helaas gemist :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan