1e MFMM 2012 foto topic

Zo dan.... fotootjes staan online.

Klik hier om de foto's te bekijken

Wil je een foto op groot formaat? Stuur dan een mailtje of een pm met daarin de bestandsnaam (of -namen) van de foto die je wilt hebben. Staat er geen bestandsnaam in, dan reageer ik niet ;) Zoekmailtjes (bijvoorbeeld "ik droeg een zwart pak en reed op een rode motor, heb je daar een foto van?") worden ook direct verwijderd.

Have fun met zoeken, het zijn er maar een stuk of 800 :+

:W
Sta er 1x op... Leuke foto :)

Geweldig dat je al die moeite doet om iedereen op de gevoelige plaat te zetten!
 
Handig hè, zo'n zijspanbak, lekker de klapstoelen meegenomen:

full
 
Dat is luxe, Max! ;)

Ik kan die foto's van Circuitpics niet zien op Skydrive. Wel ingelogd, maar geen rechten toe...
 
Mezelf nog niet tegen gekomen! Ik blijf zoeken haha
Op een wit blauwe suzuki drz supermotard. :-)
 
Ja hè ;)

Bakkie koffie bleef makkelijk op het voorspatbord staan want omdat het de winterfiets is zit dat dik in de Tectyl ( net als de rest van dat ding ) plakte het gelijk vast _O-

Lekker! :) Ik had voor het eerst een topkoffer er op... niet de handjes loslaten, want je ligt echt op je bek als je te lang het stuur los laat. Had een klein uitvouwbaar stoeltje in gepast, maar dan zat ik niet zo relaxt als jou.


Wit-blauwe DRZ... wel zien rijden, maar ook nog niet op de foto's gezien.
 
Echt happy met m'n foto :D
Normaal film/fotografeer ik altijd, en heb daarom niets van me zelf....
Deze keer dus wel :)

DSC_0119.jpg
 
Tip voor de mensen die niet op de foto staan: iets meer afstand tot je voorganger houden, dan heeft de fotograaf meer tijd om een plaatje te schieten.

En het kan natuurijk ook zo zijn dat de foto niet goed was en dus niet online staat :P
 
Tip voor de mensen die niet op de foto staan: iets meer afstand tot je voorganger houden, dan heeft de fotograaf meer tijd om een plaatje te schieten.

En het kan natuurijk ook zo zijn dat de foto niet goed was en dus niet online staat :P

Of iets later komen en dus wachten op dat er fotografen aanwezig zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan