3de diefstal in 2 jaar tijd! Ziek word ik er van

Gepast geweld.. blijft een ruim begrip! Hoop dat je het niet hoeft toe te passen als je nieuwe motor op slot staat!
 
Niet helemaal...
Als jij een fiets zou neerzetten en iemand probeert dat ding 's nachts te moven mag jij als burger zijnde volgens mij iemand aanhouden omdat je deze persoon op heterdaad betrapt. Waar je alleen op moet letten is dat je dit zonder buitensporig geweld doet. Maar als jij met 10 man om zo'n kerel staat houdt ie zich wel koest terwijl je de arm der wet belt.

Ook hoor je wel eens iets over "uitlokking", maar dat geldt voor zover ik weet alleen voor de politie, niet voor burgers. Zet wel die fiets op slot, anders krijg je daar weer gedoe over.

Durf te wedden dat jij als burger zwaar genaaid word omtrent uitlokking blabla en de rekening mag betalen van de dief. En appie ik zou hem toch echt in de woonkamer gaan parkeren als het kon, wat een trieste bende :r :r
 
En appie ik zou hem toch echt in de woonkamer gaan parkeren als het kon, wat een trieste bende :r :r

Ja..dan nemen ze de vierde motor EN zn tv mee :P

Sorry....wat een *censuur* hufters daar bij jou in de buurt. Waarom kan iemand niet gewoon met zn gore *censuur* van iemand anders zn spullen afblijven! :(
 
Hey sukkel, van mij mogen ze je onder deze naam ook bannen na wat je hebt gedaan toen je terecht een ban kreeg. Tuurlijk is t klote maar om nou juist hier uit te komen huilen :r

Sterkte anyway

full


Kopuhh :+
 
dit is toch niet weer zo een stunt als die crash video? als het niet zo is is het zwaar klote ap
 
Sterkte!!! 3x :( wat een !%@%&*%!&%^! leiers, ze moete gwon van andermans spulle afblijve!
 
:X

Exit winterstop.
Ook de betonscharen worden weer uit 't vet gehaald.
Goed waardeloos dat Tacobell op deze manier weer gebruik moet gaan maken van dit Motor Forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan