510 vs 511 vs 570

Netjes JVD dat je dat gewoon vermeld hebt :)

@Geldermalsen: mijn motor kan interessant voor je zijn als je m nog om wilt bouwen. Gaat halverwege december weer in elkaar.
 
Ik vraag me soms af wat potentiële kopers eigenlijk willen. Ik had mijn husqvarna te koop gezet een paar maanden geleden en als je zei dat hij in januari was gereviseerd met 15uur sindsdien, worden ze wantrouwig. Zelf al toon je de rekeningen. Zeg je dat het al jaren geleden is, dan noemen ze het achterstallig onderhoud. Koop dan een nieuwe.

Nou bij mij valt 2014 niet onder pas. Ik ben mij echt wel bewust dat het altijd een gok is met deze motoren.
 
Heb contact gehad met diverse mensen welke ervaring hebben met supermotards.het lijstje is iets uitgebreid dus bij deze wie weet er iets te staan. Ik zoek naar 1 van de volgende motoren.

Ktm 530 vanaf 2010
Ktm 500
Husqvarna 510 vanaf 2008
Husaberg 570
 
dat lijstje van jou lijkt mij wel wat op de husa na. nu is het gewoon een kwestie van zoeken en de boel in de gaten houden en gaan proef rijden als je wat tegen komt.

marktplaats speurders 2ehands.be motorshopper enzzz
 
ken wel iemand die niets weet....

Geduld is een schone zaak :-)
Maar er staan genoeg motoren op MP, EBAY, tweededhands in zowel NL, BE, DE, FR, IT....
beetje zoeken en er is keuze genoeg.
 
Hou nu al een maand kapaza marktplaats speurders en mobile in de gaten. Enige tent die wat heeft is vtrmotoren.
 
Hou nu al een maand kapaza marktplaats speurders en mobile in de gaten. Enige tent die wat heeft is vtrmotoren.


Ook in het buitenland?????? en kijk je ook naar enduro's die je zelf gaat ombouwen?
Die staan er toch echt meerdere op verschillende sites
Meerdere van de types die je zoekt zijn niet origineel als SM geleverd dus misschien moet je ook op enduro zoeken???
 
Dat zal meer met het karakter van de motor te maken hebben. Normaal gaat een carburateur het kwa gasreactie echt niet winnen van injectie. (mits goed gemapped)

Lekker off-topic:

De 690 heeft vanaf 2014 ofzo "ride by wire", dat zuigt apenballen. Ik weet niet of die traagheid er uit te programmeren is (het principe werkt in andere toepassingen prima) maar standaard is het ruk met een rietje. Ook met de Akra mapping.
 
Godnondejuuu oké dan ik ook even offtopic ;) .

Hoe gaat het met de Saxo was het toch?
 
Laatst bewerkt:
Lekker off-topic:

De 690 heeft vanaf 2014 ofzo "ride by wire", dat zuigt apenballen. Ik weet niet of die traagheid er uit te programmeren is (het principe werkt in andere toepassingen prima) maar standaard is het ruk met een rietje. Ook met de Akra mapping.


mijn smc-r is van 2013 dus geen ride by wire maar ik vind de gasreactie alsnog kut met akra + mapping.
 
Blok is volgens de verkoper compleet gereviseerd. Kmstand totaal is idd de 7500
 
Voor de geinteresseerden, supermoto van een goede maat, gaat weg i.v.m aankoop 990 Superduke.
talyyd.jpg

:]
KTM 530 EXCR Supermoto
Bouwjaar 2011
85uur/2900km, bij 45 uur omgebouwd naar supermoto.
Akrapovic demper
Excel velgen met Haan hubs, black on black.
Motomaster 320mm Flame remschijf.
Led knipperlichten.

Afgesteld op de akra, 57pk! dyno.

Kortom nieuwstaat 530, origineel en kwaliteitsspul.

Prijs:6500

Voor contact --> PM. :t
 
Laatst bewerkt:
Heren die 530 van marktplaats. Stel ik kauf dat ding zwier bij die Knakker gelijk anderen bremsen erop. Is dat dan een leuk pakket voor rondjes knallen op het circuit of moet er dan nog andere schokbrekers op?
 
Heren die 530 van marktplaats. Stel ik kauf dat ding zwier bij die Knakker gelijk anderen bremsen erop. Is dat dan een leuk pakket voor rondjes knallen op het circuit of moet er dan nog andere schokbrekers op?

Als de vering niet op supermoto afgesteld zijn kun je dit laten doen, hoeft geen nieuwe vering.

Vraag wel ff welke merk de velgen en naven zijn, wielen moeten tegen een stoot kunnen anders gaat het je centen kosten.

De akrapovic uitlaat op de foto bij marktplaats is van een 525, niet de nieuwere. Dat je dat alvast weet.
 
Waar zou het voor moeten staan?

"Factory" betekent doorgaans dat het een door de fabriek/het fabrieksteam getunede fiets is, een zogenaamde fabrieksmotor. Doorgaans wordt dit voor fabrieksrijders gedaan die hoog in bepaalde kampioenschappen deelnemen, EK, WK, etc. Als je veel centen hebt, kan je zo'n machine ook kopen als Jan met de pet. Vaak kost dat 2x meer dan een gewone en hangt deze vol met porno onderdelen.

KTM heeft ook wel eens een "Factory Edition". Dat wil doorgaans niks meer zeggen dan een stickerset, wat eerder doorgevoerde modeljaar wijzigingen en misschien nog een paar leuke onderdeeltjes. Dan kan je halverwege 2016 al een MY17 rijden zeg maar. Maar dat is ook geen "factory".

In deze advertentie wordt de term enkel gebruikt om aandacht te trekken. Een paar geanodiseerde hendels, een remvloeistof dekseltje en een oranje tandwiel, maken het geen "factory".

Dit is zijn fabrieksmachines:
Hiemer1363-1.JPG


104789_KTM_Herlings_Statics_2015_07_2456.jpg


En daar staan inderdaad wereldkampioenen naast....
 
Terug
Bovenaan Onderaan