9 maart afrijden

Yamaharules

MF'er
4 okt 2003
37
0
Hoorn
Ja ja 9 maart is het zover afrijden voor de eerste keer.

Heb er al heel veel zin in maar ja Het wachten duurt zooooo lang.

Maar het is altijd bij mij zo geweest; Lang wachten word beloont met een mooi kado ik hoop dit keer ook.
 
9 Maart is ook voor mij de dag, ik moet om 9.55. Het wordt voor mij de 2e keer, 1ste keer ben ik gezakt op het te weinig gebruiken van de voetrem :(
Veel succes allemaal !! Zelf moet ik in Enschede afrijden, in welke plaats moeten jullie afrijden?
 
waar moet jij afrijden?
Hoe laat moet jij afrijden?
k moet in rotterdam om 12 uur

Hij rijdt in Hoorn af ;)

(Hé Dave, heb je nou eindelijk je theorie gehaalt O-) )

zie je van de zomer vast rondscheuren bij Hoorn ;)

Succes, en dat je voor deze sneller mag slagen dan voor je theorie :X

}) (p.s. alles nog even kut bij de Appie? )
 
Hey, hier nog eentje die op 11 maart aan de beurt is, om 14.45 in Almelo.
Jij alvast veel suc6 op 9 maart!
Greetz
Martian

[edit] Ik zeg wel zo mooi Almelo omdat dat bij auto ook was, maar voor motor kon ook nog wel Enschede wezen, misschien slim als ik het eens navraag ;)
 
Veel succes,
ik moet 15 maart om 13:40 uur in Almelo afrijden. ´T is voor mij ook de eerste keer, nu maar hopen dat het net zo goed ging als de eerste keer auto!
 
zal woensdag avond wel ff langs de Appie komen (je moet dan toch werken?) ff vragen hoe erg je het hebt verneukt :+

;)
 
haha succes man!
Ik moet de 8e al... om 13:40 in leusden...
Spannend. ik wil het echt graag men.
Maarja dat hebben er meer denk ik :+
Succes iig!
 
He jongens/meiden

Succes allemaal *D

Hoop voor jullie dat jullie net zoveel geluk hadden als ik vorige week...
En als de eximinator zegt dat je gezakt bent: gewoon zorgen dat je vader buiten staat om hem op te wachten... heeft bij mij ook geholpen :P
 
YES !!!!! :] Ik heb hem, vanmorgen 9,55 was ik aan de beurt, alles ging goed !! Dit keer heel veel gebruik gemaakt van de voetrem, aangezien ik daar de vorige keer op gezakt was.... In ieder geval weer een motorrijder erbij!! Nu nog een motor... :P
ik hoop dat de de anderen die vandaag moesten ook geslaagd zijn *D
 
YES !!!!! :] Ik heb hem, vanmorgen 9,55 was ik aan de beurt, alles ging goed !! Dit keer heel veel gebruik gemaakt van de voetrem, aangezien ik daar de vorige keer op gezakt was.... In ieder geval weer een motorrijder erbij!! Nu nog een motor... :P
ik hoop dat de de anderen die vandaag moesten ook geslaagd zijn *D
motor.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan