A15, 2 keer ingehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet hoe het zit met de hardrijders, maar ik blaas regelmatig, bijna dagelijks over de dijk, hier tegen de Maas, ik begrijp niet hoe het zit. Sommige (zoals jij) denken dat de knallers nooit eens op een dijk of waar dan ook rijden.

Man ik durf bijna te zweren, dat ik nog vaker op de dijk rij, dan al die stoere knulletjes die hier beweren, dat ze snel de bochten in zijn, en weet ik veel allemaal wat..
Maar zoals, altijd moet iedereen dat voorzich weten :)


Hoe lang had jij nou ook alweer je rijbewijs?
Nog geen half jaar toch?
Een beetje dimmen zou je niet slecht staan...
 
Laatst bewerkt:
Ik reed laatst op de snelweg en haalde een vrachtwagen in. Tijdje later stopte ik bij een tankstation, reed ik weer verder en haalde ik die vrachtwagen weer in.

Wow.
 
Bedoel je nou met het rijden zelf ?? of bedoel je het op een andere tour ? Laat maar weten hoor......... :Z

Nee het rijden niet, ieder mag van mij rijden zoals ze zelf willen. Wat ik bedoel is dat je jezelf met een half jaar nog geen 3 maanden rijervaring wel heel erg hoog inschat in vergelijking met 'die knulletjes' van hier op het forum. Of denk je nu echt dat jouw rijtechnieken beter zijn dan die van een gemiddeld persoon hier op het forum?
 
Laatst bewerkt:
Ik reed laatst op de snelweg en haalde een vrachtwagen in. Tijdje later stopte ik bij een tankstation, reed ik weer verder en haalde ik die vrachtwagen weer in.

Wow.

oke oke, je bent grappig...
Bedoel je nou met het rijden zelf ?? of bedoel je het op een andere tour ? Laat maar weten hoor......... :Z

Nee het rijden niet, ieder mag van mij rijden zoals ze zelf willen. Wat ik bedoel is dat je jezelf met een half jaar nog geen 3 maanden rijervaring wel heel erg hoog inschat in vergelijking met 'die knulletjes' van hier op het forum. Of denk je nu echt dat jouw rijtechnieken beter zijn dan die van een gemiddeld persoon hier op het forum?

Nee natuurlijk niet, maat !
Jij hebt duidelijk een verkeerde conclusie getrokken. Ik ben er zelfs van overtuigd dat er veel betere rijders zijn, omdat die gewoon simpelweg meer ervaring dan mij hebben.
Wat ik ermee bedoel is, dat niet iedere snelweg ridder perse alleen maar gaat "dragracen" op de snelweg.
Ik ben ook gek op de kronkeldijkjes. Daar ben ik niet de slechtste in, maar zeker niet de beste.....althans nog lang niet.. :+

get the point...?
 
oke oke, je bent grappig...Nee natuurlijk niet, maat !
Jij hebt duidelijk een verkeerde conclusie getrokken. Ik ben er zelfs van overtuigd dat er veel betere rijders zijn, omdat die gewoon simpelweg meer ervaring dan mij hebben.
Wat ik ermee bedoel is, dat niet iedere snelweg ridder perse alleen maar gaat "dragracen" op de snelweg.
Ik ben ook gek op de kronkeldijkjes. Daar ben ik niet de slechtste in, maar zeker niet de beste.....althans nog lang niet.. :+

get the point...?

Goed, wij begrijpen elkaar :)
 
neh.. doe maar alblasserwaard, waaldijk, lekdijk, lingedijk.. en nee, ik mis het punt niet.. ik vind er echt geen bal aan, dat op topsnelheid rijden, de druk op mijn lichaam is me te groot en het geruk aan hoofd en nek niet echt prettig..

maar ieder zijn meug hoor.. have fun

ik combineer die twee.
hard gaan en dijk rijden gaat ook wel eens mis.
in de bebouwede kom rijd ik rustig maar daar buiten niet zo.
maar ik hou wel rekening met andere dijk gebruikers.
maar gelloof me 230 of 300 is een heel groot verchil 230 is nix en 300 is snel
maar inderdaad ieder zijn eigen plezier
 
Ik vind het super dat je zo kan genieten van het :]

Keep that spirit *O* *O* *O* *O*

Snelweg rijden moet je gewoon zelf leuk maken, ik rij iedere dag 110 km snelweg en heb nog iedere dag fun :Y :Y :Y :Y :Y

Dijkjes rijden kunnen we allemaal, je bent pas een bikkel als je zelfs de snelweg leuk kan maken.
 
Ik vind het super dat je zo kan genieten van het :]

Keep that spirit *O* *O* *O* *O*

Snelweg rijden moet je gewoon zelf leuk maken, ik rij iedere dag 110 km snelweg en heb nog iedere dag fun :Y :Y :Y :Y :Y

Dijkjes rijden kunnen we allemaal, je bent pas een bikkel als je zelfs de snelweg leuk kan maken.


Ik vind al het rijden, waar dan ook prachtig, snelweg vind ik wel het mooist, vooral omdat ik dan letterlijk en figuurlijk vlieg. :Y
 
jong, jij hebt plezier in het rijden, dus knalluh met die hap, op dijkjes of snelweg, als jij maar plezier hebt.

Daarom ben je toch gaan motorrijden ;)
 
Snelweg is inderdaad saai, daar kan zelfs mijn moeder volgas rijden... Doe mij maar bochtjes want ik hou niet van schaamranden of een platafgesleten band. Want elk jaar kom ik ze weer tegen, de mensen in midlifecrisis die de nieuwste R1 kopen en je op een recht stuk weet niet hoe snel inhalen. En even later haal je ze met je 17 jaar oude blade in op een bochtenweg en rij je ze zoek... haha,uitzonderen nagelaten natuurlijk :P
 
Laatst bewerkt:
Vandaag is de allereerste keer van mijn leven dat ik niet trots ben dat ik in Rotterdam geboren ben -O-
 
Laatst bewerkt:
jong, jij hebt plezier in het rijden, dus knalluh met die hap, op dijkjes of snelweg, als jij maar plezier hebt.

Daarom ben je toch gaan motorrijden ;)

kijk, zo denk ik nou ook.... :)
Snelweg is inderdaad saai, daar kan zelfs mijn moeder volgas rijden... Doe mij maar bochtjes want ik hou niet van schaamranden of een platafgesleten band. Want elk jaar kom ik ze weer tegen, de mensen in midlifecrisis die de nieuwste R1 kopen en je op een recht stuk weet niet hoe snel inhalen. En even later haal je ze met je 17 jaar oude blade in op een bochtenweg en rij je ze zoek... haha,uitzonderen nagelaten natuurlijk :P

Volkomen mee eens, dat heb ik weleens mee gemaakt, met zo'n hayabusa 2008 model zwart met oranje dacht ik, weet niet zeker.
Reed een keer Rond Rosmalen toen ik die zag, bij rechte stukken, was hij zo'n beetje een racket, ik vond het wel vet eigenlijk. Maar bij de bochten, was ik veel vlotter.
Ik heb hem niet zoek gereden, daar ben ik heel eerlijk in, maar langzaam werd het gat tussen ons echt veel groter.
En dat met mijn 14 jaar oudere motor, Maar he......wel 14 jaar mooier.... :)
 
Goh, slijt je F5 knop niet overmatig dankzij dit topic?

Anyway... as ge ma leut hè!
 
zoek hulp, op de West-blaak was er een instantie die je wel kan helpen, je zult hem vast wel vinden.
Take care

Ja ?? ben ik écht degene die hulp nodig heeft ?? _O-

Ennehh.. wás ?? vertel..

Ben niet meer zo in de hoogte sinds ik verhuisd ben; toen ik turks moest gaan leren om in de buurtsuper aan mijn boodschappen te komen ben ik maar weggegaan B|

Blijft een geweldige stad, maar de bevolking/mentaliteit wordt wel wat minder..

ik woon nu in een buurt waar ik de sleutels in mijn motor kan laten zitten.. dat woont wel wat prettiger, maar ik mis het stiekum best wel (het OUDE Rotterdam)..
 
Ja ?? ben ik écht degene die hulp nodig heeft ?? _O-

Ennehh.. wás ?? vertel..

Ben niet meer zo in de hoogte sinds ik verhuisd ben; toen ik turks moest gaan leren om in de buurtsuper aan mijn boodschappen te komen ben ik maar weggegaan B|

Blijft een geweldige stad, maar de bevolking/mentaliteit wordt wel wat minder..

ik woon nu in een buurt waar ik de sleutels in mijn motor kan laten zitten.. dat woont wel wat prettiger, maar ik mis het stiekum best wel (het OUDE Rotterdam)..


Ten eerste, dat vind jij ja, maar het is een heerlijke stad wat multi de culti is en ik vind het wel een leuk stad, veel vrouwen trouwens...

Ten tweede, wat heb jij nou met de bevolking te maken, als jij gewoon normaal leeft en je eigen gang gaat en iedereen in z'n waarden laat ? Of doe je dat niet?

Ten derde, WTF heeft dat turkse gedeelt van je hiermee te maken, dat je geen turks wilde leren. Waar wil je heen ?

En ten vierde, Je bent @#%^& Offtopic, don't lose the subject.

By the way, heb zelf een jaar in Rotterdam gewerkt, Beukelsdijk een kleurrijke locatie, zoals je weet, maar had er geen last van dat in de ene huis somaliërs woonden en in de andere Chinezen en in de andere weer mensen uit Kazachstan, ik waardeerde daar iedereen gozer.......

maar goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan