A4 MiniMeet

Morgen 6 uur eten bij A4 Plaza dus :) Laat maar horen of ik iets moet reserveren of dat we gewoon lekker binnenvallen.
 
Schuldvraag laat ik graag over aan de verzekeraar. Voor mij allrisk, dus geen zorgen.
Mijn hemel, ®win! Dat is schrikken! Ik lees jouw berichtje nu pas. Heb je vorige week nog in hele en rijdbare toestand gefilmd... Hoe gaat het vandaag?

PS: ik vind het trouwens wel een waanzinnige actie van die bestuurster dat ze je direct achterna is gesprongen. Wat een heldin.
 
Laatst bewerkt:
Mannen, trouwens, ik hoop dat ik vanmiddag echt geen meldingen krijg. Dit broeierige weer staat doorgaans garant voor redelijk wat (excusé le mot) dronken Polen die het niet konden laten om een fles wijn in de Lidl onder hun shirt te stoppen. Gevolg is dat ik binnen twee uur na zo'n melding mag komen opdraven op het bureau voor een weinig verhelderend gesprekje met de desbetreffende boef. Kan iemand mij anders even zijn 06 PM-en? Zodat ik kan laten weten of ik het wel of niet haal?
 
Hey Q,

Hoe was Lowlands? Daar was je toch naar toe?

Wat mij betreft:
Schouder is nog stijf, maar al minder pijnlijk. Aan de borstzijde was er een grote blauwe, inmiddels geel met zwarte plek. Ik heb daar een ferme klap op gehad. Mijn rug en zwevende ribben links zijn nog pijnlijk, maar ook dat is al weer beterend. Hoesten voel ik nog wel door mijn hele borstkast, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te onderdrukken.

De vrouw belde vanochtend om mij te zeggen dat ze mij aansprakelijk moet stellen (niet doen = schuld bekennen) en dat er een brief mijn kant op ging komen. Dat kon ik begrijpen en die brief zal ik gewoon doorsturen aan mijn verzekering. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar nogmaals te bedanken voor haar kordate optreden na de botsing.

Nu maar wachten op het verlossende woord van de expert dat de motor TL is....
 
We hebben dan ook wel lekker weer uitgekozen voor de mini-meet B|
En dat net op een dag dat ik eigenlijk niet eens die kant op hoef :+
Nou ja, vanmiddag zal het wel iets beter zijn.. toch?
 
Hey Q,

Hoe was Lowlands? Daar was je toch naar toe?

Wat mij betreft:
Schouder is nog stijf, maar al minder pijnlijk. Aan de borstzijde was er een grote blauwe, inmiddels geel met zwarte plek. Ik heb daar een ferme klap op gehad. Mijn rug en zwevende ribben links zijn nog pijnlijk, maar ook dat is al weer beterend. Hoesten voel ik nog wel door mijn hele borstkast, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te onderdrukken.

De vrouw belde vanochtend om mij te zeggen dat ze mij aansprakelijk moet stellen (niet doen = schuld bekennen) en dat er een brief mijn kant op ging komen. Dat kon ik begrijpen en die brief zal ik gewoon doorsturen aan mijn verzekering. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar nogmaals te bedanken voor haar kordate optreden na de botsing.

Nu maar wachten op het verlossende woord van de expert dat de motor TL is....
Goed om te horen dat je er bont en blauw vanaf bent gekomen Erwin..
Ik neem aan dat je haar ook aansprakelijk stelt?
Wel een toffe actie overigens om je meteen na te duiken :Y
 
mijn kleine 'onder voorbehoud' is een showstopper geworden! Ik heb een vergadering! B|
Rest mij niets anders dan jullie veel plezier te wensen!
 
Dus we zijn met z'n 6-en vanavond?
Wellicht dat ik, omdat ik de enige ben die het niet zou doen, toch maar wel wat blijf eten dan.
 
God ik heb me toch een kansloos probleem. Rij constant in andere auto's e.d. en nu ligt m'n portmettochalnietzoveel in een andere auto die.... jaja weg is

Ik moet dus wachten tot die terug is. Ik hoop dat dat niet heel laat wordt, maar ik vrees het ergste.
Heb ook te weinig benzine in m'n tank om heen en weer te kunnen, dus ik moet wel wachten.

Sorry!

Overigens is het in Zoetermeer nog heerlijk weer. Te warm om lekker rustig te rijden bijvoorbeeld.
 
Ligt het nou aan mij, of wordt het op deze manier een klein groepje? DucBMW kijkt nu in ieder geval naar buiten, en denkt dat het geweldig weer is om eens stukje te gaan rijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerijerije (enz.)

Dus dat gaat-ie maar eens doen... moet lukken om rond 18u bij A4 Plaza te zijn

:W
 
ik ben inmiddels terplaatse aan de linkerkant, dus waar het hotel zit... Lees dus net dat het nog ff duurt eer dat jullie komen...
 
Was gezellig!
Absoluut voor herhaling vatbaar, en leuk om eens de mensen in de pot te zien. Volgende keer zorgen dat iedereen er bij kan zijn in ieder geval.

@Skaffz, sorry dat ik je in de Schipholtunnel rechts voorbij kwam. Ik dacht dat je er op gerekend had, maar kreeg al doende wat de indruk dat dat niet het geval was ;)
 
Zeker wel!, gelachen ook!, moeten we nog een keer doen, als:
- Blik niet kleine crimineeltjes hoeft te vertellen hoe ze de wet kunnen omzeilen,
- Erwin erbij kan zijn natuurlijk.

@A3, wel grappig zo, naast elkaar blijven rijden, tot de A10.
:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan