Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Blijft mooi van lelijkheid zo'n corda. Met al die aangedreven wielen en sturing vraag ik me wel of het nog beetje op het oude zijspan rijden lijkt? Jammer dat ie bij Rein weg moet. Hopelijk komt ie bij een andere liefhebber terecht.
 
dat zou voor beiden denk ik een heel goede oplossing zijn; een Corda heeft nu eenmaal meer ruimte en aandacht nodig dan Rein hem kan geven en voor DAF is niet snel een technische uitdaging te groot, dus dan gaat die vast ook weer snel goed schakelen
 
Zou geweldig zijn DAF. Is dat ik de ruimte niet heb, anders wist ik het wel. Hoop echt dat ie bij liefhebber/techneut terecht komt. Zo vaak zie je ze niet.
 
ik vind het technisch een gaaf ding; uiterlijk spuuglelijk, maar zelfs al zou ik er de tijd en de ruimte voor voelen, dan zou ik het nog steeds niet overwegen, maar DAF heeft zijn zaakjes ook veel beter op orde, dus daar komt het wel goed; hier zou die over 10 jaar nog steeds in een hoekje gaan staan omdat er nog zoveel andere projecten niet af zijn
 
Ik had al iets eerder gezien dat hij te koop staat.
Ik ga zaterdag buurten bij Rein.
Ik neem voor de zekerheid de aanhanger vast mee, dus dan weet je het wel ;)

Ik ben wel liefhebber van aparte voertuigen dus ik denk wel dat hij dan goed terecht komt.
fijn bericht! zeg ik als (ook) youngtimer-volvo rijder. Die Corda is op basis van een volvo 740, toch? ik heb de boodschap vorig jaar ook eens doorgestuurd naar onze hobby-volvo-garagist maar die zag er geen heil in.
 
Ik had al iets eerder gezien dat hij te koop staat.
Ik ga zaterdag buurten bij Rein.
Ik neem voor de zekerheid de aanhanger vast mee, dus dan weet je het wel ;)

Ik ben wel liefhebber van aparte voertuigen dus ik denk wel dat hij dan goed terecht komt.
kom je soms niet in mijn buurt , neem hier ook maar je aanhanger mee ....
 
Daf for President!

Alsjeblieft niet. Ik ben technieker, geen politieker.
En zo kort en bondig als dat halflive toespraken kan houden dat kan ik nooit evenaren.

fijn bericht! zeg ik als (ook) youngtimer-volvo rijder. Die Corda is op basis van een volvo 740, toch? ik heb de boodschap vorig jaar ook eens doorgestuurd naar onze hobby-volvo-garagist maar die zag er geen heil in.

Motor en bak van de volvo, de rest zou ik niet weten.

kom je soms niet in mijn buurt , neem hier ook maar je aanhanger mee ....

Moet ik iets komen brengen of komen halen? :9
 
tja , wie weet ... het stoort mij dat ik mijn zijspan niet gehomologeerd krijg op L4e , ik weet niet hoe het gaat lopen met keuringen binnenkort misschien , en wachten tot ze een besluit nemen en mij dan van de straat plukken zie ik ook zo niet zitten , dilemma dilemma ....
Hoezo krijg je dat niet voor elkaar?
 
Bert woont in België en de div (Belgische RDW) is nogal moeilijk aan het doen, nu ze te horen hebben gekregen dat ze l4 toch echt moeten gaan registreren. Horen verschillende verhalen maar eigenlijk nooit iets goeds :(
 
Een oudere NL zijspan naar België uitvoeren is geen probleem? De k1100 is naar België gegaan en de nieuwe eigenaar had enkel wat papier werk. @Hellracer , jij doelt op BPM bij 'even op Nederlands zetten'?
 
Een oudere NL zijspan naar België uitvoeren is geen probleem? De k1100 is naar België gegaan en de nieuwe eigenaar had enkel wat papier werk. @Hellracer , jij doelt op BPM bij 'even op Nederlands zetten'?
exporteren naar NL, hier op L4e zetten (regeling 'oudere' motoren = puur papieren kwestie) en als L4e weer terug naar Belgie exporteren

Het is eerder op deze manier gedaan, weet alleen even niet meer wie dat was
 
Terug
Bovenaan Onderaan