Aangereden door een auto! :(((

Voor normale gevelletjes zeg ik prima, zodra het serieus wordt zeg ik Yme Drost.


Wat betreft een klacht indienen, stuur een brief naar het ziekenhuis en een kopie van die brief ter info naar de inspectie, als die voldoende meldingen krijgt, ondernemen ze actief. Hier meer info:https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
 
Voor normale gevelletjes zeg ik prima, zodra het serieus wordt zeg ik Yme Drost.


Wat betreft een klacht indienen, stuur een brief naar het ziekenhuis en een kopie van die brief ter info naar de inspectie, als die voldoende meldingen krijgt, ondernemen ze actief. Hier meer info:https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home

Bedankt!
 
Je kan ook bij je zorgverzekeraar een klacht indienen,heb ik en mijn zus vaak gedaan bij het geval van mijn moeder,en dat werkte wel itt tot alleen een klacht bij het ziekenhuis.Het heeft niks met jouw gevalletje te maken,maar ik weet wat het is om tegen die molen te vechten.Moeders is dement,en heeft zorg nodig,okee,alles geregeld,SVB betaalt niks,of veel te laat,ze viel vaak,onderzoeken en ander gedoe.We zijn zelfs tot de rechter gekomen ervoor,nu is het goed.Geef dus niet op,doe je ook niet want ik heb gezien dat je je goed ingelezen hebt.Ik kan je verder niet echt veel helpen,maar wens je sterkte,en denk echt aan jezelf nu.Niet aan je werk.
 
Je kan ook bij je zorgverzekeraar een klacht indienen,heb ik en mijn zus vaak gedaan bij het geval van mijn moeder,en dat werkte wel itt tot alleen een klacht bij het ziekenhuis.Het heeft niks met jouw gevalletje te maken,maar ik weet wat het is om tegen die molen te vechten.Moeders is dement,en heeft zorg nodig,okee,alles geregeld,SVB betaalt niks,of veel te laat,ze viel vaak,onderzoeken en ander gedoe.We zijn zelfs tot de rechter gekomen ervoor,nu is het goed.Geef dus niet op,doe je ook niet want ik heb gezien dat je je goed ingelezen hebt.Ik kan je verder niet echt veel helpen,maar wens je sterkte,en denk echt aan jezelf nu.Niet aan je werk.

Wat erg om te horen.. Beterschap met jouw moeder! Ik heb zojuist een klacht ingediend via Contactformulier Landelijk Meldpunt Zorg | Landelijk Meldpunt Zorg. Ik zal het ook melden bij mijn rechtsbijstand en vragen hoe verder. Want hoe mijn huisarts bezig is en ziekenhuis vind ik ook niet normaal. Twee artsen bij de huisartsenpost hadden mij erg goed geholpen en gesproken. Ik kreeg ook een verwijzing dat er gewoon een foto gemaakt moest worden. Ik vind het daarom erg vreemd dat ik dan uren wacht, en dan een assistent chirurg zegt dat het niet hoeft. Hij leek me trouwens wel uitgeput. Er waren ook erg weinig doctoren aanwezig.
 
Ik heb geen ervaring ( gelukkig ) met letsel, maar zoals dit zich ontwikkeld zou ik in ieder geval ALLES gaan vastleggen. Hetzij digitaal of op papier, want er komt misschien een dag dat je dat allemaal nodig hebt.

Dus gewoon alles per dag gaan documenteren.

Ook namen van doktoren en assistenten.

Succes.
 
Ik heb dat gelukkig ook niet,maar ben het met je eens,documenteer alles.Ik weet wel dat de zorgsector enorm uitgemolken is,en veel te veel bureaucratie.En dan nog hebben ze geen goede interactie...Sterkte Vault,het ligt niet aan de mensen op de vloer,maar die zooi die ze in Den Haag ervan gemaakt hebben......Hou alles bij,en denk aan jezelf.Sterkte.
 
@Alpenrijder en Coert65, dank voor medeleven. Ik probeer alles zo goed mogelijk te documenteren, maar het zou inderdaad ook verstandig geweest zijn om namen te noteren van gesproken chirurg assistent. Huisartsenpost weet ik wel. Ik hoop dat ze het ook netjes in het systeem verwerken. Er was een zuster die mij in het laatste uur van de wachtkamer afhaalde en mij naar achter bracht om daar te wachten. Zij vroeg wat er was, en ik had het uitgelegd. Vreemde van wat ik vond was dit:

Zuster vroeg wat er was, ik legde uit dat bij de huisartsenpost was verteld dat ik een foto moest maken en dit ook op papier stond, welk bij de balie in beslag was genomen. Zuster vroeg, "dus er is geen foto gemaakt van je been?", ik zei nee, er is nog geen foto gemaakt van mijn been, dat zou nu dus moeten gebeuren. Zei de zuster: "oh.. ik ga dat even dan goed noteren in het systeem want op het moment staat het anders vermeld." Dus bij de balie heeft zij ingezet dat ik wel een foto heb gemaakt van mijn been of dat het helemaal niet hoefde en de zuster zou het gaan wijzigen nadat ik had verteld dat er nog geen foto was gemaakt en dat wel nog moest. Ik vind het allemaal vaag.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag naar mijn huisarts geweest. Ik heb een verwijzing gekregen naar een neuroloog en ik moest een afspraak maken. Volgens assistent in het ziekenhuis is het geen spoed, omdat ik al bij de eerste hulp ben geweest en daar een chirurg assistent heeft gezegd dat er geen foto nodig is omdat er niets gebroken is. Wat heeft dat met neuroloog te maken? Daar heb ik ook geen hulp ontvangen. Ik krijg pas een datum op 28-11-16 op voor afspraak bij neuroloog in boven ij. Ik heb weer gebeld met mijn huisarts en assistent zou het bespreken met mijn huisarts en mij terug bellen.

Mijn huisarts dacht dat er een foto van mijn been was gemaakt omdat dat in het systeem stond. Ik vertelde het verhaal van de zuster, waarna mijn huisarts de gegevens erbij haalde van het ziekenhuis. Daarin was "wel foto been" naar "geen foto van been"geconstateerd. Dus mijn verhaal klopt. Al vanaf de aanrijding gebeuren er van alles wat nergens op slaat. Ik ga een letseladvocaat inschakelen want dit is onzin
 
Laatst bewerkt:
direct je verzekering op de hoogte stellen. dan kunnen die de rekening tegenhouden. want wel een foto in het systeem maar niet gemaakt is gewoon een poging om de verzekering op te lichten. en dit is nog niet een geval voor een letselschade advocaat. die gaat meer om het financiële plaatje achteraf die heeft weinig invloed op de snelheid van de behandeling.
vraag gewoon even aan je huisarts of hij je niet kan doorverwijzen naar een goed ziekenhuis omdat je het volledige vertrouwen in dit ziekenhuis kwijt bent. en dat je er een wilt met een reële wachttijd. Je laat toch niet met je sollen. gewoon een beetje druk er achter zetten. en dat een of andere assistent heeft bepaald dat het niet gebroken was zonder foto of scan zou ik toch eens vragen of die persoon helderziend is of zo.
en even op de site van het zieken huis even uitzoeken hoe de officiële klachten procedure is en dan een officiële klacht indienen dat je zo niet behandeld wenst te worden. op officiële klachten moeten ze namelijk reageren.
 
Ik ben vandaag naar mijn huisarts geweest. Ik heb een verwijzing gekregen naar een neuroloog en ik moest een afspraak maken. Volgens assistent in het ziekenhuis is het geen spoed, omdat ik al bij de eerste hulp ben geweest en daar een chirurg assistent heeft gezegd dat er geen foto nodig is omdat er niets gebroken is. Wat heeft dat met neuroloog te maken? Daar heb ik ook geen hulp ontvangen. Ik krijg pas een datum op 28-11-16 op voor afspraak bij neuroloog in boven ij. Ik heb weer gebeld met mijn huisarts en assistent zou het bespreken met mijn huisarts en mij terug bellen.

Mijn huisarts dacht dat er een foto van mijn been was gemaakt omdat dat in het systeem stond. Ik vertelde het verhaal van de zuster, waarna mijn huisarts de gegevens erbij haalde van het ziekenhuis. Daarin was "wel foto been" naar "geen foto van been"geconstateerd. Dus mijn verhaal klopt. Al vanaf de aanrijding gebeuren er van alles wat nergens op slaat. Ik ga een letseladvocaat inschakelen want dit is onzin
7 uur wachten op een foto.
Een maand wachten op een volgende afspraak.

-O-

wel foto, geen foto.

-O-

Zoek eens een ander ziekenhuis dan die met de hobby-artsen. tevens klacht waardig.
 
Je neemt zelf bewust het risico om op een vervoersmiddel te stappen waarvan bekend is dat je per gereden kilometer 20 keer meer kans hebt om te overlijden als gevolg van een ongeval en 25 keer meer kans op een ziekenhuisopname.

Als er vervolgens iets gebeurt ga je liggen zeiken over angstdromen, slapeloze nachten, pijn, pleisters en paracetamol...

Trieste mentaliteit om te proberen er een slaatje uit te slaan, want dat is het.

Die trieste mentaliteit heb ik geleerd van verzekeringsmaatschappijen zelf. Die wilden na total loss mijn in uitstekende staat verkerende Audi inschatten op dezelfde waarde als de allergoedkoopste afgetrapte wagen op Marktplaats met 5 ton op de klok.
Bij een later ongeval met de motor werd mijn helm van 4 weken oud (Bonnetje zat erbij) al voor €50,- afgeschreven verklaard. Dus ja, ik heb nu ook zo'n kut mentaliteit.
 
Die trieste mentaliteit heb ik geleerd van verzekeringsmaatschappijen zelf. Die wilden na total loss mijn in uitstekende staat verkerende Audi inschatten op dezelfde waarde als de allergoedkoopste afgetrapte wagen op Marktplaats met 5 ton op de klok.
Bij een later ongeval met de motor werd mijn helm van 4 weken oud (Bonnetje zat erbij) al voor €50,- afgeschreven verklaard. Dus ja, ik heb nu ook zo'n kut mentaliteit.

Tja, de voorbeelden die jij noemt zijn helder en ik zou het daar ook niet mee eens zijn.

Ik kocht eens een horloge voorzien van een automatisch mechanisme, dat iemand nog diezelfde dag liet vallen.

Een put in de kast en het mechanisme had een flinke klap gehad.

Het werkte nu weliswaar nog perfect, maar de kans dat er op termijn problemen op zouden treden was aanwezig.

De verzekeraar wilde het horloge laten repareren, dat wil zeggen: de kast vervangen, maar ik ging daarmee niet akkoord en heb het horloge overgedragen aan de verzekeringsmaatschappij tegen de aanschafwaarde.

Dus je auto, je helm, ik begrijp het helemaal en ben het met je eens.

Maar (nog maar een keer dan) een eerdere schade aan een telefoon?
Een paracetamolletje van 0,02 cent?

Het gaat niet zozeer om gewoon je schade te verhalen, het ging meer om de instelling die sommigen erop na leken te houden dat je uiterste best moest doen om alles wat je in de verste verte maar zou kunnen verzinnen om te claimen, ook daadwerkelijk te claimen.

Zie je het mentaliteitsverschil tussen jouw voorbeeld en hetgeen ik schetste?

Als iemand daadwerkelijk schade heeft geleden dan moet je die natuurlijk claimen maar om nu echt tot het gaatje te gaan...tja, ik zou dat niet doen.

Ik heb vanwege een schade aan mijn auto gisteren een hele ochtend aan de telefoon gezeten, heb een ritje naar de schadehersteller gemaakt, heb een bloemetje gekocht voor een getuige.

Ga ik dat allemaal (proberen te) claimen?

Nee hoor, als de schade aan de auto vergoed wordt vind ik het wel prima zo.
 
Tja, de voorbeelden die jij noemt zijn helder en ik zou het daar ook niet mee eens zijn.

Ik kocht eens een horloge voorzien van een automatisch mechanisme, dat iemand nog diezelfde dag liet vallen.

Een put in de kast en het mechanisme had een flinke klap gehad.

Het werkte nu weliswaar nog perfect, maar de kans dat er op termijn problemen op zouden treden was aanwezig.

De verzekeraar wilde het horloge laten repareren, dat wil zeggen: de kast vervangen, maar ik ging daarmee niet akkoord en heb het horloge overgedragen aan de verzekeringsmaatschappij tegen de aanschafwaarde.

Dus je auto, je helm, ik begrijp het helemaal en ben het met je eens.

Maar (nog maar een keer dan) een eerdere schade aan een telefoon?
Een paracetamolletje van 0,02 cent?

Het gaat niet zozeer om gewoon je schade te verhalen, het ging meer om de instelling die sommigen erop na leken te houden dat je uiterste best moest doen om alles wat je in de verste verte maar zou kunnen verzinnen om te claimen, ook daadwerkelijk te claimen.

Zie je het mentaliteitsverschil tussen jouw voorbeeld en hetgeen ik schetste?

Als iemand daadwerkelijk schade heeft geleden dan moet je die natuurlijk claimen maar om nu echt tot het gaatje te gaan...tja, ik zou dat niet doen.

Ik heb vanwege een schade aan mijn auto gisteren een hele ochtend aan de telefoon gezeten, heb een ritje naar de schadehersteller gemaakt, heb een bloemetje gekocht voor een getuige.

Ga ik dat allemaal (proberen te) claimen?

Nee hoor, als de schade aan de auto vergoed wordt vind ik het wel prima zo.

Damn,moet niet gekker worden :?















Voor het eerst ben ik het met Blokie eens
 
Tja, de voorbeelden die jij noemt zijn helder en ik zou het daar ook niet mee eens zijn.

Ik kocht eens een horloge voorzien van een automatisch mechanisme, dat iemand nog diezelfde dag liet vallen.

Een put in de kast en het mechanisme had een flinke klap gehad.

Het werkte nu weliswaar nog perfect, maar de kans dat er op termijn problemen op zouden treden was aanwezig.

De verzekeraar wilde het horloge laten repareren, dat wil zeggen: de kast vervangen, maar ik ging daarmee niet akkoord en heb het horloge overgedragen aan de verzekeringsmaatschappij tegen de aanschafwaarde.

Dus je auto, je helm, ik begrijp het helemaal en ben het met je eens.

Maar (nog maar een keer dan) een eerdere schade aan een telefoon?
Een paracetamolletje van 0,02 cent?

Het gaat niet zozeer om gewoon je schade te verhalen, het ging meer om de instelling die sommigen erop na leken te houden dat je uiterste best moest doen om alles wat je in de verste verte maar zou kunnen verzinnen om te claimen, ook daadwerkelijk te claimen.

Zie je het mentaliteitsverschil tussen jouw voorbeeld en hetgeen ik schetste?

Als iemand daadwerkelijk schade heeft geleden dan moet je die natuurlijk claimen maar om nu echt tot het gaatje te gaan...tja, ik zou dat niet doen.

Ik heb vanwege een schade aan mijn auto gisteren een hele ochtend aan de telefoon gezeten, heb een ritje naar de schadehersteller gemaakt, heb een bloemetje gekocht voor een getuige.

Ga ik dat allemaal (proberen te) claimen?

Nee hoor, als de schade aan de auto vergoed wordt vind ik het wel prima zo.
in het begin zijn al die kosten wel te overzien. maar als het lichamelijk herstel wat langer duurt en je na een tijdje gaat rekenen merk je plotseling dat je de helft van je vrije dagen hebt opgemaakt aan bezoeken aan een of andere arts. dat je vele keren geld in de parkeerautomaat bij het ziekenhuis hebt mogen gooien en ook nog eens de nodige kilometers hebt gereden naar het ziekenhuis en de revalidatie. en als je niet van af het begin de bonnetjes hebt bij gehouden kan je het later niet meer terug vragen bij de verzekering. als het meevalt kan je altijd nog besluiten niet te claimen. maar als je één keer hebt gemerkt dat je hele vakantiegeld verdwenen is zonder bonnetjes dan ga je anderen ook adviseren om alle kosten vanaf het begin op te schrijven en te documenteren. noem het ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Tja, de voorbeelden die jij noemt zijn helder en ik zou het daar ook niet mee eens zijn.

Ik kocht eens een horloge voorzien van een automatisch mechanisme, dat iemand nog diezelfde dag liet vallen.

Een put in de kast en het mechanisme had een flinke klap gehad.

Het werkte nu weliswaar nog perfect, maar de kans dat er op termijn problemen op zouden treden was aanwezig.

De verzekeraar wilde het horloge laten repareren, dat wil zeggen: de kast vervangen, maar ik ging daarmee niet akkoord en heb het horloge overgedragen aan de verzekeringsmaatschappij tegen de aanschafwaarde.

Dus je auto, je helm, ik begrijp het helemaal en ben het met je eens.

Maar (nog maar een keer dan) een eerdere schade aan een telefoon?
Een paracetamolletje van 0,02 cent?

Het gaat niet zozeer om gewoon je schade te verhalen, het ging meer om de instelling die sommigen erop na leken te houden dat je uiterste best moest doen om alles wat je in de verste verte maar zou kunnen verzinnen om te claimen, ook daadwerkelijk te claimen.

Zie je het mentaliteitsverschil tussen jouw voorbeeld en hetgeen ik schetste?

Als iemand daadwerkelijk schade heeft geleden dan moet je die natuurlijk claimen maar om nu echt tot het gaatje te gaan...tja, ik zou dat niet doen.

Ik heb vanwege een schade aan mijn auto gisteren een hele ochtend aan de telefoon gezeten, heb een ritje naar de schadehersteller gemaakt, heb een bloemetje gekocht voor een getuige.

Ga ik dat allemaal (proberen te) claimen?

Nee hoor, als de schade aan de auto vergoed wordt vind ik het wel prima zo.

Ik voel me lichtelijk aangesproken( O-) )
Het is natuurlijk niet de bedoeling om dat soort geintjes uit te halen.
was het voor die tijd al kapot dan heb je gewoon pech.
Als iedereen eens zo dacht als de meeste bleven de premies ook lager(Geldt eigenlijk voor alle soorten verzekeringen)
 
"hele ochtend gebeld", heeft dat nu dezelfde kosten als 2 maanden abonnement bij jou veroorzaakt? Mijn maandelijkse abo is 20 euro. In een paar dagen 28-10 t/m 1-11 zijn de overige kosten al bij 40 euro, en dit zal niet hierbij blijven. Dat is al twee maanden waard abo in 5 dagen. Dat jij de kosten van je mobiel niet wil laten dekken, omdat het van je belminuten af is gegaan, moet jij natuurlijk weten, maar ik wil mijn gemaakte kosten wel terug. Bloemetje is jouw beslissing om te kopen, omdat jij dat wil kopen. Als je geen bloemetje koopt, ga je er alsnog niet achteruit. Als ik niet ga bellen voor mijn schade, ga ik er wel achteruit. Dus dan ga ik bellen om alles te regelen, en wil ik het ook claimen. Period.

PS. ik heb een afspraak kunnen maken bij een neuroloog bij OLVG west. Uit ervaring een super ziekenhuis. Ik kan er ook een week eerder bij, en als er een plek vrij komt eerder word ik gebeld. Boven IJ betreed ik niet meer.

PSS. Het kan kloppen dat er medicijnen zijn die best goedkoop zijn, maar ik heb bijvoorbeeld tramadol ontvangen wat flink in mijn eigen risico zal knagen. Al helemaal omdat ik het zaterdag heb gekregen in het ziekenhuis (3x normale tarief). Kom je aardig al hoog. reguliere prijs Tramadol | Pijnstiller | Dokteronline.com reken x 3 = 130 euro, en dan vast nog andere kosten die ze erbij rekenen btw, btw op btw, btw op btw op btw.
 
Laatst bewerkt:
"hele ochtend gebeld", heeft dat nu dezelfde kosten als 2 maanden abonnement bij jou veroorzaakt? Mijn maandelijkse abo is 20 euro. In een paar dagen 28-10 t/m 1-11 zijn de overige kosten al bij 40 euro, en dit zal niet hierbij blijven. Dat is al twee maanden waard abo in 5 dagen. Dat jij de kosten van je mobiel niet wil laten dekken, omdat het van je belminuten af is gegaan, moet jij natuurlijk weten, maar ik wil mijn gemaakte kosten wel terug. Bloemetje is jouw beslissing om te kopen, omdat jij dat wil kopen. Als je geen bloemetje koopt, ga je er alsnog niet achteruit. Als ik niet ga bellen voor mijn schade, ga ik er wel achteruit. Dus dan ga ik bellen om alles te regelen, en wil ik het ook claimen. Period.

PS. ik heb een afspraak kunnen maken bij een neuroloog bij OLVG west. Uit ervaring een super ziekenhuis. Ik kan er ook een week eerder bij, en als er een plek vrij komt eerder word ik gebeld. Boven IJ betreed ik niet meer.

PSS. Het kan kloppen dat er medicijnen zijn die best goedkoop zijn, maar ik heb bijvoorbeeld tramadol ontvangen wat flink in mijn eigen risico zal knagen. Al helemaal omdat ik het zaterdag heb gekregen in het ziekenhuis (3x normale tarief). Kom je aardig al hoog. reguliere prijs Tramadol | Pijnstiller | Dokteronline.com reken x 3 = 130 euro, en dan vast nog andere kosten die ze erbij rekenen btw, btw op btw, btw op btw op btw.

Als ik een hele ochtend aan de telefoon zit maak ik me geen zorgen om de kosten van het telefoneren zelf, het gaat me dan meer om de uren waarin ik niet productief ben en dus ook mijn verdiencapaciteit niet benut ;)

Een bloemetje kopen is inderdaad een keuze, als een getuige de moeite neemt om zich te melden (nadat de veroorzaker van het aanrijdinkje doorrijdt) dan beloon ik die moeite maar al te graag met een gebaar als een bloemetje.

Want als iedereen elkaar nu een beetje tegemoet komt, niet het onderste uit de kan probeert te halen en elkaar een beetje helpt, dan leeft dat denk ik prettiger.

Fijn trouwens dat je al eerder terecht kunt, mocht je plotseling meer last krijgen van je been e.d. kun je alsnog terug gaan naar bijvoorbeeld een huisarts en proberen via de spoedeisende hulp alsnog geholpen te worden.
 
Tja, de voorbeelden die jij noemt zijn helder en ik zou het daar ook niet mee eens zijn.

Ik kocht eens een horloge voorzien van een automatisch mechanisme, dat iemand nog diezelfde dag liet vallen.

Een put in de kast en het mechanisme had een flinke klap gehad.

Het werkte nu weliswaar nog perfect, maar de kans dat er op termijn problemen op zouden treden was aanwezig.

De verzekeraar wilde het horloge laten repareren, dat wil zeggen: de kast vervangen, maar ik ging daarmee niet akkoord en heb het horloge overgedragen aan de verzekeringsmaatschappij tegen de aanschafwaarde.

Dus je auto, je helm, ik begrijp het helemaal en ben het met je eens.

Maar (nog maar een keer dan) een eerdere schade aan een telefoon?
Een paracetamolletje van 0,02 cent?

Het gaat niet zozeer om gewoon je schade te verhalen, het ging meer om de instelling die sommigen erop na leken te houden dat je uiterste best moest doen om alles wat je in de verste verte maar zou kunnen verzinnen om te claimen, ook daadwerkelijk te claimen.

Zie je het mentaliteitsverschil tussen jouw voorbeeld en hetgeen ik schetste?

Als iemand daadwerkelijk schade heeft geleden dan moet je die natuurlijk claimen maar om nu echt tot het gaatje te gaan...tja, ik zou dat niet doen.

Ik heb vanwege een schade aan mijn auto gisteren een hele ochtend aan de telefoon gezeten, heb een ritje naar de schadehersteller gemaakt, heb een bloemetje gekocht voor een getuige.

Ga ik dat allemaal (proberen te) claimen?

Nee hoor, als de schade aan de auto vergoed wordt vind ik het wel prima zo.

Nee, niet elk paracetamolletje en nooit schade die ik al eerder had. Maar ik ben wel wat harder en zakelijker geworden in dit soort zaken.
 
"hele ochtend gebeld", heeft dat nu dezelfde kosten als 2 maanden abonnement bij jou veroorzaakt? Mijn maandelijkse abo is 20 euro. In een paar dagen 28-10 t/m 1-11 zijn de overige kosten al bij 40 euro, en dit zal niet hierbij blijven. Dat is al twee maanden waard abo in 5 dagen. Dat jij de kosten van je mobiel niet wil laten dekken, omdat het van je belminuten af is gegaan, moet jij natuurlijk weten, maar ik wil mijn gemaakte kosten wel terug. Bloemetje is jouw beslissing om te kopen, omdat jij dat wil kopen. Als je geen bloemetje koopt, ga je er alsnog niet achteruit. Als ik niet ga bellen voor mijn schade, ga ik er wel achteruit. Dus dan ga ik bellen om alles te regelen, en wil ik het ook claimen. Period.

PS. ik heb een afspraak kunnen maken bij een neuroloog bij OLVG west. Uit ervaring een super ziekenhuis. Ik kan er ook een week eerder bij, en als er een plek vrij komt eerder word ik gebeld. Boven IJ betreed ik niet meer.

PSS. Het kan kloppen dat er medicijnen zijn die best goedkoop zijn, maar ik heb bijvoorbeeld tramadol ontvangen wat flink in mijn eigen risico zal knagen. Al helemaal omdat ik het zaterdag heb gekregen in het ziekenhuis (3x normale tarief). Kom je aardig al hoog. reguliere prijs Tramadol | Pijnstiller | Dokteronline.com reken x 3 = 130 euro, en dan vast nog andere kosten die ze erbij rekenen btw, btw op btw, btw op btw op btw.
Had je al gelezen wat de bijwerkingen zijn van Tramadol?
Heb paar maanden geleden ook ongeluk gehad en toen zijn mij ook Tramadol pillen voorgeschreven (4 gekneusde ribben).
Had ze opgehaald en daarna de bijwerkingen gelezen. Nadat ik klaar was met lezen heb ik ze meteen terug gebracht naar de apotheek en zelf Paracetamol en Ibuprofen gehaald.
Vooral omdat ik nooit pillen neem of gebruik leek me Tramadol net iets te heftig.
Weet niet precies hoe jouw situatie is en hoe je je nu voelt qua pijn.
 
Apart verhaal, maar verbaas me nergens meer over als het over ziekenhuizen gaat.
Paar jaar geleden op goede vrijdag een domme actie gedaan en onderuit gegaan, nog wel naar huis kunnen rijden. 1 van mijn vingers stond wat vreemd, dus even langs de huisarts gegaan en een verwijsbrief gekregen voor het ziekenhuis. Huisarts melde dat ik me niet moest laten afschepen door het ziekenhuis en dat een foto echt wel nodig was.

Vreemd om dit te horen van een dokter..

Op de fiets naar het ziekenhuis (AMC) gegaan met de verwijsbrief.
Intentie om de vinger te repareren was er wel, helaas was er
niemand om een gipsverband aan te leggen.

Operatie was wel mogelijk.

Advies is dus niet onderuit gaan op zon en feestdagen.
 
Maar om even kort te sluiten; , rotonde, je moet op 'meer dingen tegelijk letten'
Jij bent ook - net als ik een krap jaar geleden, zelfde situatie- door een multitaskende vrouw aangereden?
 
Middag terug van Garage, schade is geschat op minder dan de dagwaarde. Voorvork is recht en verder nog veilig om ermee te rijden. Morgen gaat de schade expert nog langs voor een taxatie en definitieve kosten. Met mijn motor komt het dus helemaal goed.

DAS heeft ook contact gehad met me over letselschade en materiële schade etc. Dat komt ook allemaal goed qua kosten.

Nu nog hopen op een snelle herstel.

@Polly: Ik had het ook even doorgelezen over Tramadol. Bijwerking zijn inderdaad niet fijn om te krijgen. Ik zal het alsnog wel even proberen, en als het niet gaat, zal ik er ook meteen mee stoppen.

@TA68: Je hebt helemaal gelijk. zon en feestdagen zijn het ergste. Mijn moeder moest afgelopen dag naar het eerste hulp in OLVG west, en werd binnen 15 minuten geholpen. Ze moest echter wel 1.5 uur wachten op resultaten van het bloedprikken, maar daar hebben ze tenminste wat gedaan.

Ik zal nooit meer voet in Boven IJ zetten. Ik heb mijn afspraak van 28 nov afgeblazen en een afspraak gemaakt voor 23 nov bij OLVG west. Altijd goede ervaring mee gehad. Andere ziekenhuizen ken ik niet en wil het momenteel ook niet uittesten.

@Sammie: Inderdaad, Ik reed op een rotonde en keek haar aan, ze keek mij aan en ik zag haar vaart verminderen, dus ik ging verder en keek vooruit om zelf iemand niet aan te rijden omdat ik ook weer haaientanden had om de rotonde af te rijden, en bam multi task vrouw slaat tegen me aan. Toen ik geraakt was tot het moment dat ik op mijn benen stond weet ik niets meer. Black out. Leek me maar een seconde te duren die black out.

Adviezen, altijd opletten bij het rijden, ook al heb jij recht, en altijd rechtsbijstandsverzekering afsluiten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan