Aanschaf R6/R1 waarop te letten!

Op woensdag 26 maart 2003 13:09 schreef NewbieR6 het volgende:dit is toch geen 2002 model?
volgens mij is er alleen in 1999 een zilveren versie uitgebracht, en het 2003 model is ook weer leverbaar in zilver.


of ik zit er naast..

Had een typ foutje is al aangepast voor je poste :P . Klokken enzo zijn ook anders na de 01 model.
 
Ben bezig met een 99 model zilver. Hier een paar piccies.


Het is net de mijne, alleen heb ik een Wp stuurdemper en eeen bagster Tankhoes er op zitten, zal v/d week eindelijk eens een paar piccies online zetten, die blade foto moet toch een keer weg..., hangt nu al ingelijst aan de muur, in memoriam '(
 
ik heb begrepen dat die eerdere modellen wat agressiever (onvergeeflijker) zijn dan het nieuwe model.


Klopt, vandaar ook de stuurdemper, is net als met de eerste R1's waren ook behoorlijk agressief in vergelijking met het nieuwe model, maar het blijven wilde beesten.. ook de nieuwe...
 
Klopt, vandaar ook de stuurdemper, is net als met de eerste R1's waren ook behoorlijk agressief in vergelijking met het nieuwe model, maar het blijven wilde beesten.. ook de nieuwe...


Deze fiets heeft trouwens een vraag prijs van 5400 Euro. met 20000Km erop. Is niet te duur lijkt mij of???
 
Valt inderdaad mee, is niet echt duur, is ie particulier, duits of wat anders??
ik heb voor de mijne 8000,- betaalt, met 9000 km op de teller, alarm, sportuitlaat stuurdemper, seatcover enz.. erbij, alleen de tankhoes heb ik zelf gekocht.. en die van mij kwam bij motoport vandaan waardoor ie ook weer duurder was, maar de verzekering betaalde gelukkig...
 
Valt inderdaad mee, is niet echt duur, is ie particulier, duits of wat anders??
ik heb voor de mijne 8000,- betaalt, met 9000 km op de teller, alarm, sportuitlaat stuurdemper, seatcover enz.. erbij, alleen de tankhoes heb ik zelf gekocht.. en die van mij kwam bij motoport vandaan waardoor ie ook weer duurder was, maar de verzekering betaalde gelukkig...

Hij is duits. heeft nog meer opties zal die later vandaag nog wel toevoegen.

vertaal zelf maar :} .

MRA Racingscheibe schwarz (MIt ABE) oder original Spiegler Bremsscheiben + Ferodo Beläge inkl. Stahlflex Spiegler, Lenkungsdämpfer Hyperpro, Gabelfedern und Federbein Technoflex
 
Laatst bewerkt:
leuke spullen,typisch voor het circuit :X
Maar dan nog,vaak zijn deze beter onderhouden.
Ik dacht al zoiets toen ik die bokkies zag,nu met die extra's ben ik er zeker van!
5000,- en niet meer!
zoek goed naar schade bij balhoofd/stoppers en doorboorde bouten.
Als het kuipwerk als nieuw is,heeft er ander "plastic" opgezeten.
oftewel een racekuip voor het circuitwerk en evt. een andere tank en zitje.
 
Laatst bewerkt:
leuke spullen,typisch voor het circuit :X
Maar dan nog,vaak zijn deze beter onderhouden.
Ik dacht al zoiets toen ik die bokkies zag,nu met die extra's ben ik er zeker van!
5000,- en niet meer!
zoek goed naar schade bij balhoofd/stoppers en doorboorde bouten.
Als het kuipwerk als nieuw is,heeft er ander "plastic" opgezeten.
oftewel een racekuip voor het circuitwerk en evt. een andere tank en zitje.


Thanks
 
waar op te letten?
mijn maat had een r1 van bj.2000 en met 25000km toen ging zijn versnellingsbak kapot 1500euro kosten verder heeft hij altijd olie bij moeten vullen,en hij was eerste eigenaar.
dus olie gebruikers en ja met 25000km versnellings bak kapot wil dus niet zeggen dat dat bij alle r1 gebeurt ,maar heb toch al meer gehoord dat ze best wel een slokje olie lusten.
iemand hier meer ervaring mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan