Aanschaf supermotard 25kw: hulp gevraagd!

maar over dat ongeluk en problemen.. als hij origineel is en op kenteken staat 17 kan je er weinig aan doen denk ik ? :S

maar als je het niet wil zou ik gewoon zon oude lesmotor kope';)
 
Mijn laatste reactie was alweer een tijdje geleden maar ik ben nog steeds op zoek naar een SM en het leek mij het beste om in hetzelfde topic door te gaan.

Ik zie net op marktplaats deze ktm staan: http://www.marktplaats.nl/index.php...0-prijs-verlaagd-enduro-2002-zeer-netjes.html

Zou dit misschien iets voor mij zijn? En is de prijs goed?

Ik zit ook te twijfelen om naar Amsterdam te rijden om naar deze DRZ te kijken: http://www.motoport.nl/content/motoren/occasions/detail.cfm?MotorUniekNr=1547

Hoe is deze prijs?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Alle 2 die motoren vallen niet onder de 25kW regeling. Misschien de KTM op papier wel maar in het echt niet aangezien je ook met het gewicht zit.

Als je dan een moderne SM wil kom je toch op een motor uit die op papier wel aan de regeling voldoet maar in het echt vol vermogen heeft denk ik.

Omdat deze 2 "lichtere" motoren die je laat zien ook niet aan de regeling voldoen kun je beter kijken naar een motor waar je na je 25kW periode ook nog mee tevreden bent.

Ik heb zelf ook zitten kijken naar zo'n DRZ maar denk dat 39pk toch wat aan de lage kant is en dat ik er snel op uitgekeken raak. Ik denk dat ik tegen die tijd dat het zover is voor een Husqvarna 610 SM ga, lekker onderhoudsvriendelijk en toch 56pk oid. Misschien is zoiets iets voor jou, weet alleen niet hoe het op kenteken staat.
 
Ok, ik dacht dat de ktm wel onder de 25kw regeling viel maar niet dus. De DRZ kan wel op 25kw en ik denk dat er bij die dealer wel te regelen is dat ze voor die prijs tog minimaal de motor wel om willen bouwen naar 25kw.

Het probleem van bijvoorbeeld die Husqvarna is inderdaad dat de motor niet op 25kw kenteken staat en zover ik tot nu toe heb begrepen ook niet echt kan.

Als dit wel kan is dat inderdaad ook een zeer goede optie!!
 
xt660x...geen "pure" SM maar je kan er wel zonder problemen de snelweg op...+ kan op 25kw geleverd worden...
 
Laatst bewerkt:
Heey,

Allemaal bedankt voor de reacties die ik gehad heb op mijn vragen! Wat mij betreft kan dit topic nu dicht want......

Ik heb de DR-Z 400 SM gekocht waarvan ik de link had geplaatst (bij motoport)!!

Vanaf donderdag ben ik de trotse bezitter van deze motor! Foto's zullen binnenkort wel ergens op dit forum te vinden zijn.

Groeten Wouter
 
Goede veilige keuze denk ik. 25kw rijden is echt niet zo vreselijk als iedereen hier zegt. De korte vertanding van een sm zal hem leuker laten rijden dan veel meer-cilinders en je hebt nog gewoon de stuur en rem eigenschappen die je wilt dus plezier gegarandeerd!
 
Heey,

Allemaal bedankt voor de reacties die ik gehad heb op mijn vragen! Wat mij betreft kan dit topic nu dicht want......

Ik heb de DR-Z 400 SM gekocht waarvan ik de link had geplaatst (bij motoport)!!

Vanaf donderdag ben ik de trotse bezitter van deze motor! Foto's zullen binnenkort wel ergens op dit forum te vinden zijn.

Groeten Wouter

Gefeliciteerd, mooie motor een DR-Z 400 SM, ik twijfelde tussen de XT660X en de Suzuki, twijfels nog steeds weleens ;) Suzuki is namelijk een stuk lichter wat me wel aanstaat.

Welke kleur is het geworden?
 
Heey,

Allemaal bedankt voor de reacties die ik gehad heb op mijn vragen! Wat mij betreft kan dit topic nu dicht want......

Ik heb de DR-Z 400 SM gekocht waarvan ik de link had geplaatst (bij motoport)!!

Vanaf donderdag ben ik de trotse bezitter van deze motor! Foto's zullen binnenkort wel ergens op dit forum te vinden zijn.

Groeten Wouter

Proficiat *O* ,mijn meisje heeft er ook een, je gaat er zeker veel plezier aan beleven. :Y
 
Heey,

Allemaal bedankt voor de reacties die ik gehad heb op mijn vragen! Wat mij betreft kan dit topic nu dicht want......

Ik heb de DR-Z 400 SM gekocht waarvan ik de link had geplaatst (bij motoport)!!

Vanaf donderdag ben ik de trotse bezitter van deze motor! Foto's zullen binnenkort wel ergens op dit forum te vinden zijn.

Groeten Wouter
plaats ze hier maar even! 8-)
 
Bedankt!!

Dit is een foto van de dealer. Ik ga zelf natuurlijk nog mooie foto's maken van de motor!

0000824141414141FF44a.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan