Achterhoek United (5)

poll ga weg

  • Stemmen: 0 0,0%
  • Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.
jammer dan klepzeikerd vandaag was je kans en je hebt hem laten lopen. Niks geen rijden met mij meer.
EN roy dat mijn rijstijl voldoende is voor de au. Jullie moeten nog maar afwachten of ik straks nog wel met jullie wil rijden, Ik ga nog steeds vooruit maar als jullie zo stil blijven staan dan weet ik t nog niet.
vond de bioscoop en t poolen gister erg leuk. maaru volgende keer oogjes thuis laten he :)

Kleppie kan het shaken :P Enne ik zag anders nergens geen Anne toen Tokiko en ik het gas open draaien...

En hoezo oogjes thuis laten? Ga me niet vertellen dat je geen van de jongens eens bekeken hebt (anders lieg je :P )

precies, ik blaat zoveel onzin dat mensen er al geen waarde meer aan hechten.

Doet ie anders noooooit!

ben ik blij dat ik van al dat studeren af ben.maar ik verbaas me over het feit dat elke keer dat ik een onderwerp aanstuur het weer naar iets anders over gaat.

Welk onderwerp stuurde je aan dan???

goed gaan we:

naam: rens
kom uit winterswijk
heb eigen zaak in eibergen www.id-automatisering.nl
door de weeks werk ik en in het weekeinde zit ik overdag op mn motor
daarna meestal bbq-en en 's avonds stappen 8-)

rij op een kawa zx6r uit 1998 met een bos uitlaat
heb een website van de week gemaakt waar wat foto's en filmpje's op staan
www.clubspencer.nl

heb een aantal vrienden met motoren maar die hebben niet altijd
tijd om te rijden, ben gisteren ook op de meeting geweest en vond het errug gezellig en leuk (ondank het weer)
daarom leek het me wel leuk om eens wat vaker met een groep te rijden

heb ook een paar filmpjes gezien van jullie en ik denk dat mijn rijstijl
wel past bij die van jullie (zie filmpjes op mijn site 8-) )

Welkom. Ik lees BBQ. Je bent member na je 1e BBQ voor de harde kern :P
 
Kleppie kan het shaken :P Enne ik zag anders nergens geen Anne toen Tokiko en ik het gas open draaien...


En hoezo oogjes thuis laten? Ga me niet vertellen dat je geen van de jongens eens bekeken hebt (anders lieg je :P )


Welkom. Ik lees BBQ. Je bent member na je 1e BBQ voor de harde kern :P

* laten we zeggen dat wij even d aso`s wilde uithangen :9 :P
* no comment ;)
* moet je die dan geven , of hoef je daar maar alleen bij aanwezig t zijn ??? :P
 
Nou, je moet hem geven en je mag er zelf niet bij aanwezig zijn
full


[me]SubZero gaat naar bed[/me]
 
goed gaan we:

naam: rens
kom uit winterswijk
heb eigen zaak in eibergen www.id-automatisering.nl
door de weeks werk ik en in het weekeinde zit ik overdag op mn motor
daarna meestal bbq-en en 's avonds stappen 8-)

rij op een kawa zx6r uit 1998 met een bos uitlaat
heb een website van de week gemaakt waar wat foto's en filmpje's op staan
www.clubspencer.nl

heb een aantal vrienden met motoren maar die hebben niet altijd
tijd om te rijden, ben gisteren ook op de meeting geweest en vond het errug gezellig en leuk (ondank het weer)
daarom leek het me wel leuk om eens wat vaker met een groep te rijden

heb ook een paar filmpjes gezien van jullie en ik denk dat mijn rijstijl
wel past bij die van jullie (zie filmpjes op mijn site 8-) )
Welkom bij de club!
Laat je snel maar eens zien zodat we eens goed kennis kunnen maken.

Ik wilde je films nog gaan kijken, ze schijnen leuk te zijn werd er gepost.
Maar ik denk dat heel AU al gekeken heeft, je site heeft zijn limiet gehaald. Ik probeer het van de week nog wel eens.
 
Ik was denk d laatste die zn limiet voor `m haalde toen ik d bullitcam weghaalde daar :9 :P ...erg leuk filmpje btw ...

En dan kom je er bekaaid vanaf sub. .... kheb wel n tuin, maar weinig parkeerplaats hier, laat staan tafel en stoelen voor in mn tuin (nouja, tuin .... lang leven tegels :} )

* time 2 to :z 4 2day ....
 
B|


en als jij de rest al achter je laat dan moet het tempo wel heel bedroevend zijn geweest :+
Het tempo was ook bedroevend, maar dat had een reden.
Er reed er namelijk eentje op topsnelheid mee en die wilde we niet achterlaten ;)
Zijn dag was al beroerd begonnen en zijn bike werd ook al uit gemaakt voor "gaar".

En petje af als je op topsnelheid rijdt, waar je ook op zit...

En dan heb je nog van die mensen zoals ik waarvan de motor niet harder kan dan 49.9999999999999km boven de toegestane snelheid..... :+
 
* laten we zeggen dat wij even d aso`s wilde uithangen :9 :P
* no comment ;)
* moet je die dan geven , of hoef je daar maar alleen bij aanwezig t zijn ??? :P

Nee, alleen als ik daar zin in heb })

B|


en als jij de rest al achter je laat dan moet het tempo wel heel bedroevend zijn geweest :+

Heb nooit gezegd dat het tempo hoog lag. :P Zo hard ging het toch ook niet Tokiko?

Het tempo was ook bedroevend, maar dat had een reden.
Er reed er namelijk eentje op topsnelheid mee en die wilde we niet achterlaten ;)
Zijn dag was al beroerd begonnen en zijn bike werd ook al uit gemaakt voor "gaar".

En petje af als je op topsnelheid rijdt, waar je ook op zit...

En dan heb je nog van die mensen zoals ik waarvan de motor niet harder kan dan 49.9999999999999km boven de toegestane snelheid..... :+

Ach, ik wist dat ie in goed gezelschap was. :P


Zoek de AU-er?
dscf00802de.jpg
 
Het tempo was ook bedroevend, maar dat had een reden.
Er reed er namelijk eentje op topsnelheid mee en die wilde we niet achterlaten ;)
Zijn dag was al beroerd begonnen en zijn bike werd ook al uit gemaakt voor "gaar".

En petje af als je op topsnelheid rijdt, waar je ook op zit...

En dan heb je nog van die mensen zoals ik waarvan de motor niet harder kan dan 49.9999999999999km boven de toegestane snelheid..... :+

Maar wel voor bruut gaar })

hier even een duc, leve de ducs!!!!!
o enne bruut gare mito trouwens
(Afbeelding)
yep mito's zijn bijna altijd bruut, en ratmito's zijn helemaal oke!!!
 
Laatst bewerkt:
Of jullie waren heel erg moe of....................





(Afbeelding)

* Of wij waren net aan het bedenken hoe wij solex kunnen gaan afzeiken voor het plaatsen van deze vreselijke foto..... :)

* Of wij waren aan het denken hoe het zou zijn als motormeisje onder tafel zou zitten...

* Of jij had net nieuwe batterijen in flitser.

* Of jij hebt zo'n camera die eerst staat te knipperen met zo'n fel licht voordat er een foto wordt gemaakt.

* of ik leun voorover en verwen dat meisje achter me.....

* Of er is gewoon weer een foto gemaakt die ik zeer zekers niet in mijn album zal steken.
 
Laatst bewerkt:
Ducationi:

kwam er trouwens gister achter dat jij in dezelfde straat woont bij iemand die ik ken. En waar ik voor een aantal weken geleden bijna elke dag kwam. Dat je mijn motor nooit heb zien staan.
 
Ducationi:

kwam er trouwens gister achter dat jij in dezelfde straat woont bij iemand die ik ken. En waar ik voor een aantal weken geleden bijna elke dag kwam. Dat je mijn motor nooit heb zien staan.
Denk dat je je vergist.
Ken elke motor die bij mij in de straat staat of wel eens staat.

Waar ben jij dan wel eens?

Ik kwam er overigens achter toen ik bij jouw op de BBQ was dat jij wel erg dicht bij de Wijkstraat woont, waar ik toch redelijk vaak ben.
 
Denk dat je je vergist.
Ken elke motor die bij mij in de straat staat of wel eens staat.

Waar ben jij dan wel eens?

bij jou in de straat. Je hebt zo'n busje voor het huis staan met iets van FST ofzo erop. Je woont dicht bij de vijver op de huet en bijna aan het fietspad, toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan