Achterhoek United (5)

poll ga weg

  • Stemmen: 0 0,0%
  • Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan denk ik ook wel dat ik weet wat jij bij mij in de straat doet.
Vertel eens waar je dan zo ongeveer bent...


Nu ga ik iets fouts zeggen:

Heb een hele tijd lopen vloeken op die brommer met die k*t herrie 's-avonds laat :X
Hahaha, dat jij dat bent. Nu hoef ik ook niet meer te vloeken 's-avonds, nu zeg ik: luister, da's rgv250r :) die ken ik.
 
Dan denk ik ook wel dat ik weet wat jij bij mij in de straat doet.
Vertel eens waar je dan zo ongeveer bent...


Nu ga ik iets fouts zeggen:

Heb een hele tijd lopen vloeken op die brommer met die k*t herrie 's-avonds laat :X
Hahaha, dat jij dat bent. Nu hoef ik ook niet meer te vloeken 's-avonds, nu zeg ik: luister, da's rgv250r :)

Ik zat bij dat appartementenblok. Maar ging meestal pas snachts naar huis. En reed altijd onder de 4000 toeren weg, dus dat is echt fluisterend. Denk niet dat ik het was die je herrie bezorgd.

En als ik dat wel was, don't worry. Zal niet meer gebeuren.
 
Toch leuk solex die foto's, heb je ze in groter formaat?

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=11&id=3764180&key=ACXJQFU7&album_id=250805&album_key=FGCOBUPS

Heb de meeste van een soort gelijke site vandaan, kan je zo niet meer vertellen welke, heb al zo veel foto's bekeken da'k al helemaal gaar ben.

De foto's die ik hier geplaatst heb komen allemaal van link via "hoe was de megameeting".

Die paar foto's die ik zelf genomen heb en waar een aantal van jullie opstaan durfde ik niet te plaatsen..........om zeer duidelijke reden. :r
 
Ik zat bij dat appartementenblok. Maar ging meestal pas snachts naar huis. En reed altijd onder de 4000 toeren weg, dus dat is echt fluisterend. Denk niet dat ik het was die je herrie bezorgd.
Dacht het wel !!!

Je kwam daar met regelmaat op bezoek, het viel de hele buurt op.
Vaste tijden dat je weg ging.

Maar dat appartementenblok, precies wat ik dacht. Maar dat bespreek ik nog wel eens met je.

Volgens mij is die gozer waar je kwam verhuist als ik me niet vergis.
 
Dacht het wel !!!

Je kwam daar met regelmaat op bezoek, het viel de hele buurt op.
Vast tijden dat je weg ging.

Maar dat appartementenblok, precies wat ik dacht. Maar dat bespreek ik nog wel eens met je.

Volgens mij is die gozer waar je kwam verhuist als ik me niet vergis.

Gozer? Goed gelukte ombouw dan! Of heb je me wat te vertellen Renaldo?
 
Dacht het wel !!!

Je kwam daar met regelmaat op bezoek, het viel de hele buurt op.
Vaste tijden dat je weg ging.

Maar dat appartementenblok, precies wat ik dacht. Maar dat bespreek ik nog wel eens met je.

Volgens mij is die gozer waar je kwam verhuist als ik me niet vergis.

:?

Vaste tijden, ook dat niet. Maar met snachts bedoel ik snachts. 3 uur ofzo. Dus denk echt niet dat ik het was. En ik maak echt geen herrie snachts.
 
:?

Vaste tijden, ook dat niet. Maar met snachts bedoel ik snachts. 3 uur ofzo. Dus denk echt niet dat ik het was. En ik maak echt geen herrie snachts.
Nou mischien dan ook niet. Wel lachen zo jij bij mij in de straat.

Ik heb familie wonen in de Wijkstraat, das bij jouw om de hoek.
En waar halen we dan patat als we blijven eten???
 
Nou mischien dan ook niet. Wel lachen zo jij bij mij in de straat.

Ik heb familie wonen in de Wijkstraat, das bij jouw om de hoek.
En waar halen we dan patat als we blijven eten???

Ohhhh, dus jij bent die gozer die altijd zoveel lawaai maakt als ie de snackbar binnen komt. :+

Bij mij naast :}
 
thnx sub, die deze vond waar ik op sta

Foto=34CHTC4R


en minder thnx dat je deze nog ff liet zien.


klik hier als je een sterke maag hebt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan