Achterhoekse rijscholen?

damage

MF'er
9 mei 2004
133
3
ulft
hey luitjes!

ben al een tijdje lid hier enzo.:D en heb sinds een maand ofzo me auto rbw op zak. Al met al een dure bezigheid...

nou zoek ik een rijschool voor me A rbw, welke in de buurt van ulft (nabij doetinchem) is goed? en dan bedoel ik eigenlijk vooral voor de portemonnee?! ;) Want zo rijk ben ik als scholier ook nog niet :9 dus ik kan wel eerlijk zeggen dat geld voor mij WEL een rol speeld. :)

eerste motor heb ik btw al, kon hem voor weinig krijgen, een Honda CB750F2 uit 1981. :] wsl laat ik die begrensen en verzeker ik hem met een uitdraai. (en jah ik weet dat daar de meningen over verdeeld zijn. ;( )

iemand ervaringen hier met rijscholen bij mij in de buurt? (zowel postitief als negatief?) en kwa kosten?

oja mss een domme algemene vraag, maar hoeveel zou ik ongeveer kwijt zijn als ik alles in 1x zou halen? (daar ga ik maar vanuit, is me tot nog toe altijd nog gelukt :+ ) want heb echt werkelijk weinig idee van prijzen enzo, maar ik hoop maar beter dat het goedkoper is dan auto rbw halen ;(


plaatje bij het praatje me eerste motor dan. [nou nog 80 pk :+ ]
cb750F.jpg
 
Hallo

Ik betaalde voor de voertuigbeheersings lessen € 42.00 per uur
Ben nu op de weg bezig en daar betaal ik € 63.00 voor 1.5 uur.
En ik denk dat je ongeveer van 20 lessen uit moet gaan.
En dan alle kosten nog voor de examens, dus goedkoop zal het niet worden.

Groetjes,

Elly
 
kben ook wel nieuwschierig wat het gaat kosten en wat goeie plekken zijn, kep nog een jaartje iig om er over na te denken :P
 
Hoi, ik heb in Doetinchem les gehad. ik heb alles in 1x gehaald. Ik heb totaal 14 lessen gehad. lessen waren 37,50 euries. T scheelde wel dat ik mn autorijbewijs ook al had. Ook heb ik altijd met zn 2-en les gehad, maar dat maakt volgens mij geen drol uit voor de prijs. Is me ook erg bevallen

btw: ik lesde bij Klein holte

ik hoop dat je dr wat aan hebt, greetz
 
Verkeersschool Ebbers in Gendringen,daar lest op dit moment ook een vriendin van me voor haar A-tje, schijnt volgens haar wel een fijne en goede verkeersschool te zijn.

Cindy
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb in Doetinchem les gehad. ik heb alles in 1x gehaald. Ik heb totaal 14 lessen gehad. lessen waren 37,50 euries. T scheelde wel dat ik mn autorijbewijs ook al had. Ook heb ik altijd met zn 2-en les gehad, maar dat maakt volgens mij geen drol uit voor de prijs. Is me ook erg bevallen

btw: ik lesde bij Klein holte

ik hoop dat je dr wat aan hebt, greetz

meerdere mensen zeiden mij al dat die vrij traag waren met het aanvragen van examens e.d.?? '(



Verkeersschool Ebbers in Gendringen,daar lest op dit moment ook een vriendin van me voor haar A-tje, schijnt volgens haar wel een fijne en goede verkeersschool te zijn.

Cindy


kzal es effe asap bellen voor prijzen e.d. en dan es effe kijken wat me de beste keus lijkt, uiteraard zal ik eerst ff hier advies inwinnen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan