Actie foto's: alex vd broek+AC Farias

welke bedoel je :?

enneh het zijn twee heel verschillende stunters :)
AVZ blinkt uit door juist zijn originaliteit en verscheidenheid. :} :}
Maar ben wel met je eens dat de Motorbeheersing van AC Varias beter is, alleen AVZ doet het erbij en AC Varias is een full time Prof, best een verschil om even erbij te houden... ;)

Ik bedoel die truuk met die knakker voorop waarvan de klep van zijn helm over de grond gaan tijdens een stoppie. Die heeftie vorig jaar op Motoacxtion gezien en meteen gejat. Dus zo origineel vind ik dat niet :? Maar goed het blijft wel knap wat Arian doet, ik doe het hem niet na. Alleen zitten er nog heel veel oneffenheden in zijn shows.
 
Heeeele gave foto's zeg!!! Ik heb er ook een paar

full
 
Ik bedoel die truuk met die knakker voorop waarvan de klep van zijn helm over de grond gaan tijdens een stoppie. Die heeftie vorig jaar op Motoacxtion gezien en meteen gejat. Dus zo origineel vind ik dat niet :? Maar goed het blijft wel knap wat Arian doet, ik doe het hem niet na. Alleen zitten er nog heel veel oneffenheden in zijn shows.
Die truck is niet eens van Craig Jones, die is van een Hongaar, die deed hem al veel eerder als Craig Jones, net als vele andere stuntriders die hem voorgingen. Bijna alles binnen het stuntwereldje is gejat! Ik bedoel, AC doet toch ook niet als enige wheeliecirkels enz?
Ik denk dat AC en wij niet met elkaar te vergelijken zijn, wij zetten een totaal andere show neer als AC. Hetgaat ons erom dat het publiek iets leuks ziet, hoe gekker hoe beter, AC laat vooral erg veel beheersing zien, ja, beheersing op een niveau wat verdomde zeldzaam is! En ja, natuurlijk, veeeeel meer beheersing als ons, maar AC rijd ook al vanaf zijn 10e ofzo motor en stunt nu al een jaar of 20 geloof ik (iig al erg lang) en wij pas 4 jaar...

Wat bedoel je met oneffenheden?
 
Die truck is niet eens van Craig Jones, die is van een Hongaar, die deed hem al veel eerder als Craig Jones, net als vele andere stuntriders die hem voorgingen. Bijna alles binnen het stuntwereldje is gejat! Ik bedoel, AC doet toch ook niet als enige wheeliecirkels enz?
Ik denk dat AC en wij niet met elkaar te vergelijken zijn, wij zetten een totaal andere show neer als AC. Hetgaat ons erom dat het publiek iets leuks ziet, hoe gekker hoe beter, AC laat vooral erg veel beheersing zien, ja, beheersing op een niveau wat verdomde zeldzaam is! En ja, natuurlijk, veeeeel meer beheersing als ons, maar AC rijd ook al vanaf zijn 10e ofzo motor en stunt nu al een jaar of 20 geloof ik (iig al erg lang) en wij pas 4 jaar...

Wat bedoel je met oneffenheden?
het ziet er goed uit...maar wat opvalt is veel burnouts banden slopen, veel herrie...en dat is wel ffies leuk :) maar elke keer...

probeer heel veel variatie in je figuren te maken, en probeer tussen de oefeningen meer rust en een duidelijk programma voor jullie neer te zetten.

heel vaak viel het op...zo van:"knik knik...uhm moet ik nu achterop? nee...doe zometeen maar ff na de stoppie..."

en dat is helemaal niet erg...maar je show varieert wel...maar maak het strakker...professioneler, en probeer een beetje opbouw te geven...

ac maakt helemaal geen herrie niks burnouts tot slopende banden, gewoon techniek en rust...alles wat ie deed..was totale rust...en dat straalt...

laat ik wel even zeggen dat ik het wel knap vind wat jullie doen hoor! dus bijdeze ook me complimenten ....want in nederland zijn jullie de enige die dit doen! dus top!...

maar ik denk meer rust, oefeningen op techniek (en blaaaiirende herrie, en structuur in de manier van de figuren te laten zien...dat jullie een nog betere show kunnen neerzetten!

ga zo door! :)
 
Wat bedoel je met oneffenheden?

Lijkt me toch wel duidelijk, Wheelies die maar net een paar meter ver gaan en met het voorwiel net iets van de grond, en dat is niet 1 keer nee meerdere
malen achter elkaar.
En je gaat mij niet vertellen dat jullie na Motoacxtion van vorig jaar zijn begonnen aan die truuk met serge en dat helmpie.

En nee ik kan het niet beter Sigma!!! Anders had ik het wel gedaan maar als je niet tegen kritiek kan moet je niet voor publiek iets doen. Ik ben overigens niet de enige die de oneffenheden opviel want het was een algemeen gehoorde kreet.En naar mijn mening moeten hun daar iets van leren. Als we allemaal lekker schijnheilig onze mond houden en bij de volgende show loopt iedereen ineens door omdat de kwaliteit zo'n stuk minder is als die van zo'n topper :?

Ik vind het best leuk om te zien maar er schort hier en daar wel wat aan en daar moeten jullie gewoon aan werken met zijn allen. (En Arian weet zelf wel waar de knelpunten zitten, dat zie je als publiek wel aan zijn houding.) Of je doet het niet, zal mij verder een worst zijn ik vermaak me wel hoor op Zolder in Juni.
 
Lijkt me toch wel duidelijk, Wheelies die maar net een paar meter ver gaan en met het voorwiel net iets van de grond, en dat is niet 1 keer nee meerdere
malen achter elkaar.
En je gaat mij niet vertellen dat jullie na Motoacxtion van vorig jaar zijn begonnen aan die truuk met serge en dat helmpie.

En nee ik kan het niet beter Sigma!!! Anders had ik het wel gedaan maar als je niet tegen kritiek kan moet je niet voor publiek iets doen. Ik ben overigens niet de enige die de oneffenheden opviel want het was een algemeen gehoorde kreet.En naar mijn mening moeten hun daar iets van leren. Als we allemaal lekker schijnheilig onze mond houden en bij de volgende show loopt iedereen ineens door omdat de kwaliteit zo'n stuk minder is als die van zo'n topper :?

Ik vind het best leuk om te zien maar er schort hier en daar wel wat aan en daar moeten jullie gewoon aan werken met zijn allen. (En Arian weet zelf wel waar de knelpunten zitten, dat zie je als publiek wel aan zijn houding.) Of je doet het niet, zal mij verder een worst zijn ik vermaak me wel hoor op Zolder in Juni.
Ow ja, natuurlijk kunnen we tegen kritiek, maar als je een 150 meter kortere weg hebt als gevraagd / wat je nodig hebt is het logisch dat de wheelies wat kort zijn, Arian heeft niet van die grote tandwielen als Farias, en heeft dus iets meer ruimte nodig om hem hoog op t achterwiel te trekken. Ook was er de eerste dag sneeuw, en de tweede dag lag er zelfs sochtends nog ijs op de baan dus dat speelt ook wel een grote rol. We kunnen dus zeker wel tegen kriteik, maar hier hebben we niet zoveel aan, lag gewoon aan de omstandigheden daar.

En nee, we zijn niet na motoaction begonnen met die truuk, we zijn daar een week voor de Rai mee begonnen om daar een entertainende show neer te zetten. Little Laugh doet hem ook, en we hadden hem een jaar of 2/3 geleden al gezien in Tjechie van een ander als Craig...
Maar dan nog, beter goed gejat als slecht bedacht })
Ik zou het fijn vinden als je je kritiek de volgende keer gewoon ff op een mailtje naar ons zet in plaats van het op een forum te gooien, dan weet je ook zeker dat we het zien, en dan zien de mensen het die er iets mee kunnen, ten minste, als het kritiek is waar iets mee gedaan kan worden!

Gelukkig hebben we meer positieve kritiek als negatieve gehad, want Arian is verschrikkelijk hard vooruit gegaan als je kijkt naar dit of een maand of 5 geleden! Maargoed, zolang je de beste niet bent zullen mensen altijd wel kritiek blijven geven denk ik, en ook als je wel de beste bent zijn ze nog niet allemaal tevreden, het is maar goed dat smaken verschillen, anders zou er helemaal niemand zijn bandjes meer oproken!
 
Ow ja, natuurlijk kunnen we tegen kritiek, maar als je een 150 meter kortere weg hebt als gevraagd / wat je nodig hebt is het logisch dat de wheelies wat kort zijn, Arian heeft niet van die grote tandwielen als Farias, en heeft dus iets meer ruimte nodig om hem hoog op t achterwiel te trekken.

En AC had dezelfde lengte hoor! En misschien is het handig dat als je weet dat 1 van de knelpunten dus de tandwielen zijn om ff een paar tandwielen te halen. Lijkt me nu niet echt het lastigste, maar als je wilt dat ik zeg dat het fantastisch was: Jullie show was FANTASTISCH!!!!!
 
Nou als ik de foto's hier boven zie was er wel beter weer dan vrijdag toen ik ze nam.

ff wat foto's:
burn1.jpg

Hier begint ie op gang te komen...

burn2.jpg

Yep, het fikt...

burn3.jpg

Joehoe... waar is iedereen
 
Ow ja, natuurlijk kunnen we tegen kritiek, maar als je een 150 meter kortere weg hebt als gevraagd / wat je nodig hebt is het logisch dat de wheelies wat kort zijn, Arian heeft niet van die grote tandwielen als Farias, en heeft dus iets meer ruimte nodig om hem hoog op t achterwiel te trekken. Ook was er de eerste dag sneeuw, en de tweede dag lag er zelfs sochtends nog ijs op de baan dus dat speelt ook wel een grote rol. We kunnen dus zeker wel tegen kriteik, maar hier hebben we niet zoveel aan, lag gewoon aan de omstandigheden daar.

En nee, we zijn niet na motoaction begonnen met die truuk, we zijn daar een week voor de Rai mee begonnen om daar een entertainende show neer te zetten. Little Laugh doet hem ook, en we hadden hem een jaar of 2/3 geleden al gezien in Tjechie van een ander als Craig...
Maar dan nog, beter goed gejat als slecht bedacht })
Ik zou het fijn vinden als je je kritiek de volgende keer gewoon ff op een mailtje naar ons zet in plaats van het op een forum te gooien, dan weet je ook zeker dat we het zien, en dan zien de mensen het die er iets mee kunnen, ten minste, als het kritiek is waar iets mee gedaan kan worden!

Gelukkig hebben we meer positieve kritiek als negatieve gehad, want Arian is verschrikkelijk hard vooruit gegaan als je kijkt naar dit of een maand of 5 geleden! Maargoed, zolang je de beste niet bent zullen mensen altijd wel kritiek blijven geven denk ik, en ook als je wel de beste bent zijn ze nog niet allemaal tevreden, het is maar goed dat smaken verschillen, anders zou er helemaal niemand zijn bandjes meer oproken!


ik heb alle drie de shows gezien en ik moet zeggen dat jullie toch duidelijk minder waren dan die andere twee. Niets ten nadele van jullie show, die andere twee zijn gewoon onwaarschijnlijk goed. :}

Het stuntwerk van AvZ ziet er menselijker uit, maar is zeker ook knap! Jammer alleen dat er veel van rokende banden moet komen, demonstraties van motorbeheersing kan ik meer waarderen dan de motor cq banden slopen.

Hoe dan ook, ik doe het jullie niet na (ik zie nog op tegen de bv'tjes van mijn examen over een paar weken). Wel lef om tussen farias en alex vd broek op te treden!
 
Vorig jaar hadden ze Jean Pierre Goy gestrikt. Daarbij verbleekte zelfs AvdB. Wat rijdt die vent aso hard op die BMW's. Die stuntte zelfs met de C1 en de K1200LT.

Overigens was dat nog op het voorterrein. Volgens mij veel beter dan het terrein waar ze nu zaten.
 
...

Overigens was dat nog op het voorterrein. Volgens mij veel beter dan het terrein waar ze nu zaten.

Dat terrein was idd niet al te best. Stalen randen om de betonplaten en de platen zelf waren niet echt stroef. Zeker vrijdag, toen ik ze gezien heb, viel het bar tegen. [edit] Het weer viel tegen, niet de stunts ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik had het jullie niet graag nagedaan. Donderdag waren die platen nat, er lag idd sneeuw en toch wheely's en stoppies maken. Je moet maar lef hebben....
Petje af.

:^

beetje jammer van al die negatieve reacties hier.
ik denk dat die mensen avz onbewust vergelijken met AC farias.
dat is zoiets als appels met peren vergelijken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan