Adventure crossbaan meeting

@Erwin P misschien een idee om het nog één keer in het TET-topic te posten? Daar waren volgens mij wat mensen die het net wat te ver rijden vonden, maar aangezien Veldhoven toch wat anders gelegen is, kan ik me zomaar voorstellen dat er animo is.
 
7 man is voor Lansard inderdaad wat karig. Nu wilde @MikeMaster nog vrij vragen, maar dan zit je pas op 8.
Eigenlijk dan nog ene man of 3 er bij voordat ik ga reserveren.

Of misschien dan toch over de winter heen tillen...
 
Ja hoor ook mijn weg naar dit topic gevonden dankzij de link in het TET topic.
Vrij krijgen is voor mij geen probleem.
Beetje serieuze noppen op mijn Guzzi draaien wel.

Mijn huidige Adventure Cross zijn wat aan de versleten kant en geven me maar erg weinig vertrouwen in het mulle zand.
Om daarmee een crossbaan op te moeten.. :N :o
Heb nog een set op 100km na nieuwe TKC 80's liggen maar nog geen geschikte gereedschappen om ze er zelf op te draaien.
Iemand in de buurt van Eindhoven/Helmond die me daar bij zou willen helpen voor de 20ste??

Dan zou ik zeker wel mee willen..:Y
 
Ja hoor ook mijn weg naar dit topic gevonden dankzij de link in het TET topic.
Vrij krijgen is voor mij geen probleem.
Beetje serieuze noppen op mijn Guzzi draaien wel.

Mijn huidige Adventure Cross zijn wat aan de versleten kant en geven me maar erg weinig vertrouwen in het mulle zand.
Om daarmee een crossbaan op te moeten.. :N :o
Heb nog een set op 100km na nieuwe TKC 80's liggen maar nog geen geschikte gereedschappen om ze er zelf op te draaien.
Iemand in de buurt van Eindhoven/Helmond die me daar bij zou willen helpen voor de 20ste??

Dan zou ik zeker wel mee willen..:Y
We doen het die ochtend wel even. Neem ik de spullen mee in de auto. Heb je een middenbok?

Trouwens, hoe zuinig ben je op je velgen?
 
We doen het die ochtend wel even. Neem ik de spullen mee in de auto. Heb je een middenbok?

Trouwens, hoe zuinig ben je op je velgen?
Ja ik heb een middenbok en cardan.
En tja hoe voorzichtig..
Als ik zeg niet echt..worstelen we ze er dan af/op met kettingzagen en mokers?

Ik zal zelf de aankomende dagen opzoek gaan naar een setje om ze zelf te vervangen.
Volgens mij heeft mijn stiefpa nog een banden apparaatje staan.
Ff rondje bellen.
 
Ja ik heb een middenbok en cardan.
En tja hoe voorzichtig..
Als ik zeg niet echt..worstelen we ze er dan af/op met kettingzagen en mokers?

Ik zal zelf de aankomende dagen opzoek gaan naar een setje om ze zelf te vervangen.
Volgens mij heeft mijn stiefpa nog een banden apparaatje staan.
Ff rondje bellen.
Nee dan leggen we ze er op met lepels, vet en een montagesteun. Het kan zijn dat er een stukje verf loskomt in het ergste geval.

Ik wip zo altijd mn eigen bandjes er op en ik heb een paar kleine beschadigingetjes op mn velgen.
 
Ja hoor ook mijn weg naar dit topic gevonden dankzij de link in het TET topic.
Vrij krijgen is voor mij geen probleem.
Beetje serieuze noppen op mijn Guzzi draaien wel.

Mijn huidige Adventure Cross zijn wat aan de versleten kant en geven me maar erg weinig vertrouwen in het mulle zand.
Om daarmee een crossbaan op te moeten.. :N :o
Heb nog een set op 100km na nieuwe TKC 80's liggen maar nog geen geschikte gereedschappen om ze er zelf op te draaien.
Iemand in de buurt van Eindhoven/Helmond die me daar bij zou willen helpen voor de 20ste??

Dan zou ik zeker wel mee willen..:Y
Willekeurige motorzaak? Omleggen is niet gek duur.
Ik heb trouwens sinds kort een setje van deze vind ik fijner werken dan die rechte.

Maar we zitten nog niet op 10, wie maakt de groep compleet?
 
Willekeurige motorzaak? Omleggen is niet gek duur.
Ik heb trouwens sinds kort een setje van deze vind ik fijner werken dan die rechte.

Maar we zitten nog niet op 10, wie maakt de groep compleet?
Ik heb iemand met een f650gs in de pijplijn zitten. Maar het is nog niet zeker.
 
Ik ga proberen erbij te zijn als ik kan ruilen op het werk! Zal nog wat rond mailen voor gedadigden.

Rijdt zelf een 790 adv r, motoz bandjes, achterkant begint wel langzaam op te gaan. Maar nog steeds meer profiel als menige andere on/off road band 😁.

Even ter info.
Geen licentie nodig en €65,- voor een dag? Of wordt dat minder als er meerdere aanmeldingen zijn?
 
Bij 10 aanmeldingen wordt het €65 per dag, geen licentie nodig aldus de info die ik heb gekregen.

Tot 20 man is het €650 per dag, meer mensen is dus lagere kosten.

Laat het zsm weten, onder de 10 man reserveer ik niet. We hebben er nu 8, met 2 misschien.
@freon ben jij er al over uit?
 
Als dan @MikeMaster ook weet of hij vrij krijgt zitten we eventueel op 10.
Ik kan het helaas volgende week pas zeggen. ..ik zit vooral met de middag wat moeilijk is.
PS Landsard moet het vandaag wel weten, vooral als het de hele dag is want 's middags is het daar normaal trainen.
 
Dan even snel een update.

Ik ben zeker erbij
Tobias Pieffers = een vrijwel zeker
Jeroen rideon.motorcycles.adventures = Misschien
Jan Geurts = Misschien
 
Dan even snel een update.

Ik ben zeker erbij
Tobias Pieffers = een vrijwel zeker
Jeroen rideon.motorcycles.adventures = Misschien
Jan Geurts = Misschien
Ik ben er ook zeker bij en ben nog ff polsen op Tweakers of er gegadigden zijn.
 
Mogen we de kleine baan ook gebruiken ?
Die is mogelijk geschikter voor beginners ?
 
#Yespompom!!!

Nu alleen hopen dat @Erwin P nog tijdig genoeg is met reserveren.
Erwin P was zeker op tijd :9

Verhuurder weet met wat voor type motoren we komen. De man blijft er ook bij.
- Nadat hij hoorde met welke motoren we komen bood hij aan dat hij een baantje tussendoor op de crossbaan kon maken indien het te zwaar was voor enkele deelnemers.
- Baan wordt zo vlak mogelijk voor ons geschoven.
- We hebben de baan van 09:00 tot 17:00.
- €650 is vast tarief tot 20 deelnemers. Mijn voorstel is net als bij Heerde dat ik €65 pp ontvang en dat ik het teveel weer verdeel, maar in eerste instantie het budget ook gebruik om wat eten, drinken enz enz van te halen. Scheelt ook voor de mensen die op de motor komen.
- 20 oktober staat vast! De mensen die zich opgegeven hebben ga ik dan ook vanuit dat ze komen/betalen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan