Adventure crossbaan meeting

Als iedereen die zich definitief ingeschreven heeft mij een PB met een 06 nummer stuurt maak ik even een app groep aan, daarin komt ook het betaalverzoek en eventuele last minute info. Mededelingen blijven via dit topic ook komen!
 
Erwin P was zeker op tijd :9

Verhuurder weet met wat voor type motoren we komen. De man blijft er ook bij.
- Nadat hij hoorde met welke motoren we komen bood hij aan dat hij een baantje tussendoor op de crossbaan kon maken indien het te zwaar was voor enkele deelnemers.
- Baan wordt zo vlak mogelijk voor ons geschoven.
- We hebben de baan van 09:00 tot 17:00.
- €650 is vast tarief tot 20 deelnemers. Mijn voorstel is net als bij Heerde dat ik €65 pp ontvang en dat ik het teveel weer verdeel, maar in eerste instantie het budget ook gebruik om wat eten, drinken enz enz van te halen. Scheelt ook voor de mensen die op de motor komen.
- 20 oktober staat vast! De mensen die zich opgegeven hebben ga ik dan ook vanuit dat ze komen/betalen!

Goed geregeld👍

En leuk dat ze zo meedenken.

Mochten er meer mensen gewenst zijn dan kan ik hier lokaal nog wel even checken, we hebben een appgroep met enkele beginnende enduro-rijders erin.
 
Het is vooral bedoeld voor Adventure rijders natuurlijk. Enduro rijders vanuit het forum zijn zeker welkom, al was het ter een beetje voorbeeld hoe het kan/moet :9
 
Als iedereen die zich definitief ingeschreven heeft mij een PB met een 06 nummer stuurt maak ik even een app groep aan, daarin komt ook het betaalverzoek en eventuele last minute info. Mededelingen blijven via dit topic ook komen!
PM :t
 
Nee, ik doelde meer op BERT trainingen of andere bejaarden die nogal wijs zijn met hun brommer.
Beetje late reactie maar dat is niet zo aardig hè:( Het klopt ook niet en zijn we hier niet wijs met onze brommer? Doe eens lief :Y
(ik ga bij Berrt nog een tweede dag doen en had het hier ook wel interessant gevonden maar Veldhoven is me te ver helaas).
 
Beetje late reactie maar dat is niet zo aardig hè:( Het klopt ook niet en zijn we hier niet wijs met onze brommer? Doe eens lief :Y
(ik ga bij Berrt nog een tweede dag doen en had het hier ook wel interessant gevonden maar Veldhoven is me te ver helaas).
Ik zou me toch betere manieren kunnen bedenken om mn geld uit te geven.
 
Mochten sommigen trouwens een probleem hebben met snellere rijders, is het natuurlijk ook een optie om iets met tijden te doen.
Bijvoorbeeld ieder heel uur, 1ste kwartier geen snellere, of juist wel.
Ik denk zelf dat dat allemaal niet nodig is, als we de baan van 9 tot 5 hebben kan iedereen in z'n 1tje zichzelf helemaal naar de vaantjes rijden. (Zelf kan ik na 3x 15 minuten geen pap meer zeggen)
 
Mochten sommigen trouwens een probleem hebben met snellere rijders, is het natuurlijk ook een optie om iets met tijden te doen.
Bijvoorbeeld ieder heel uur, 1ste kwartier geen snellere, of juist wel.
Ik denk zelf dat dat allemaal niet nodig is, als we de baan van 9 tot 5 hebben kan iedereen in z'n 1tje zichzelf helemaal naar de vaantjes rijden. (Zelf kan ik na 3x 15 minuten geen pap meer zeggen)
Dit inderdaad. Snelheid verschil zullen we nagenoeg geen last van hebben. We hebben zo ruim de tijd dat je bij wijze van 3 race klassementen kunnen houden inclusief vrije training en tijd over hebben...

Bij wijze van kunnen we zelfs oefeningen voor bepaalde stukken doen mocht daar behoefte aan zijn.

Dat is het mooie van een hele dag. Het hoeft niet allemaal snel snel snel.
 
Mochten sommigen trouwens een probleem hebben met snellere rijders, is het natuurlijk ook een optie om iets met tijden te doen.
Bijvoorbeeld ieder heel uur, 1ste kwartier geen snellere, of juist wel.
Ik denk zelf dat dat allemaal niet nodig is, als we de baan van 9 tot 5 hebben kan iedereen in z'n 1tje zichzelf helemaal naar de vaantjes rijden. (Zelf kan ik na 3x 15 minuten geen pap meer zeggen)
Op Rutten reed ik van 9 tot 1 uur met 2x een kwartiertje pauze. Dat heb ik geweten de dagen er na. Lansard is een stukje pittiger, dus dat word feest :)
 
Mochten sommigen trouwens een probleem hebben met snellere rijders, is het natuurlijk ook een optie om iets met tijden te doen.
Bijvoorbeeld ieder heel uur, 1ste kwartier geen snellere, of juist wel.
Ik denk zelf dat dat allemaal niet nodig is, als we de baan van 9 tot 5 hebben kan iedereen in z'n 1tje zichzelf helemaal naar de vaantjes rijden. (Zelf kan ik na 3x 15 minuten geen pap meer zeggen)
Ik heb vorig jaar eens een dag van de KNMV gehad op de Landsard (heel jammer dat ze die niet meer organiseren trouwens).
Toen reden we met 40 man in de baan, ik was met afstand de sloomste maar nooit last gehad van de rest, daar is de baan inderdaad groot genoeg voor.

@Thumper heb jij cross-ervaring?
 
Nieuwe bandjes zijn onderweg (E-07's.. ofja.. onderweg.. besteld ;) ), dus even kijken of ik ze voor de 20ste erop gelegd krijg, of dat ik het gewoon ga proberen met de Karoo Street's. Zal wel zweten worden, maar dat doe je sowieso wel met een halve tourbuffel 🤣 .
 
Buffelen wordt het toch.
We gaan er gewoon een mooie dag van maken.

Voor de enthousiasteling neem ik m'n 250 enduro mee. Rondje proberen mag altijd. Bij heel enthousiast mag je hem ook mee naar huis :9
 
Buffelen wordt het toch.
We gaan er gewoon een mooie dag van maken.

Voor de enthousiasteling neem ik m'n 250 enduro mee. Rondje proberen mag altijd. Bij heel enthousiast mag je hem ook mee naar huis :9
Daar staan niet veel uren op zeg. Die moet zo weg zijn toch als je die op marktplaats zet?
 
Daar staan niet veel uren op zeg. Die moet zo weg zijn toch als je die op marktplaats zet?
Eerlijkheid is dat er 30 uur meer op staat doordat het blok onder de andere heeft gezeten toen ik pech had. Daarna is hij eigenlijk altijd reserve geweest en een paar rondjes gereden.
Gaat er iemand wel enthousiast mee rijden zou ik een zuiger wisseltje doen. Zou ik sowieso doen als je een 2e hands crosser koopt. De uren kloppen toch zelden _O-
 
Buffelen wordt het toch.
We gaan er gewoon een mooie dag van maken.

Voor de enthousiasteling neem ik m'n 250 enduro mee. Rondje proberen mag altijd. Bij heel enthousiast mag je hem ook mee naar huis :9
Daarom, lekker buffelen met die brommers!!!

Al is met maar om eens op zoiets te zitten, maar dips!!! ;) . Heb nog nooit op iets lichters gezeten dan mijn lesmotor (2014 XJ6). Daarna ging het gewicht aanzienlijk omhoog. Ofja... de MTB telt ook wel, maar die heeft maar 1 human power ;) . En om die nou mee te nemen de 20ste achterop de AT... dan is het helemaal een pakezel.
 
Inmiddels lijkt het op radiostilte, maar niks in minder waar.

De Whatsapp spam groep loopt al aardig vol. 13 deelnemers inmiddels.
Nog mensen van hier er bij?
@freon @MichelP @LazyR al bedacht of jullie mee gaan?
 
Ik zie dit topic net te laat! Kan zo kort dag geen vrij meer krijgen, maar de volgende keer ga ik graag mee!
 
Inmiddels lijkt het op radiostilte, maar niks in minder waar.

De Whatsapp spam groep loopt al aardig vol. 13 deelnemers inmiddels.
Nog mensen van hier er bij?
@freon @MichelP @LazyR al bedacht of jullie mee gaan?
Hoi Erwin, nee, ik ga niet mee. Ik zat te twijfelen (ik durfde het niet aan, maar wil zo graag), maar heb me dit weekend geblesseerd.
Ik blijf wel meelezen en hoop dat er volgend jaar iets op een hardere baan voorbij komt.
Mul zand of natte smurrie is nog boven mijn nivo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan