Advies Paddock stand

stealthcar81

MF'er
12 feb 2015
32
0
Ik rij een suzuki gsxr-600 en zoek een paddock voor het achterwiel.

Ik ben zoekende aangezien ik de achterzijde ook makkelijk wil kunnen verplaatsen om hem in mijn schuur strak aan de kant te zetten ipv heen en weer rijden.

Ik had de volgende al gevonden maar geen idee hoe de kwaliteit is enzovoort hoop hier wat reacties te kunnen krijgen:

Motor mover achterwiel - rood

http://www.motea.com/nl/montagestan...nds-mover-i-universal-zwart-i4030-35080-0.htm

MOTEA | Zoekresultaten voor: ‘montagestandaarden motor mover’

Adviezen en andere merken zijn van harte welkom :-).
 
Specifieke eisen...vrouw- of diervriendelijk? :)

Ik heb de eerste in je post (van Datona) pas gekocht, ben er erg over te spreken. Alleen niet zo heel erg fijn met stoeptegels, maar achja...harder duwen.
 
Laatst bewerkt:
Goedkoop; datona / powerplustools.
Goed en fatsoenlijk, dus duur; bikelift.

Die laatste was mijn keuze ;)
 
Specifieke eisen...vrouw- of diervriendelijk? :)

Ik heb de eerste in je post (van Datona) pas gekocht, ben er erg over te spreken. Alleen niet zo heel erg fijn met stoeptegels, maar achja...harder duwen.

Geen specifieke eisen.

Moet gewoon degelijk en duurzaam zijn. Heb een grof afwerkvloertje in de schuur daar moet het over rollen. Krijg je makkelijk alleen op de paddock?
 
Nee het was geen mover; ik had zowel een balhoofd stand als een paddock.
Wel kun je de motor wat naar voren/achteren rijden door de paddock iets op te tillen. Maar dus niet opzij. Heb ze toen hier in het westland laten bestellen bij motorcentrum west.

Deze heb ik;
RS17 achter; Bike lift Paddockstand Achter RS17
FS11 voor; Bike lift Paddockstand Voor Balhoofd FS-11

Bikelift heeft ook movers zag ik op de site; uiteraard duurder
 
Laatst bewerkt:
Mijn schuurtje is ook klein, ik zet de motor op de jiffy voor de deur en duw hem met de clipons achteruit het schuurtje in strak tegen de wand.
Tis maar wat je makkelijker vindt, de handelingen om hem op de mover of verrijdbare paddockstand plaatsen en hem dan strak tegen de wand plaatsen of gewoon wat heen en weer steken.

Heb zelf de abba stand. Bevalt me prima en met een schaarkrik kun je ook de voorkant demonteren.
Om alleen de ketting te smeren gebruik ik mijn oude paddock stand op de achterbrug, gaat wat sneller.
 
Sorry, maar als je echt een knullig systeem wil moet je dit kiezen.

Mijn keuze op dit moment zou een Bursig stand (of variant daar op) zijn:
De betere en flexiblelere tegenhanger van de Bursig is de ABBA SkyLift:
De Bursig is juist veel minder functioneel omdat je niet zomaar van motor kan wisselen.
Laat ik de SkyLift nu expres niet hebben aangeboden omdat dat nog veel duurder is dan paddockstands..... :+
 
Ik zoek gewoon simpel een paddock die de achter kant mijn motor makkelijk kan verplaatsen zonder hiervoor hele constructies aan te brengen. Heb hem niet nodig voor onderhoud of banden wissel etc.

Denk dat het toch gaat neerkomen op de Motea (bedoelde ipv Motea "constands paddockstand") of Daytona heb nog geen andere merken gevonden.

Zijn er mensen die iets over de kwaliteit van deze merken kan zeggen?
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar als je echt een knullig systeem wil moet je dit kiezen.

Mijn keuze op dit moment zou een Bursig stand (of variant daar op) zijn:
Tering wat een druk zenuwachtig filmpje zeg :X



Ik denkt dat beide systemen hun voor en nadelen heegt.
 
Tering wat een druk zenuwachtig filmpje zeg :X



Ik denkt dat beide systemen hun voor en nadelen heegt.

Heb nog is naar constructie zitten kijken denk dat ik toch voor daytona ga. Is wat ik zie namelijk 1 hele buis en de ander niet. Tevens is de ander een combi van paddock en mover vind het er toch wat minder stevig uitzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan