Agent die niet helemaal op de hoogte is

Ik vond het iig knap amateuristisch overkomen, eerst de weg op rennen, dan mijn noodstop, vervolgens de schuld mij mij neerleggen en als klap op de vuurpijl iets nog riskanters "blaffen". Kansloos..
 
Zoals je zelf al aangaf, wordt het daar vaak gebruikt om mensen in opleiding kennis te laten maken.
Kan me voorstellen dat het er dan af en toe knullig aan toe gaat, maar daar hoef jij niet de dupe van te zijn natuurlijk...
 
Mijn ervaring is dat chauffeurs tijdens zo'n tocht de motorrijders juist heel goed in de gaten houden.
Eerste rondje even opletten maar daarna kijken ze goed in de spiegels. :)

Je moet eens wielerkoersen doen. Ploegleiders.... kamikazepiloten zijn dat. :X

bij mijn laatste begeleiding was er een bijdehand in zo'n ploegleidersauto die aan het pochen was dat hij er weer zo een geraakt had.

ik heb mijn helm op gezet motor gestart en hem vol tussen de benen gereden

na zijn tirade aangehoord te hebben heb ik hem medegedeeld dat dit volgens zijn eigen woorden toch de gewoonste zaak van de wereld was en bovendien ook een sport.

daarna heb ik hem fijntjes uitgelegd dat als dit weer eens voor kwam hij nog met mij stond te praten als de koers allang gefinsht was.
dit heb ik ook nog even herhaald tegen de official die er later bij kwam staan waarop de man zijn laatste waarschuwing kreeg
 
Zoals je zelf al aangaf, wordt het daar vaak gebruikt om mensen in opleiding kennis te laten maken.
Kan me voorstellen dat het er dan af en toe knullig aan toe gaat, maar daar hoef jij niet de dupe van te zijn natuurlijk...

Dat is het hem ook, er was weinig/geen begeleiding. De enige 2 wat ouder uitziende agenten stonden te vrolijk te kwebbelen bij een busje. Lijkt een beetje op het HBO onderwijs van nu, hier heb je een stencil, succes.
 
Ik snap ook wel dat het mogelijk is dat je naar de letter der wet een art. 5 krijgt voor fietsen met losse handen, maar dat neemt niet weg dat ik het in het door elle beschreven geval lachwekkend vind

De apostel Paulus zei al dat niet alles wat is toegestaan, ook nuttig is :+ O-) :+ *O*
 
insibubordinatie? je staat toch niet onder zijn bevel? ;) daarnaast rangen bij de politie..... die dingen op hun schouders laten alleen zien wat iemand verdiend. Beetje net als bij de luchtmacht.
mwoa... D'r is iets als een boete krijgen voor belediging van ambtenaar in functie toch? Niet dat dat nog gegeven wordt, sinds de jaren 70... Maar ik was al in de lach geschoten voor 'ie zijn zwarte hoesje tevoorschijn had gehaald.
 
mwoa... D'r is iets als een boete krijgen voor belediging van ambtenaar in functie toch? Niet dat dat nog gegeven wordt, sinds de jaren 70...

Dat wel, maar dat is geen insubordinatie, dat kan alleen spelen tussen een ondergeschikte en zijn meerdere.

En er worden nog wel degelijk boetes opgelegd voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Ik kan me een verhaal herinneren van een paar jaar terug. Een agent was uitgescholden voor "nazi". Deze agent was blijkbaar niet zo goed met taal en had opgeschreven dat hij was uitgescholden voor "natie". Waarop de rechter oordeelde dat hij ook niet snapte wat de verdachte nou eigenlijk bedoelde maar dat "natie" geen scheldwoord is en er vrijspraak volgde.
 
Dat soort shirts draag je om een reactie uit te lokken, als je die reactie krijgt moet je ook niet mopperen denk ik altijd maar....
 
Terug
Bovenaan Onderaan