Airbag topic

Zojuist toch maar een Tech-Air 5 besteld bij Ome Louis.
App al op m’n foon gedownload.
Nu wachten op mooi weer (of op z’n minst droog weer...).

:Y
 
Ik kan je wel in contact brengen met iemand die de pakken in Nederland kan leveren als je wil, moet je even een pb sturen :Y
Ha, dat is wel interessant. Maar Onder het eerst te zien of te passen... ik had al een dealer aan de telefoon die wel wilde bestellen als ik het hoe dan ook zou kopen...:(. Kreeg vrijdag een belletje dat het pak dat ik wil vanaf mei leverbaar gaat worden en dat ik het ergens in NL kan passen. Afwachten dan maar. Of jouw connectie moet het sneller kunnen :D
 
Mezelf gisteren maar even laten gaan... Resultaat: Alpinestars gp tech v3 pak en tech Air race airbag gekocht, meteen ook maar nieuwe laarzen als we dan toch bezig zijn *O*

Euforie snel weg toen ik onderweg naar huis mijn auto total loss reed |(|(
Gelukkig in mijn recht, en wel een mooi pak 8)7
Blij dat het je auto is die de tegenpartij gaat vergoeden. En dat jij geen lichamelijk letsel hebt.
En dat je een heule Mooimooimooi uitrusting voor het komende motorseizoen hebt gescoord.
 
Mezelf gisteren maar even laten gaan... Resultaat: Alpinestars gp tech v3 pak en tech Air race airbag gekocht, meteen ook maar nieuwe laarzen als we dan toch bezig zijn *O*

Euforie snel weg toen ik onderweg naar huis mijn auto total loss reed |(|(
Gelukkig in mijn recht, en wel een mooi pak 8)7
foto?
 
Mezelf gisteren maar even laten gaan... Resultaat: Alpinestars gp tech v3 pak en tech Air race airbag gekocht, meteen ook maar nieuwe laarzen als we dan toch bezig zijn *O*

Euforie snel weg toen ik onderweg naar huis mijn auto total loss reed |(|(
Gelukkig in mijn recht, en wel een mooi pak 8)7
En daarom moet je airbag uitstaan bij vervoer!

Maar dan reed jij je auto niet TL, dat deed die ander 😉
Zo te horen geen letsel dus hopelijk kom je er financieel goed weg.
 
Van het pak of de auto?
Financieel zal de verzekering moeten regelen maar dat durft bij een oudere auto (13 jaar) al eens lastig zijn.


Klopt, dat was dus ook het geval, anders was ik waarschijnlijk een van de klanten die het snelste terug kon met zijn air tech :]
van je nieuwe pak en toebehoren
 
Bij deze het nieuwe pak
 

Bijlagen

  • 248AE100-1CD3-41C0-98C5-4B967435387F.jpeg
    248AE100-1CD3-41C0-98C5-4B967435387F.jpeg
    135,1 KB · Weergaven: 15
  • C5B40C22-9BDA-4EB9-9FD8-4678D6A87858.jpeg
    C5B40C22-9BDA-4EB9-9FD8-4678D6A87858.jpeg
    134,3 KB · Weergaven: 14
Jaaaa, het is zover! November besteld, eindelijk toegekomen!

Heb dit topic met argusogen gevolgd en uiteindelijk voor mezelf besloten dat de Gimoto 25L airbag vest, nú voor mij de beste keuze is.

Idealiter komt er een pak op de markt mét sensoren én een even ruime airbag zónder abonnement voor pakweg 2500 euro.

Mijn Atem 2 pak draag is nog altijd graag, vandaar voor deze overjas gegaan, mijn inziens de meest ruime airbag op de markt, weliswaar manueel.

Komende 2-3 jaar denk ik vnl circuit met deze extra jas te rijden, tegen dan zijn er wellicht nieuwe ontwikkelingen op airbag gebied, dan mss voor een geïntegreerd systeem gaan.
 

Bijlagen

  • 20210201_100537.jpg
    20210201_100537.jpg
    137,9 KB · Weergaven: 14
  • 20210201_100547.jpg
    20210201_100547.jpg
    193,5 KB · Weergaven: 13
Ik wilde ook voor de gimoto gaan eerst maar toch Alpinestars gekozen omdat dit de enige is die over de schouders komt...
Enjoy!!! Hopelijk heb je hem niet nodig
 
Ik wilde ook voor de gimoto gaan eerst maar toch Alpinestars gekozen omdat dit de enige is die over de schouders komt...
Enjoy!!! Hopelijk heb je hem niet nodig
ook de reden waarom ik voor de alpine stars ben gegaan. en omdat hij mooi vast zit in je pak, en je hem dus niet elke keer extra hoeft aan te trekken.
 
Dat de Alpinestars tot over de schouder gaat vind ik wel een groot pluspunt.
En dat de 5 niet vast te ritsen is heeft dan weer als voordeel dat ie gemakkelijk in elk ander voldoende ruime jas te gebruiken is.
Elk na heb zn foordeel. 🙂
 
Dat de Alpinestars tot over de schouder gaat vind ik wel een groot pluspunt.
En dat de 5 niet vast te ritsen is heeft dan weer als voordeel dat ie gemakkelijk in elk ander voldoende ruime jas te gebruiken is.
Elk na heb zn foordeel. 🙂
Dat is zeker hanig!
De race uitvoering gebruik je eigenlijk alleen in je racepak. dus het is mooi dat hij daar in kan blijven zitten ;)
 
Bij deze het nieuwe pak
Gaaf pak! 8-)

Mijn airbag + pak eind september weggebracht na 2 x gecrasht te zijn op het circuit.
Pak had nogal wat geleden: op me arie was het nog maar filterdun, tech air lampjes op de arm foetsie, schade op gehele linkerkant(naden/stiksels kapot) maar dit was wel te maken was alleen de vraag of dit op zou wegen tegen een nieuw pak te kopen. Qua prijs dan.
Motorzaak had geïnformeerd en zeiden dat het wel te maken was voor onder de nieuw prijs. Jeeuuujj
Airbag zelf was ondanks de corona toch na een week of 3 4 terug. Pak is op dit moment nog steeds in Italië, na paar keer heen en weer gebel blijkt dat ze nog steeds op onderdelen zitten te wachten en is het pas over 4 weken klaar, wel hebben ze een fout gemaakt ergens en wordt het gelijk voor 100 euro gemaakt. *O*

Maar goed dat dit einde van het seizoen gebeurt is vorig jaar :}:]
 
Gaaf pak! 8-)

Mijn airbag + pak eind september weggebracht na 2 x gecrasht te zijn op het circuit.
Pak had nogal wat geleden: op me arie was het nog maar filterdun, tech air lampjes op de arm foetsie, schade op gehele linkerkant(naden/stiksels kapot) maar dit was wel te maken was alleen de vraag of dit op zou wegen tegen een nieuw pak te kopen. Qua prijs dan.
Motorzaak had geïnformeerd en zeiden dat het wel te maken was voor onder de nieuw prijs. Jeeuuujj
Airbag zelf was ondanks de corona toch na een week of 3 4 terug. Pak is op dit moment nog steeds in Italië, na paar keer heen en weer gebel blijkt dat ze nog steeds op onderdelen zitten te wachten en is het pas over 4 weken klaar, wel hebben ze een fout gemaakt ergens en wordt het gelijk voor 100 euro gemaakt. *O*

Maar goed dat dit einde van het seizoen gebeurt is vorig jaar :}:]
Welk pak is dat? Dainese?
 
Terug
Bovenaan Onderaan