Akrapovic uitlaat

Als je de motor even niet gebruikt wat kruipolie eromheen spuiten? Dan in laten trekken 1-2 dagen voordat je hem gaat proberen los te draaien.
 
Ik rij morgen even langs de garage wellicht dat diegene kan kijken en een poging kan wagen.

Ik kan het maar beter via een expert doen. Als hij concludeert dat het een drama wordt zal ik het lekker laten. Als hij hem eruit krijgt zal ik gelijk zoeken naar een andere db killer. ( kan ik gelijk even horen hoe die klinkt 😁😁)
Hij zal het materiaal ook wel hebben.
 
Ik rij morgen even langs de garage wellicht dat diegene kan kijken en een poging kan wagen.

Ik kan het maar beter via een expert doen. Als hij concludeert dat het een drama wordt zal ik het lekker laten. Als hij hem eruit krijgt zal ik gelijk zoeken naar een andere db killer. ( kan ik gelijk even horen hoe die klinkt 😁😁)
Hij zal het materiaal ook wel hebben.
Dus toch maar niet:
De uitlaat of het schroefje hahahah.

nou dan zal ik hem maar zo laten. Bedankt voor alle tips vooralsnog
?
 
Ik rij morgen even langs de garage wellicht dat diegene kan kijken en een poging kan wagen.

Ik kan het maar beter via een expert doen. Als hij concludeert dat het een drama wordt zal ik het lekker laten. Als hij hem eruit krijgt zal ik gelijk zoeken naar een andere db killer. ( kan ik gelijk even horen hoe die klinkt 😁😁)
Hij zal het materiaal ook wel hebben.
Oh dus jij trekt de kennis en kunde van de forumgebruikers hier in twijfel??




Heel verstandig!!! :+
 
Laatst bewerkt:
Dan heb jij de boodschap verkeerd begrepen. Ik vetrouw de kennis van deze mensen hier honder procent. Alleen vertrouw ik mijn eigen handen niet🤣
 
  • Haha
Waarderingen: Joep
Even een update!

Monteur had geen tijd vandaag. Wist me wel de vertellen dat de enige optie een zaagje te pakken en langzaam te zagen zoday ik een platkop erop kan zetten.

ik heb al aardig een inkaping kunnen maken met een losse zaagje. Alleen kom er nog niet goed bij met een platkop
 
dit ischoe het nu is. De hoek blijft moeijk voor een platkop
 

Bijlagen

  • 16827810258446022934749076218067.jpg
    16827810258446022934749076218067.jpg
    196,5 KB · Weergaven: 34
Overigens nu een goede bitje gevonden die goed vasthoud en dan de grijp tang erop. Alleen geen beweging in te krijgen
 
Ik heb een baco alleen past het er niet tussen de db killer en uitlaat zelf. Met een combinatie tang heb ik in ieder geval een beetje grip en klein beetje meer ruimte.

Met heetstoken bedoel je dan het bitje?
Platkop lukt helaas niet.

Beitel heb ik nog niet geprobeerd. Wel met een platkop en dan paar tikken gegeven.

Ik kom nu ook met m'n stomme kop erachter dat ik contactspray aan het spuiten ben geweesd op de schroef zelf. Gevalletje etiket niet lezen morgen zal ik even wd40 echt olie halen. Is dit niet gevaarlijk i.v.m gassen die uit de uitlaat komen? Ik dacht dat iemand iets over zei in de forum.
 

Bijlagen

  • IMG-20230429-WA0006.jpeg
    IMG-20230429-WA0006.jpeg
    114,9 KB · Weergaven: 31
Of losdraaien met een schroevendraaier onder het kopje of iets anders wat net een beetje spanning omhoog geeft.
Misschien is het laatste stukje dol en door het omhoog te wippen lukt het misschien wel.
 
Er zit toch geen zwart dopje aan de achterkant in het carbon deel om een gat af te dichten ?
Dat heb ik ook al gezien bij Akra,dat het een boutje met moer is,afgedicht met een zwart dopje.
 
Nee, helaas niet. ik zag ook al videos dat het van buitenaf losgemaakt werd. Ik zal vanavond nog eens proberen met het juiste bitje en een steeksleutel. Als dat niet lukt kijk ik even of ik hem kan verwarmen op een veilige manier.
 
tip, mocht je ooit de db-killer los krijgen, zet dan geen tang op de db killer maar demonteer de demper en tik de db killer er met een achterkant van een bezemsteel uit. Zo vervormd je db killer niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan